Από την Παρασκευή που μας πέρασε, 19 Ιουλίου, ο πολυαναμενόμενος τρίτος κύκλος της σειράς του Netfix, La Casa de Papel, κυκλοφόρησε στην πλατφόρμα και οκτώ (8) ολοκαίνουρια επεισόδια, που σαν άνεμος περνούν, είναι πλέον διαθέσιμα για προβολή.
Κι ενώ, οι ληστές μας κάνουν ντόλτσε βίτα σε απομονωμένα νησιά, τέρμα Θεού από τον πολιτισμό, η τρίτη σεζόν ανοίγει με τον Αρτουρίτο, έναν από τους πιο αντιπαθείς στο κοινό χαρακτήρες της σειράς, να έχει μετατραπεί σε “ήρωα” – επιζών της ληστείας του Βασιλικού Νομισματοκοπείου της Μαδρίτης, να δίνει διαλέξεις σε μεγάλα ακροατήρια και να προσομοιάζει σε life coach που μιλά για τη ζωή και την αποφασιστικότητα, ενώ το best seller του, όπως ο ίδιος αναφέρει στο 7ο επεισόδιο, κάνει το γύρο της υφηλίου. Ναι, είναι και influencer συγγραφέας πχια, αν έχεις τον Θεό σου!
Στα δικά μας, όμως, νέα πρόσωπα – “χώρες” έχουν πλέον μπει στο παιχνίδι (“Μασσαλία”, “Παλέρμο”, Μπογκοτά”) και επηρεάζουν εξίσου την πλοκή των γεγονότων. Η τρίτη σεζόν της σειράς, επαναφέρει τον Berlin μέσω συχνών flashbacks που γίνονται, μάλλον λόγω της μεγάλης αγάπης που έδειξε το τηλεοπτικό κοινό για τον χαρακτήρα του, οπότε και αποκαλύπτονται πολλά για τη νέα ληστεία της σεζόν, που καμία σχέση δεν έχει με την προηγούμενη.
Το ρίσκο πολύ μεγαλύτερο, καθώς οι ληστές μας αυτή τη φορά έχουν αριστοτεχνικά εισβάλλει στην Τράπεζα της Ισπανίας, με σκοπό, όχι απλώς να πάρουν το απόθεμα χρυσού από το θησαυροφυλάκιο, αλλά και να κάνουν ένα αρκετά παράτολμο statement, για το οποίο οποίο, ωστόσο, απολαμβάνουν τη μαζική συμπαράσταση του κόσμου: Ζητούν την επιστροφή του Ρίο, που παράνομα κρατείται από τις μυστικές υπηρεσίες και υποβάλλεται σε βασανιστήρια, χωρίς να έχουν ξεκινήσει νομικές διαδικασίες ή να έχει ανακοινωθεί η σύλληψή του.
Ποιες εκπλήξεις, μικρές και μεγάλες, είδαμε στην τρίτη σεζόν του La Casa de Papel;
1. Όλα ξεκινούν σε ένα νησί της Καραϊβικής, όπου το ζευγάρι ερωτευμένων φυγάδων Ρίο – Τόκιο, ζει ανεμπόδιστα την αγάπη του, κάτω από τους κοκοφοίνικες και μπροστά στο απέραντο τιρκουάζ του ωκεανού.
Η όλη ευτυχία-νηνεμία μετά-ληστείας θα ανατραπεί φυσικά, λίγο αφότου η Τόκιο αποφασίσει πως βαρέθηκε να κόβει βόλτες στο νησί και διψάει πλέον για πολιτισμό και τρέλες, οπότε και αφήνει σύξυλο τον Ρίο στο νησί, πλέοντας προς Νότια Αμερική. Ο Ρίο θα εντοπιστεί από τις αρχές, λόγω τηλεφωνήματος που κάνει στην αγαπημένη του, οπότε και οι ληστές μας επανενώνονται και καταστρώνουν το νέο σχέδιο, που δεν είναι άλλο από τη διάσωση του Ρίο, μέσω μιας ακόμα μεγαλύτερης ληστείας, αυτή της Εθνικής Τράπεζας της Ισπανίας.
2. Λίγο πριν μπουν στην Τράπεζα της Ισπανίας, οι ληστές μας κάνουν θεαματική είσοδο, πετώντας από ζέπελιν, 140 εκατομμύρια ευρώ στους δρόμους της Μαδρίτης. Ο αντιπερισπασμός που προκαλούν είναι αναπόφευκτος, όσο εξίσου αναπόφευκτη είναι κι η ενθουσιώδης αντίδραση των πολιτών, οι οποίοι, σε κατάσταση μαζικής φρενίτιδας, τρέχουν πάνω κάτω και μαζεύουν τα χαρτονομίσματα που πέφτουν κυριολεκτικά εξ’ ουρανού.
3. Η νεοεισερχόμενη αντικαταστάτρια της Ρακέλ και υπεύθυνη για τις διαπραγματεύσεις με τον Ελ Προφεσόρ είναι μια αδίστακτη επαγγελματίας – έγκυος στον 8ο μήνα και απόλυτα εθισμένη στη ζάχαρη, η Σιέρα, η οποία έρχεται να αναλάβει δράση πολύ δυναμικά και το κάνει, ενώ πριν λίγο, ήταν υπεύθυνη για τα βασανιστήρια που υποβάλλονταν στον Ρίο.
4. Σε περίπτωση που κάποιος δεν το είχε καταλάβει από τη δεύτερη σεζόν (πράγμα σχεδόν αδύνατο), τελικά, ναι, Berlin και Ελ Προφεσόρ ήταν αδέρφια. Επίσης, ναι, ο Berlin είναι νεκρός, το plot twist που κάποιοι περιμέναμε δεν επιβεβαιώθηκε.
5. Μαθαίνουμε αρκετά πράγματα για το ποιος ήταν τελικά ο Berlin, τι σχέδια έκανε για τη ληστεία της Τράπεζας της Ισπανίας πριν αφήσει την τελευταία του πνοή στο Νομισματοκοπείο.
Τον βλέπουμε σε αρκετές σκηνές flashback να παρουσιάζεται ως ο κύριος εμπνευστής της ιδέας για τη ληστεία του χρυσού από την Εθνική Τράπεζα της Ισπανίας στη Μαδρίτη, αλλά δεν είναι μόνος του πίσω από τον σχεδιασμό της μεγαλύτερης ληστείας στα χρονικά:
6. Ο νέος παίκτης ονόματι “Palermo” είναι στο πλάι του κάθε ώρα και στιγμή, ενώ εμφανίζεται στο προσκήνιο της αφήγησης για να αναπληρώσει την απουσία του Berlin. Ένας μεγάλος έρωτας είχε γεννηθεί ανάμεσά τους, αλλά μάλλον… ήταν μονόπλευρος. Τώρα, τίθεται επικεφαλής του εκτελεστικού σχεδίου, από όπου και δίνει διαταγές για όσα συμβαίνουν μέσα στην Τράπεζα.
7. Προς το τέλος της σεζόν, πέφτει ωσάν κεραμίδα στο κεφάλι μας μια πληροφορία που θέλει τη Ναϊρόμπι να είναι ερωτευμένη με έναν από την παρέα της ληστείας… Τον Ελσίνκι, με τον οποίο και δεν έχει καμία ελπίδα, καθώς ο ίδιος (φαίνεται να) αρχίζει να ερωτεύεται τον μισογύνη-καταπιεσμένο-για 10 χρόνια κρυφά ερωτευμένο με τον Μπερλίν- “Παλέρμο”.
8. Η άλλοτε επιθεωρήτρια Ρακέλ, έχει μετατραπεί σε “Λισαβόνα”, μετέχοντας κανονικά στο όλο σχέδιο και βρισκόμενη 24/24 στο πλευρό του Ελ Προφεσόρ, με τον οποίο ζουν επίσης έναν έρωτα – λίγο πιο εσωστρεφή -, ενώ οι εντάσεις μεταξύ τους δίνουν και παίρνουν σε βαθμό σαπουνόπερας.
9. Ο “Ντένβερ” έχει γίνει ο απόλυτος “χαζομπαμπάς”, που θέλει να προστατεύσει την οικογένεια και να μην περάσει ο γιος του (βιολογικά γιος του Αρτουρίτο) όσα πέρασε ο ίδιος, κάνοντας κάποιες σπασμωδικές κινήσεις και εκνευρίζοντας ουκ ολίγες φορές τη νέα του σύντροφο, Μόνικα ή αλλιώς “Στοκχόλμη”, το κωδικό όνομα της οποίας προφανώς και προέρχεται από το σύνδρομο της Στοκχόλμης που έπαθε με τον “Ντένβερ”.
10. Κι όμως, υπάρχουν εγκληματίες δολοφόνοι με ζωοφιλικές ευαισθησίες και ο νέος παίκτης “Μασσαλία” είναι η απόδειξη αυτού. Έχει γαζώσει κόσμο και κοσμάκι, όμως αρνείται πεισματικά να αγγίζει γουρούνι, στα πλαίσια δοκιμαστικού τεστ που διενεργεί η ομάδα για την αφαίρεση εμφυτευμένου – μη ανιχνεύσιμου μικροτσίπ.
11. Η μάσκα του Σαλβαδόρ Νταλί έχει μετατραπεί σε παγκόσμιο σύμβολο εξέγερσης και ελευθερίας, ενώ οι υποστηρικτές βρίσκονται ολημερίς έξω από την Τράπεζα, όπου και παρακολουθούν ιδίοις όμμασι τα τεκταινόμενα, φωνάζοντας εμψυχωτικά συνθήματα “You ‘ll Never Walk Alone”.
12. Η ανανεωμένη ομάδα ληστών, όχι απλώς καταφέρνει να εισβάλλει στο θησαυροφυλάκιο της Τράπεζας, να λιώσει τόνους χρυσού και να τους μετατρέψει σε κόκκους, αλλά υποκλέπτει καλά κρυμμένα -και επικίνδυνα στην έκθεσή τους – μυστικά του κράτους, τα οποία, σε περίπτωση που αποκαλυφθούν, καταστρέφουν μια και καλή την αξιοπιστία των θεσμών, τις διπλωματικές σχέσεις μεταξύ κρατών, ηπείρων, ενώσεων και υποενώσεων, εν ολίγοις, τρίτος παγκόσμιος εν όψει.
13. Στο τελευταίο επεισόδιο της σεζόν, η Ναϊρόμπι (πολύ δυστυχώς) θα πέσει θύμα υποχθόνιου σχεδίου της παλαβής Σιέρα, η οποία, χρησιμοποιώντας ως δόλωμα τον γιο της Ναϊρόμπι (τον οποίο εκείνη έχει χρόνια να δει), καταφέρνει να την τραυματίσει σοβαρά με μια σφαίρα που χτυπά κατευθείαν στην καρδιά, οπότε και δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για το αν θα συμμετέχει η θεά Ναϊρόμπι στο καστ της 4ης σεζόν, τα γυρίσματα της οποίας έχουν ήδη ξεκινήσει.
14. Στο τελευταίο επεισόδιο, παρακολουθούμε επίσης, μεταξύ άλλων, το κυνηγητό ανάμεσα σε Ελ Προφεσόρ – Ρακέλ με τις αρχές, οι οποίες καταδιωκόμενοι στο δάσος, οδηγούνται πλέον σε αδιέξοδο: Ο Ελ Προφεσόρ, που, κόντρα στα όσα έλεγε κάποτε στον Berlin, περί αντικειμενικής κρίσης, τώρα κουβαλά “συναισθηματικό φορτίο” και πέφτει θύμα ενός ακόμα έξυπνου, πλην ακραία πανούργου, σχεδίου της Σιέρα, ακούει πυροβολισμό και υποθέτει ότι η παγιδευμένη σε μια φάρμα Ρακέλ, σκοτώθηκε από τις ειδικές δυνάμεις. Έλα, όμως, που εκείνη ζει. Ακόμα τουλάχιστον.
15. Τα τελευταία λόγια του Ελ Προφεσόν , λοιπόν, (εμφανώς σοκαρισμένου από τη σκηνοθετημένη δολοφονία της Ρακέλ) στο 8ο επεισόδιο, σφραγίζουν το κλείσιμο του τρίτου κύκλου, αλλά και την εξέλιξη της ιστορίας στον εν όψει 4ο κύκλο, αφού, σύμφωνα με τις διαταγές που δίνει στον “Παλέρμο”, πλέον δεν πρόκειται για απλή ληστεία ή αμφισβήτηση του συστήματος, αλλά για ανοιχτό πόλεμο μεταξύ αστυνομίας και αντίστασης. Το σχέδιο της Σιέρα έχει τώρα προοπτικές να πάει κατ’ ευχήν, αφού κατάφερε να φτάσει στα άκρα τον Ελ Προφεσόρ και να τον κάνει μάλιστα να τα ξεπεράσει: Ο μπαζούκας που ρίχνουν Τόκιο και Ρίο στο τεθωρακισμένο όχημα, μόλις ανοίξει η πύλη της Τράπεζας, καίει ζωντανούς τους στρατιώτες, πράγμα που ενδέχεται να μετατρέψει (στο μυαλό του κόσμου) τους La Casa de Papel από ακτιβιστές και Ρομπέν των Δασών σε βίαιους τρομοκράτες.
Σε άλλα νέα, η 3η σεζόν του La Casa de Papel επενδύεται με πολύ καλή μουσική, σε συνδυασμό με τον συγχρονισμό της με την εναλλαγή σκηνών, εντυπωσιακά εφέ, εκρήξεις αδρεναλίνης, αίματα, πιστολίδια, δράση, συμπάθειες και ακραίες αντιπάθειες (βλέπε Σιέρα), αλλά και ένα ακόμα πιο σαγηνευτικό intro.
Αναμένουμε την 4η σεζόν με ανυπομονησία, που, με βάση τις προβλέψεις, κι αν κρίνουμε από το πόσο καιρό έκανε να γυριστεί ο 3ος κύκλος, θα προβληθεί του χρόνου το καλοκαίρι.
Μέχρι τότε…
Viva la resistencia.
Δες ακόμα: Netflix: Γυρίσματα του La Casa De Papel στην… Πάτρα!
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Παραγωγή
Πλήρης Απασχόληση
11-03-2024
Ασπρόπυργος
Γραφικές Τέχνες
Πλήρης Απασχόληση
19-12-2023
Βούλα