Πανελλήνιες 2019: Αντιδράσεις από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών για τα θέματα που έπεσαν στη Φυσική!

Από neolaia.gr Team 14 Ιουνίου 2019

Πανελλήνιες 2019: "Οφείλουμε να σεβόμαστε τους μαθητές και τους κόπους τους" λέει η Ένωση Ελλήνων Φυσικών για τα θέματα φυσικής που κλήθηκαν να απαντήσουν οι μαθητές των ΓΕΛ!

Οι Πανελλήνιες 2019 συνεχίζονται για δεύτερη εβδομάδα και σήμερα, Παρασκευή 14 Ιουνίου, με τους μαθητές των ΓΕΛ να εξετάζονται σε μαθήματα προσανατολισμού. Συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι εξετάστηκαν σήμερα το πρωί στα Λατινικά (Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών), τη Χημεία (Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών) και τις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).

Παρότι, ωστόσο, το μάθημα της φυσικής εξετάστηκε πριν δύο μέρες, την Τετάρτη στις 12 Ιουνίου, επικρατούν έντονες αντιδράσεις αυτές τις μέρες και, όχι μόνο από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών, για τα θέματα που έπεσαν στο μάθημα της Φυσικής και τα οποία κλήθηκαν να διαχειριστούν μαθητές και μαθήτριες της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών σε ολόκληρη τη χώρα.

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, λοιπόν, έκανε λόγο για το βαθμό δυσκολίας και απαιτητικότητας των φετινών θεμάτων στη Φυσική, ενώ ο πρόεδρος της Ένωσης, κ.  Ευστράτιος Θεοδοσίου, υπογράμμισε τα εξής: «Αληθεύει ότι οι λύτες της επιτροπής χρειάστηκαν λίγο παραπάνω από δύο ώρες για την επίλυση των θεμάτων; Αν ναι, δεν θορυβήθηκε η επιτροπή; Αν ένας έμπειρος λύτης χρειάζεται άνω των δύο ωρών, πόσες ώρες χρειάζεται ένας έφηβος, με όλα τα άγχη που έχει φορτωθεί;».

Δείτε παρακάτω την ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών:

«Τα σημαντικά προβλήματα που αναδείχθηκαν από τα θέματα Φυσικής του εισαγωγικού διαγωνισμού για τα ΑΕΙ (ελάχιστη Φυσική, ακραία μαθηματικοποίηση από το Α΄ Θέμα κιόλας, πληθώρα θεμάτων που δεν ανταποκρίνονται σε τρεις ώρες γραπτής εξέτασης, ανακρίβειες και ασάφειες, παραπλανητικό σχήμα στο Β3 κλπ) καθώς και οι έντονες διαμαρτυρίες γονέων και μαθητών, των οποίων την προσπάθεια και την αγωνία σεβόμαστε υπεράνω οποιουδήποτε άλλου κριτηρίου, για αδυναμία ανταπόκρισης εντός του διαθέσιμου τριώρου, εύλογα μας οδηγεί στην πρόταση προς τους συναδέλφους βαθμολογητές να συνεκτιμήσουν κατά τη βαθμολόγηση τους την ολότητα των συγκυριών για τους διαγωνιζομένους.

Οφείλουμε να σεβόμαστε τους μαθητές και τους κόπους τους κι όχι να αναλωνόμαστε σε εύκολες επιδείξεις «φυσικοφάνειας», μιας και σήμερα, για άλλη μια φορά, εξετάστηκε ελάχιστη Φυσική, δημιουργώντας στρεβλές εντυπώσεις στην κοινωνία και κυρίως τους μαθητές για την επιστήμη της Φυσικής. Προβάλλει δε αναγκαιότερη από ποτέ η συζήτηση για το τι και το πως των εισαγωγικών διαγωνισμών. Αλλά, για να γίνει συζήτηση, πρέπει να υπάρχουν και ώτα ακουόντων, που να καταλαβαίνουν κιόλας.

«Υ.Γ.1 Αληθεύει ότι οι λύτες της επιτροπής χρειάστηκαν λίγο παραπάνω από δύο ώρες για την επίλυση των θεμάτων; Αν ναι, δεν θορυβήθηκε η επιτροπή; Αν ένας έμπειρος λύτης χρειάζεται άνω των δύο ωρών, πόσες ώρες χρειάζεται ένας έφηβος, με όλα τα άγχη που έχει φορτωθείς».

«Υ.Γ.2 Αληθεύει ότι έγιναν παρατηρήσεις προς την επιτροπή για την ποσότητα και την ποιότητα των θεμάτων, πριν την αποστολή τους στα σχολεία; Αν ναι, γιατί αγνοήθηκαν;

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΦ Πρόεδρος της Ε.Ε.Φ Θεοδοσίου Ευστράτιος.»

Δείτε ακόμα: Πανελλήνιες 2019 Φυσική: Ο σχολιασμός της ΟΕΦΕ για τα θέματα που έπεσαν!

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486