Πανελλήνιες 2019 – Ιστορία: O σχολιασμός της ΟΕΦΕ για τα θέματα!

Από neolaia.gr Team 12 Ιουνίου 2019

Πανελλήνιες 2019: Δείτε τον σχολιασμό της ΟΕΦΕ για τα θέματα Ιστορίας που κλήθηκαν να απαντήσουν σήμερα οι μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών!

O Πανελλήνιες 2019 συνεχίζονται και σήμερα Τετάρτη, 12 Ιουνίου, για τους μαθητές και της μαθήτριες των Ημερήσιων και Εσπερινών Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) της χώρας με τους υποψήφιους να εξετάζονται σε διαφορετικά μαθήματα, ανάλογα με τον προσανατολισμό της επιλογής τους.

Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών θα εξεταστούν στο μάθημα της Ιστορίας, ενώ οι υποψήφιοι της ΟΠ Θετικών Σπουδών θα εξεταστούν στη Φυσική και οι υποψήφιοι της ΟΠ Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής θα εξεταστούν στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Όσον αφορά, όμως, συγκεκριμένα τους μαθητές και μαθήτριες της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, στο σημερινό μάθημα της Ιστορίας έπεσαν τα ακόλουθα θέματα:

Θέματα Ιστορίας για Ημερήσια και Εσπερινά Γενικά Λύκεια:

Θέματα Ιστορίας (Ημερίσια ΓΕΛ)

Θεματα Ιστορίας (Εσπερινά ΓΕΛ)

Ο σχολιασμός της ΟΕΦΕ για τα θέματα της Ιστορίας, στα οποία εξετάστηκαν σήμερα οι μαθητές και μαθήτριες της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, ανακοινώθηκε πριν λίγη ώρα και είναι ο εξής:

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

Τα σημερινά θέματα στην Ιστορία Προσανατολισμού κάλυπταν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης και απαιτούσαν κριτική σκέψη από τους υποψηφίους και στις δύο ομάδες.

Στην πρώτη ομάδα οι ερωτήσεις είχαν διατυπωθεί με σαφήνεια, ωστόσο προϋπέθεταν πλήρη αφομοίωση της διδαχθείσας ύλης και συνθετική ικανότητα για την απάντηση, κυρίως στο θέμα Β1.

Στη δεύτερη ομάδα, στα θέματα Γ1 και Δ1, που αφορούν στον σχολιασμό πηγών, δόθηκαν κατανοητά κείμενα που ωστόσο για την ουσιαστική επεξεργασία τους απαιτούσαν την καλή προετοιμασία των υποψηφίων.

Συγκριτικά με τα περσινά, τα σημερινά θέματα χαρακτηρίζονται αντίστοιχης ποιότητας και ανάλογου βαθμού δυσκολίας, διαπίστωση που μας οδηγεί στην εκτίμηση ότι η προσέγγιση των θεμάτων στο μάθημα της Ιστορίας προϋποθέτει πλέον την κριτική ικανότητα των μαθητών και όχι απλώς τη στείρα αποστήθιση της ύλης.

Δείτε ακόμα: Πανελλήνιες 2019 – ΑΕΠΠ: Ο σχολιασμός της ΟΕΦΕ για τα θέματα!