5 σνακς που θα σε βοηθήσουν να «νικήσεις» το άγχος!

Από neolaia.gr Team 6 Ιουνίου 2019

Αυτά τα σνακς θα σε βοηθήσουν να καταπολεμήσεις το άγχος σου!

Είναι γεγονός πως ταλαιπωρούμαστε πολύ από το άγχος στην καθημερινότητά μας. Είσαι στο γραφείο και τρέχεις και δε φτάνεις! Έχεις τόσο διάβασμα που δεν μπορείς να σταματήσεις ούτε για ένα πιάτο φαΐ!

Όταν εμφανίζεται το άγχος, ο ανθρώπινος εγκέφαλος στέλνει κατευθείαν σήμα ότι έχει ανάγκη από φαγητό που θα του δώσει τα κατάλληλα «καύσιμα», για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά.

Σύμφωνα με τη διατροφολόγο, Charlotte Watts, αυτό που χρειάζεται ο οργανισμός μας όταν αντιμετωπίζει έντονο στρες είναι η ζάχαρη. Η ίδια υποστηρίζει ότι η ζάχαρη αποτελεί μια ιδανική λύση, όταν έχουμε άγχος.

Επομένως, κάποια σνακ αποτελούν τα ιδανικά ελαφριά γεύματα που θα γίνουν «σύμμαχοί» σου στην καταπολέμηση του άγχους, μέσα στη μέρα σου και αυτά είναι τα παρακάτω:

1. Αποξηραμένο μάνγκο

Το μάνγκο με την πλούσια και τρομερά γλυκιά γεύση του είναι ένα απ’ τα καλύτερα σνακ που μπορείς να δοκιμάσεις εν ώρα δουλειάς! Μάλιστα, το αποξηραμένο μάνγκο περιέχει πολλές φυτικές ίνες, ισορροπώντας τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Το μάνγκο θα σε βοηθήσει σίγουρα να χαλαρώσεις λίγο και να ηρεμήσεις απ’ το υπερβολικό άγχος.

2. Αβοκάντο

Το αβοκάντο, όπως ξέρουμε, έχει λιπαρά, τα οποία όμως είναι καλά λιπαρά και επομένως το καθιστούν ως μια ιδανική επιλογή. Μπορείς να το βάλεις στη σαλάτα ή στο σάντουιτς, αλλά και να το φας σκέτο!

3. Ξηροί Καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι ιδανικοί στην καταπολέμηση του στρες, πρόσεχε όμως να μην το παρακάνεις κιόλας! Ειδικά, τα φιστίκια Αιγίνης, ο ηλιόσπορος και ο πασατέμπος. Βοηθάνε να χαλαρώσεις για να τα ανοίξεις απαιτείται μία… ηρεμία!

4. Μαύρη σοκολάτα

Η σοκολάτα βοηθά άμεσα με το ακατάσχετο στρες. Η μαύρη σοκολάτα είναι υγιεινή, ενώ αν προσθέσεις και ξηρούς καρπούς παίρνεις έξτρα πρωτεΐνη. Επίσης, η ζάχαρη που έχει σε βοηθάει να πάρεις την κατάλληλη ενέργεια που χρειάζεσαι για να συνεχίσεις!

5. Σαλάτα με μαρούλι

Το μαρούλι είναι ένα λαχανικό που ηρεμεί το νευρικό σύστημα και βοηθά στην χαλάρωση του άγχους! Είναι μια επιλογή που είναι κρίμα να παραλείψεις. Είναι και νόστιμο και πολύ υγιεινό!

Δες ακόμα: 4 συμβουλές για να αντιμετωπίσεις το στρες των εξετάσεων!

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486