Ένας (βραδινός) καφές με τους Carrot Tards, είναι πιθανότατα η καλύτερη επιλογή που μπορείς να κάνεις!

Από neolaia.gr Team 21 Απριλίου 2019

Είναι ο Άλεξ και η Σιλένα. Ή αλλιώς οι “Carrot Tards” ή απλά δύο πάρα πολύ cool άτομα που το να βγεις μαζί τους και να συζητάς για περισσότερο από 3 ώρες, είναι πιθανότατα ο ιδανικός τρόπος να περάσεις το βράδυ σου.

Η ιστορία τους λίγο πολύ γνωστή! Ο Άλεξ σαν φοιτητής είχε πολύ ελεύθερο χρόνο. Είπε λοιπόν να φτιάξει ένα κανάλι στο οποίο θα μοιράζεται με τον κόσμο όλες αυτές τις συζητήσεις και τους προβληματισμούς που είχε με τη φίλη του από το Λύκειο, Σιλένα! Κι η συνταγή μάλλον πέτυχε, αφού το κανάλι τους μεγαλώνει συνεχώς! Τα βίντεο τους δεν ανήκουν σε συγκεκριμένη κατηγορία. Είναι διαφορετικά μεταξύ τους και και βασίζονται κυρίως στην έκφραση απόψεων και στη δική τους ματιά πάνω σε θέματα της καθημερινότητας.

Βρεθήκαμε Πέμπτη βράδυ σε ένα καφέ στο κέντρο. Δε γνωριζόμασταν από πριν. Παρόλα αυτά, στα πέντε πρώτα λεπτά μπορούν να σε κάνουν να αισθανθείς ότι βγήκες με τους κολλητούς σου για τον κλασικό καφέ, στον οποίο θα αρχίσετε να συζητάτε με τις ώρες οποιοδήποτε θέμα πέσει στο τραπέζι.

Φάνηκε από την πρώτη στιγμή ότι δε θα κάνουμε συνέντευξη με την κλασική έννοια του όρου. Έβγαλα ένα τετράδιο για να κρατήσω σημειώσεις και τους είπα ότι πιθανότατα έχω το ίδιο τετράδιο από το πρώτο έτος! Ο Άλεξ άρχισε να γελάει!

“Με δουλεύεις; Σε κάθε καινούρια σεζόν στο κανάλι αγοράζω τουλάχιστον τρία καινούρια τετράδια”.

Με αφορμή ένα βίντεο που έκαναν πρόσφατα, η συζήτησή μας ξεκίνησε με θέμα την τηλεόραση η οποία – όπως γίνεται αντιληπτό – περνάει τη χειρότερή της φάση!

“Θεωρώ απαράδεκτο να καλείς ένα άτομο στην εκπομπή σου και να μην έχεις κάνει τη στοιχειώδη έρευνα για αυτόν. Παρακολούθησα πρόσφατα τη συνέντευξη μίας πολύς γνωστής κωμικού σε βραδινή εκπομπή. Προφανώς και ήταν καλεσμένη λόγω του σοβαρού θέματος υγείας που είχε. Πόσο ασχολήθηκαν όμως με την τεράστια καριέρα που είχε από πίσω της; Πόσοι ήξεραν ότι η συγκεκριμένη κοπέλα ήταν μία από τις 2 πιο πετυχημένες κωμικούς γυναίκες παγκοσμίως; Γιατί να ασχοληθούν τα media μαζί της μόνο την περίοδο που παραλίγο να χάσει τη ζωή της; Ξέρουμε ότι το δάκρυ πουλάει αλλά όταν είσαι σε ένα τόσο μεγάλο μέσο όπως η τηλεόραση και έχεις τόσο μεγάλη επιρροή, οφείλεις να κάνεις μία έρευνα για το άτομο που έχεις απέναντί σου”, είπε η Σιλένα με τον Άλεξ να συμπληρώνει μεταξύ σοβαρού και αστείου “Γιατί πόσες φορές μας έχει τύχει να έρθουν άτομα να συνεργαστούμε ή να κάνουμε κάποια δουλειά για εκείνους και δεν έχουν μπει στη διαδικασία να δουν έστω ένα βίντεό μας; Αφού ρε φίλε δεν ξέρεις τι κάνω και ποιός είμαι! Πώς αποφασίζεις να συνεργαστείς μαζί μου”;

Το κοινό μας ήταν ότι ήμασταν παιδιά των 90’s oπότε η συζήτηση για την τηλεόραση μοιραία κατέληξε στο να μιλάμε για σειρές! Κωνσταντίνου και Ελένης, Δύο Ξένοι (κάπου εκεί η σχέση μου με τη Σιλένα πήγε να χαλάσει πριν ακόμα γνωριστούμε, αφού της είπα ότι ποτέ δε με τράβηξε η συγκεκριμένη σειρά), Στάβλοι της Εριέτας Ζαίμη και πολλές άλλες!

“Αν ξαναδείς πολλές από αυτές τις σειρές μετά τα 20’s σου καταλαβαίνεις διαφορετικά πολλά μηνύματα που περνούν σε σχέση με το όταν ήσουν παιδί” λέει ο Άλεξ με τη Σιλένα να συμπληρώνει: “Ήταν ιδιοφυής ο τρόπος που έγραφαν τότε! Ακόμα και τα ονόματα που έδιναν στους χαρακτήρες, είχαν τεράστιο βάθος από πίσω” (ναι η Σιλένα είναι ηθοποιός, ασχολείται με το θέατρο, είναι fan της τέχνης και έλεγε πολλά που δεν τα καταλάβαινα :P).

Kεφάλαιο Youtube και Social Media:

Δεν μπορούσα να μην τους ρωτήσω για το κομμάτι του Youtube ως επάγγελμα και πώς αντιμετωπίζεται στην Ελλάδα:

Σιλένα: “To Υοutube, είναι δουλειά. Είναι μία full time απασχόληση, αν βάλεις τον χρόνο που θα αφιερώσεις να κάνεις ένα video, να το μοντάρεις σωστά και να βγάλεις ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα! Προσωπικά άργησα να χρησιμοποιήσω για τον εαυτό μου την έννοια “youtuber”! Δεν μπορείς να δηλώνεις youtuber έχοντας κάνει 2-3 βίντεο! Χρειάστηκαν 3 χρόνια για να μπορέσω να πω ότι κάνω youtube. Δυστυχώς όμως από τις μεγαλύτερες ηλικίες αντιμετωπίζεται ακόμα με άγνοια.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν ξεκίνησα, βρέθηκα σε ένα οικογενειακό τραπέζι. Όταν αναφέρθηκε το “Η Σιλένα κάνει Youtube” με κοιτούσαν περίεργα, σε φάση “Τι είναι αυτό; Γιατί το κάνεις; Τι σου προσφέρει;” (γέλια).

Το Youtube είναι σαν το θέατρο! Όπως θα βγω σε μία παράσταση και θα μοιραστώ ένα κομμάτι του εαυτού μου, το ίδιο θα κάνω και στο βίντεο. Δε θα πω ότι διασκεδάζω τον κόσμο. Προτιμώ τον όρο “ψυχαγωγώ” γιατί καλώς ή κακώς πολλές φορές αγγίζουμε και πιο σοβαρά θέματα ή λέμε απόψεις που μπορούν να σε βοηθήσουν να μάθεις και κάτι παραπάνω”!

Άλεξ: “Nα σου πω κάτι; Έχω μία βασική δουλειά εκτός από το κανάλι! Μπορώ να πω με σιγουριά ότι έχω πάρει περισσότερα χρήματα για ένα video σε σχέση με το μηνιάτικό μου (γέλια). Τα social media υπάρχουν γύρω στα 10 χρόνια ως διαφημιστικό μέσο. Το Youtube κάποτε ήταν μία πλατφόρμα στην οποία έβλεπες video clip ή αστείο περιεχόμενο. Τώρα έχει εξελιχθεί σε μία εμπορικότατη διαφημιστική πλατφόρμα! Απλά αρκετός κόσμος δεν έχει αντιληφθεί ακόμα ότι για να υπάρξει διαφήμιση στο Youtube πρέπει κάποιοι να ασχολούνται σοβαρά και να δημιουργούν περιεχόμενο.

Όσον αφορά αυτό που είπε η Σιλένα για τον όρο “youtuber”, δε μου αρέσουν οι ταμπέλες! Σκέψου αυτό που είναι της μόδας. Ο influencer. Tι θα πει αυτό; Πώς δηλώνεις influencer; Μου έχει τύχει να πει φίλος μου για πλάκα ότι ο Άλεξ είναι influencer και να του απαντήσω ότι θα νομίζει ο κόσμος πως ζούμε σε κανένα συννεφάκι”.

Ακούγοντας και τους δύο να μιλάνε, καταλαβαίνεις αμέσως ότι έχεις να κάνεις με δύο πολύ προσγειωμένα, διαβασμένα και αρκετά ενημερωμένα άτομα. Πολλές φορές τύχαινε να συζητούν μεταξύ τους για ένα από τα θέματα μας, σαν να είναι οι δυο τους μπροστά από την κάμερα! Διαφωνούσαν ή συμφωνούσαν αλλά πάντα με επιχειρήματα! Εκεί κατάλαβα αυτό που λέει ο Άλεξ για το περιεχόμενο του καναλιού τους “Κάνουμε βίντεο για να μοιραστούμε με τον κόσμο τις δικές μας πολύωρες συζητήσεις”!

Δεν μπορούσαμε φυσικά να μην αναφερθούμε στα social media και στις μόδες που εμφανίζονται κατά καιρούς. Η γενιά μας ήταν αυτή που κατά κύριο λόγο καθιέρωσε το Facebook. Η γενιά μας ήταν αυτή που καθόταν με τις ώρες μπροστά από τον υπολογιστή και πόσταρε status και τραγούδια!

Πόσο έχει αλλάξει αυτό μέχρι σήμερα; Συμφώνησα με τη Σιλένα ότι το περιεχόμενο πολλές φορές γίνεται τοξικό και γεμίζει με άκυρες ειδήσεις και ανούσιες δημοσιεύσεις! Επίσης υπάρχει αρκετός αρνητισμός! Ο κόσμος, πίσω από την ασφάλεια του πληκτρολογίου του, θεωρεί ότι μπορεί να σε κρίνει μόνο και μόνο για να δείξει στους άλλους ότι είναι (ψευτό)διανοούμενος ή ευαισθητοποιημένος.

“Δεν ξέρω αν είχες δει ένα περιστατικό με τη youtuber Βενετία Καμάρα” με ρώτησε η Σιλένα και συνέχισε. “Έκανε ένα βίντεο που έδειχνε και σχολίαζε τα ρούχα που είχε αγοράσει. Κάποιος της έστειλε αρνητικό σχόλιο για το ότι ξοδεύει τα λεφτά που βγάζει σε ρούχα και δεν τα δίνει σε άστεγους! Είναι δυνατόν; Γιατί να πεις κάτι τέτοιο μόνο και μόνο για να φανείς ευαισθητοποιημένος; Τι σε νοιάζει πώς χαλάω τα λεφτά μου; Και τι υπονοεί; Ότι εμείς στο youtube βγάζουμε τόσα λεφτά που θα ήταν υποχρέωσή μας να τα ξοδεύουμε σε φιλανθρωπίες; Σε διαβεβαιώνω ότι δεν ισχύει (γέλια).

Ο Άλεξ από την άλλη πιστεύει ότι με το να φιλτράρεις το περιεχόμενό σου με σωστό τρόπο και να ξεσκαρτάρεις όσα πιστεύεις ότι δε σου ταιριάζουν, μπορείς να έχεις ένα αξιοπρεπέστατο ενημερωτικό feed! Πόσο κοντά στην πραγματικότητα είναι αυτό που δείχνει ο καθένας για τη ζωή του στα social media; (Ναι είχε πάει αργά και το είχαμε γυρίσει στη φιλοσοφία).

Η Σιλένα μου δείχνει το προφίλ της στο Instagram. “Δες τις φωτογραφίες μου! Είμαι έτσι (εντυπωσιακή) μία φορά τον μήνα που θα χρειαστεί να ανεβάσω κάτι. Ξυπνάω όπως όλος ο κόσμος το πρωί! Κι εγώ κι ο καθένας μας! Μοιραζόμαστε τις στιγμές που είμαστε καλά, που βγαίνουμε, που περνάμε ωραία γιατί αυτό θέλουμε να πιστεύει ο κόσμος για εμάς! Δε θα ανεβάσω ποτέ ότι χώρισα ή ότι τσακώθηκα με κάποιον”.

Κάπου εκεί ήρθε η συζήτηση περί ανωνυμίας στα κοινωνικά δίκτυα, κάτι που αποτελεί νέα μόδα παγκοσμίως. Όπως είπε ο Άλεξ “Σε τέτοιου είδους δίκτυα ο κόσμος φέρεται αντίθετα. Δε θα μοιραστεί μόνο τις καλές του φάσεις, αλλά κυρίως τους πιο αρνητικούς προβληματισμούς του γιατί το βλέπει σαν ευκαιρία να βγάλει από μέσα του αυτά που τον απασχολούν στην πραγματικότητα”.

Τότε ανοίξαμε το Nup, την εφαρμογή που δίνει τη δυνατότητα σε φοιτητές από κάθε σχολή να μοιραστούν τα μυστικά τους εντελώς ανώνυμα και σταθήκαμε κυρίως στους σεξουαλικούς προβληματισμούς ατόμων στα πολύ early 20’s τους (άλλωστε οι Carrot Tards είναι ειδικοί στο να αναλύουν ανώνυμους προβληματισμούς φοιτητών).

Με αφορμή αυτού του είδους τις δημοσιεύσεις, ρώτησα τη Σιλένα πώς την αντιμετωπίζουν οι άντρες στα social. Mας είπε ότι δέχεται αρκετά συχνά ανάρμοστα μηνύματα ακόμα και στο Instagram και δεν μπορεί να καταλάβει με ποια λογική περιμένει κάποιος να βρει ανταπόκριση σε κάτι τέτοιο. Το περίεργο είναι ότι δεν φέρονται έτσι μόνο οι 40+ αλλά και άτομα στα 18 τους. Ο Άλεξ έχει μια θεωρία για αυτό:

“Ξαναπάω στο θέμα της γενιάς και πιστεύω ότι η δική μας, έχει ιντερνετική παιδεία!

Δέκα χρόνια τώρα έχουμε δει άπειρες πλατφόρμες κι ως πιο “ψαρωμένοι”, στην αρχή μάθαμε να είμαστε ευγενικοί και να χειριζόμαστε το ιντερνετ σωστά! Αντίθετα, για πολλούς που μπήκαν ξαφνικά, το ίντερνετ αποτελεί έναν τελείως ανεξερεύνητο κόσμο. Δεν ξέρουν τι πρέπει να πουν, τι πρέπει να κρατήσουν για τον εαυτό τους, πώς να μιλήσουν ή να σχολιάσουν ευγενικά! Το πιο απλό; Να γράψουν μία δομημένη πρόταση! Να κάνουν διάλογο.

Δεν είναι κακό να μιλάς για το sex προφανώς! Όλοι το κάνουν. Κάνε μια βόλτα στο μαγαζί. 8 στα 10 τραπέζια θα κάνουν συζητήσεις σεξουαλικού περιεχομένου. Κι εμείς κάνουμε βίντεο που μιλάμε ανοιχτά για το sex! Είναι όμως ο τρόπος που το λέμε. Δεν έχουμε φανεί ποτέ πρόστυχοι, ούτε έχουμε ρίξει το επίπεδο που θέλουμε να έχει το κανάλι μας”.

Κάπου εκεί λοιπόν η συνάντησή μας ολοκληρώθηκε. Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε να μιλάμε για άλλες τόσες ώρες αλλά ήδη ήταν περασμένες 12!

Θυμάστε το τετράδιο που σας είπα στην αρχή ότι έβγαλα για σημειώσεις; Έμεινε κενό. Δεν ήθελα να χάσω κάτι από την κουβέντα μας προσπαθώντας να την καταγράψω. Άλλωστε, η συζήτηση με τους Carrot Tards σου μένει αξέχαστη! Δε χρειάζεται ούτε τετράδια, ούτε σημειώσεις!

Βρες τους στο Instagram και στο Youtube

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ