5 τρόποι για να καταπολεμήσεις το άγχος στη δουλειά!

Από neolaia.gr Team 19 Απριλίου 2019

Το στρες στη δουλειά δε σε βοηθάει να είσαι παραγωγικός! Πώς μπορείς, όμως, να το καταπολεμήσεις;

Στη δουλειά σου θα υπάρχουν μέρες που θα έχεις αρκετό στρες. Θα είναι αυτές οι δύσκολες και απαιτητικές μέρες που θα τρέχεις συνέχεια και θα έχεις ένα άγχος που μπορεί να σε τρελάνει.

Όμως, δε θα πρέπει να το αφήσεις να σε καταβάλει! Θα πρέπει να το αντιμετωπίσεις! Αλλά πώς;

Συχνά παρατηρείς πως ενώ δουλεύεις σε καταβάλλει το άγχος και δε μπορείς να λειτουργήσεις. Οι παρακάτω τρόποι θα σε κάνουν σίγουρα να αισθανθείς καλύτερα!

1.Ξεκίνα με τα δύσκολα

Μόλις φτάσεις στη δουλειά σου, δες ποια είναι τα δύσκολα κομμάτια της ημέρας σου και ξεκίνα με αυτά! Το πρωί έχει περισσότερη ενέργεια και όρεξη οπότε θα τα βγάλεις πιο γρήγορα. Αφού θα έχουν φύγει αυτά από τη μέση θα μπορείς να ασχοληθείς με τα υπόλοιπα κομμάτια της δουλειάς σου πιο ήρεμος.

2. Άκουσε μουσική

Βάλε τα ακουστικά σου, επέλεξε μια playlist που σου αρέσει και ξεκίνα ευχάριστα να εργάζεσαι. Η μουσική μας χαλαρώνει και μας ανεβάζει τη διάθεση. Οπότε, γιατί να μην το προσπαθήσεις και να δεις πώς θα πάει!

3.Κάνε ένα διάλειμμα

Είναι σημαντικό αν μπορείς να ξεκουράζεσαι έστω και 5 λεπτά! Ειδικά αν δουλεύεις μπροστά από έναν υπολογιστή. Μπορείς μέσα στη μέρα σου να κάνεις μικρά πεντάλεπτα διαλειμματάκια. Να αδειάζεις το μυαλό σου από την πίεση και από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζεις τη μέρα αυτή. Μην δουλεύεις χωρίς να κάνεις κανένα διάλειμμα! Εκτός αν είναι η μέρα αυτή που έχεις τόσο ενέργεια!

4.Φτιάξε με λίστα με τις προτεραιότητες σου

Η λίστα αυτή θα σε βοηθήσει να βάλεις ένα πρόγραμμα και να θα λειτουργήσει! Ξεκινάς από αυτά που πρέπει να γίνουν άμεσα και καταλήγεις με αυτά που δεν είναι και τόσο σημαντικά. Το να τα καταγράφεις σε λίστες σε βοηθάει να δεις το πρόβλημα πιο γενικά και σφαιρικά. Έτσι, φεύγεις λίγο από την προοπτική σου (που περιέχει άπειρο στρες) και το βλέπεις πιο χαλαρά!

5.Πάρε μια ανάσα

Δεν είναι τυχαίο αυτό που λένε πως πρέπει να σταματάς και να ανασαίνεις. Γεμίζει οξυγόνο και έπειτα ο εγκέφαλος λειτουργεί ακόμη πιο δυναμικά. Οπότε, τη στιγμή που νιώθεις ότι το στρες σε καταβάλει, σταμάτα ότι και να κάνεις και πάρε μία βαθιά ανάσα. Να ξέρεις λειτουργεί πάντα!

Δες ακόμα: 5 πράγματα που μπορείς να κάνεις στην δουλειά όταν βαριέσαι!