7 έξυπνα tips για να καταπολεμήσεις το άγχος της καθημερινότητας!

Από neolaia.gr Team 8 Μαρτίου 2019

Έχεις αρκετό άγχος; Δες αυτά τα 7 tips που θα σε βοηθήσουν να το περιορίσεις!

Η καθημερινότητα έχει πάρα πολύ στρες! Είτε είσαι φοιτητής, που έχεις τρεχάματα με τη σχολή σου, είτε είσαι μαθητής, Πανελλήνιες και διαβάσματα, είτε είσαι σε μεγαλύτερη ηλικία.

Το πολύ άγχος δεν κάνει καλό για αυτό πρέπει να βρεις τρόπους να αποφορτίζεσαι. Έτσι και αλλιώς, ότι είναι να γίνει θα γίνει και, το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να βάλεις τα δυνατά σου. Να είσαι καλά προετοιμασμένος και δεκτικός στις διάφορες αλλαγές.

Για αυτό σου έχω έξυπνους τρόπους για να διώχνεις το στρες και να είσαι πιο άνετος. Γενικά, όταν είσαι πιο χαλαρός, πετυχαίνεις πολύ περισσότερα!

1. Σκέψου το πρόβλημα καλά

Ότι και να σε προβληματίζει μην το αντιμετωπίζεις σαν θέμα ζωής και θανάτου. Κάνε ένα, δύο βήματα πίσω και δες τη συνολική εικόνα. Βάλε το πρόβλημα σε κουτάκια και δες πώς μπορείς να το λύσεις σιγά- σιγά και σταδιακά. Έτσι και εσύ θα ξέρεις τι πρέπει να κάνεις και δε θα πανικοβάλλεσαι χωρίς λόγο.

2. Γράψε κάποιες λύσεις και φτιάξε ένα σχέδιο

Γράψε σε ένα χαρτί μία λίστα με τις πιο πιθανές λύσεις για το πρόβλημά σου. Σύμφωνα με αυτές φτιάξε ένα σχέδιο του πώς μπορείς να το αντιμετωπίσεις καλύτερα και πιο αποτελεσματικά. Ας σου πάρει και χρόνο δεν πειράζει!

3. Αποδέξου ότι δεν τα ελέγχεις όλα

Υπάρχουν κάποια θέματα που όσο και να προσπαθήσεις δεν μπορείς να τα ελέγξεις! Και αυτό, ίσως, να σε αγχώνει ακόμα περισσότερο. Αλλά έτσι είναι η ζωή. Πρέπει να το αποδεχθείς.

4. Κάνε διάλειμμα

Αν απομακρυνθείς λίγο από το πρόβλημα και κάνεις ένα διάλειμμα θα δεις ότι ύστερα, θα μπορείς να το λύσεις πιο εύκολα. Γέμισε τις μπαταρίες σου και μπες ξανά στο χορό. Αυτή τη φορά με άλλη προοπτική!

5. Κάνε γυμναστική

Η γυμναστική είναι πολύ αποτελεσματική στο να σε ανακουφίζει από το άγχος και το στρες. Με μία ώρα γυμναστική την ημέρα θα δεις ότι θα είσαι πιο χαλαρός και άνετος.

6. Βάλε στόχους που μπορείς να επιτύχεις

Μην προσπαθείς κάθε μέρα να σκαρφαλώσεις το Everest. Ανέβα σιγά- σιγά, λόφο το λόφο, και θα δεις ότι η κορυφή είναι πολύ πιο κοντά έτσι. Αν βάζεις στόχους, λοιπόν, στην καθημερινότητά σου που μπορείς να πετύχεις, τότε το άγχος σου θα ελαχιστοποιηθεί.

7. Λύσε τα διάφορα θέματα στην ώρα τους

Μην αφήνεις τα θέματα να διαιωνίζονται γιατί θα γίνουν κρίσεις που δε θα μπορείς να ελέγξεις. Αν λύνεις κάθε θέμα στην ώρα του, τότε θα δεις ότι θα έχεις αποφύγει πιο δύσκολες καταστάσεις, αλλά και το άγχος που σε κατακλύζει.

Δες επίσης: Φοιτητική ζωή: Όλες οι δύσκολες καταστάσεις που θα αντιμετωπίσεις!

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486