3 χορταστικά snacks που είναι ό,τι καλύτερο για τη διατροφή σου!

Από neolaia.gr Team 17 Φεβρουαρίου 2019

Αν περνάς πολλές ώρες στη δουλειά και παράλληλα θες να φροντίζεις τη διατροφή σου, δοκίμασε κάποιο από αυτά τα νόστιμα και υγιεινά snacks!

Όταν ξεκινάμε διατροφή, συνήθως προσέχουμε το δεκατιανό μας περιέχει κάτι σε φρούτο, σε μπάρα δημητριακών ή σε κάτι ελαφρύ τέλος πάντων και χωρίς πολλές θερμίδες.

Αν έχεις ξεκινήσει να προσέχεις τι τρως, αλλά απ’ την άλλη, έχεις βαρεθεί με τα «κλασσικά» σνακς, τύπου γιαούρτι με φρούτα, κρακεράκια ή ξηρούς καρπούς, τότε ρίξε μια ματιά παρακάτω.

Σου έχουμε μια σύντομη λίστα από εναλλακτικές επιλογές που μπορείς να ακολουθήσεις στο δεκατιανό σου. Επιλογές και χορταστικές και νόστιμες και 100% υγιεινές.

1. Edamame

Την επόμενη φορά που θα πεινάσεις και θα αναρωτηθείς τι θα μασουλήσεις στη δουλειά, δοκίμασε πεντανόστιμα φασόλια ενταμάμε. Τα πράσινα φασόλια με το εξωτικό όνομα edamame προέρχονται απ’ την ασιατική κουζίνα, ενώ φημίζονται για την αγχολυτική τους δράση, δηλαδή ό,τι καλύτερο για την ώρα που περνάς στο γραφείο. Τα ενταμάμε περιέχουν μεγάλη ποσότητα τρυπτοφάνης, ενώ παράλληλα είναι πλούσια σε θρεπτικά στοιχεία, όπως ωμέγα 3 λιπαρά οξέα.

2. Κρακεράκια με τυρί cottage

Τα κρακεράκια είναι μια κλασική επιλογή για διατροφή, όμως δε χρειάζεται να τα τρως σκέτα. Συνδυασέ τα με τυρί κότατζ που είναι και πεντανόστιμο και έχει ελάχιστες θερμίδες και πολλή πρωτεΐνη.

3. Ομελέτα από ασπράδια αβγών

Τα αβγά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και αποτελούν και πολύ νόστιμο και πολύ υγιεινό σνακ για μέσα στη μέρα. Φτιάξε από το σπίτι μια λεπτή ομελέτα από ασπράδια αβγών και πρόσθεσέ της λίγο κρεμμυδάκι και ντομάτα. Μούρλια σου λέω!

Δες ακόμα: Αυτή η τροφή θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος! Ακραίο;

4 πράγματα που μας εμποδίζουν από το να χάσουμε βάρος