7 τρόποι που θα σε βοηθήσουν να καταπολεμήσεις το άγχος σου!

Από neolaia.gr Team 5 Φεβρουαρίου 2019

Το άγχος είναι κακός σύμβουλος οπότε δες τους τρόπους που μπορείς να το αντιμετωπίσεις!

Η ζωή μας είναι γεμάτη αγχώδης καταστάσεις! Εξεταστική, Πανελλήνιες, δουλειά, τρέχεις όλη μέρα και έχεις άγχος για τα πάντα.

Γενικά το άγχος δεν κάνει καλό καθώς είναι μία στρεσογόνος κατάσταση για όλο τον οργανισμό που πρέπει είτε να αποφεύγεται (που δεν είναι καθόλου εύκολο), είτε να περιορίζεται όσο είναι αυτό εφικτό.

Αν είσαι ήρεμος και πιο παραγωγικός θα είσαι και καλύτερες αποφάσεις μπορείς να πάρεις σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας σου!

Για αυτό σου έχω ετοιμάσει μία λίστα με τα πράγματα που πρέπει να κάνεις για να μειώσεις το άγχος σου.

1. Μην πίνεις καφέ

Ο καφές σε κρατάει σε εγρήγορση και μελέτες έχουν δείξει ότι δε βοηθάει στο να χαλαρώσεις και είναι και στρεσογόνος. Ελάττωσε τον ή πιες καλύτερα τσάι.

2. Πάρε μπαλάκι άγχους

Αν και δεν κάνει και πολύ καλό στις αρθρώσεις ένα μπαλάκι άγχους, ή κάτι, να απασχολείς τα χέρια σου όταν έχεις άγχος θα σε βοηθήσει να ξεθυμάνεις για λίγη ώρα.

3. Γυμναστική

Η γυμναστική τονώνει το σώμα και μας δίνει μία άλλη διάθεση για όλη τη μέρα. Δεν είναι ανάγκη να πας να χτυπηθείς στα γυμναστήρια, αλλά και κάποιες ώρες τρεξίματος ή διατάσεων θα δεις πόσο σημαντικό αντίκτυπο θα έχουν στο άγχος που έχεις.

4. Ξεκίνησε κάποιο άθλημα

Βρες ένα άθλημα μέσα από το οποίο ξεχνιέσαι και βγάζεις και όλο το στρες της ημέρας. Ακολούθησε το και θα δεις ότι θα θέλεις να πηγαίνεις για να ξεχνιέσαι και γιατί πραγματικά σε βοηθάει.

5. Απόφυγε τα λιπαρά

Δε γίνεται να τα βγάλεις τελείως από τη ζωή σου, άσε που δεν είναι και σωστό γιατί χρειάζονται. Αλλά μην τρως πολλά λιπαρά, καθώς σε κάνουν πιο νευρικό και αγχώδη!

6. Πιες νερό

Το νερό τονώνει το σώμα και ολόκληρο τον οργανισμό! Θα σε βοηθήσει αρκετά στην μείωση του άγχους σου.

7. Να έχεις φως

Εκεί που εργάζεσαι, διαβάζεις κλπ. να φωτίζεται επαρκώς ώστε να μη νιώθεις ούτε τη πίεση του χρόνου ούτε τίποτα. Το φως είναι καλό για τον οργανισμό και τα επίπεδα του άγχους σου.

Δες ακόμα: 3 τρόποι για να ξεκινήσεις δυναμικά τη νέα σου δουλειά