Τώρα το Brandstorm, ο φοιτητικός διαγωνισμός της L’Oréal, μπορεί να γίνει το εισιτήριό σου προς την επιτυχία!

Από neolaia.gr Team 5 Φεβρουαρίου 2019

Μιλήσαμε με τρεις Brandstormers που μοιράστηκαν μαζί μας όλα τα μυστικά που έμαθαν από τη συμμετοχή τους στο Brandstorm και μας εξήγησαν πώς αυτός μπορεί να γίνει μία μοναδική ευκαιρία!

Η ιδέα του Brandstorm, του μεγαλύτερο φοιτητικού διαγωνισμού επιχειρηματικότητας της L’Oréal, μας έχει ενθουσιάσει! Έτσι φροντίσαμε και μάθαμε όλα τα insights για τον διαγωνισμό που ξεκίνησε πριν από 27 χρόνια κι έκτοτε συνεχίζει να εξελίσσεται και να ανακαλύπτει τα νέα ταλέντα.

Κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, οι συμμετέχοντες φοιτητές εργάζονται σε ομάδες των τριών ατόμων για να δημιουργήσουν ένα concept, να έρθουν αντιμέτωποι με τις ιδέες τους και να φέρουν εις πέρας το σκοπό του επιχειρηματικού τους πλάνου, διεκδικώντας σημαντικά βραβεία. Φέτος, το σπουδαιότερο έπαθλο για τα τη νικήτρια ομάδα, η πρόσληψη της από τη L’Oréal για να εργαστεί στο Station F στο Παρίσι για 3 μήνες, σε ένα από τα μεγαλύτερα Start Up Hub του κόσμου, που συνεργάζεται με την εταιρεία. Εκεί θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν την ιδέα τους πράξη και να την παρουσιάσουν σε επενδυτές. Μία τεράστια ευκαιρία για την αρχή της καριέρας τους.

Για να τα μάθουμε περισσότερα και να δούμε τα πράγματα από την πλευρά ενός διαγωνιζόμενου, έπρεπε να ρωτήσουμε τους κατάλληλους ανθρώπους. Τους Brandstormers που τα κατάφεραν, ξεχώρισαν κι εντάχθηκαν στην οικογένεια της L’Oréal και μέσα σ’ αυτή συνέχισαν να εξελίσσονται.

Η Βάσω Νάσση (Product Manager Skincare Lancôme) και ο Γιώργος Ματέλλας (Sales Executive L’Oréal Professionel) ήταν ομάδα στο Brandstorm του 2010 ενώ η Μαριλένα Κρασάκη (Junior Product Manager L’Oréal Paris) συμμετείχε το 2014. Οι τρεις Brandstormers μας έδωσαν τη χαρά και μοιράστηκαν μαζί μας όλες τις πληροφορίες για την εμπειρία τους στον διαγωνισμό που τους έμεινε αξέχαστη.

Τι ήταν αυτό που σας ώθησε να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό;

Γ: Πιστεύω πως αυτό που μας «έσπρωξε» να συμμετάσχουμε στον διαγωνισμό, ήταν δύο σημαντικοί παράγοντες. Πρώτον, με η Βάσω και το τρίτο μέλος της ομάδας μας ήμασταν συμφοιτητές στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Marketing και Επικοινωνίας και είχαμε κάνει πάρα πολλές εργασίες μαζί στα πλαίσια της σχολής. Όταν μάθαμε για το Brandstorm στο 3ο έτος, το είδαμε σαν «εργασία» που θα δουλεύαμε όμως σε πολύ πιο ωραίες συνθήκες και περιβάλλον από ότι είχαμε συνηθίσει μέχρι τότε.
Και δεύτερον, ήταν για μας μία ευκαιρία για ένα πιο real πλαίσιο που προσπαθούσαμε να βρούμε για αρκετό καιρό στο πανεπιστήμιο, έτσι ώστε να χρησιμοποιήσουμε στην πράξη όσα μαθαίναμε.

Β: Το μάθαμε τυχαία από ένα φίλο, αφού τότε δεν υπήρχε σχετική πληροφόρηση στο πανεπιστήμιο όπως τώρα. Μάλιστα ήμασταν η μοναδική ομάδα που είχε συμμετάσχει από το τμήμα Marketing και Επικοινωνίας εκείνη τη χρονιά. Μας άρεσε πάρα πολύ η ιδέα και δεν είχαμε κάτι να χάσουμε, το είχαμε ξανακάνει πολλές φορές
με εργασίες, οπότε το αποφασίσαμε.

Μ: Εμείς τον διαγωνισμό τον γνωρίζαμε από την προηγούμενη χρονιά, που είχε πάρει αρκετά μεγάλο publicity μέσα στη σχολή. Έτσι ξέραμε ακριβώς τι γίνεται. Το συζητήσαμε κι αποφασίσαμε ότι θέλουμε πολύ να το δοκιμάσουμε, γιατί -όπως είπαν και τα παιδιά- ήταν μία μοναδική συνθήκη. Ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον από μια απλή εργασία και είχαμε μεγάλη όρεξη και διάθεση να ασχοληθούμε. Το τρίτο μέλος της ομάδας προστέθηκε στην πορεία και μάλιστα μέχρι τότε δεν το γνώριζα. Όμως ο τρόπος που δέσαμε και συνθέσαμε αυτή την ομάδα ήταν μοναδικός, αφού όλοι είχαμε την ίδια όρεξη για δουλειά, το ίδιο πάθος, τις ίδιες φιλοδοξίες και την διάθεση να πάμε να κάνουμε κάτι με όλη μας την ενέργεια. Μπορεί να ξεκινήσαμε δύο γνωστοί κι ένας άγνωστος, αλλά καταλήξαμε μία ομάδα πάρα πολύ δεμένη!

Γιώργος Ματέλλας

Φέτος μπορούν πια να συμμετάσχουν στο Brandstorm άτομα από διαφορετικές σχολές, διαφορετικούς τομείς, διαφορετικά αντικείμενα και οποιοδήποτε έτος. Πιστεύετε ότι αυτή η εξέλιξη θα κάνει τη διαδικασία του διαγωνισμού πιο εύκολη ή και πιο ενδιαφέρουσα ενδεχομένως, αφού ο καθένας θα μπορεί να φέρνει κάτι «δικό του» στο τραπέζι;

Μ: Θεωρώ ότι η εξέλιξη αυτή θα κάνει τον διαγωνισμό εξαιρετικά ενδιαφέρον! Παίρνοντας ως παράδειγμα τη δική μας περίπτωση, όπου το 3ο άτομο δεν ήταν από το ίδιο τμήμα κι αυτό βοήθησε πολύ τη σύνθεση της ομάδας, γιατί έβλεπε τα πράγματα με άλλη ματιά, με αποτέλεσμα η δουλειά στο τέλος να είναι «συνθετική», αφού ο καθένας προσέθεσε κάτι από τον εαυτό του.

Πιστεύω ότι όσο αφήνεις χώρο στους ανθρώπους να συνεργαστούν ελεύθερα, τόσο καλύτερο θα είναι το αποτέλεσμα. Αρκεί βέβαια να είσαι σίγουρος πως με τα άτομα στην ομάδα σου μπορείς να συνεννοηθείς, ότι θέλετε τα ίδια πράγματα και υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός, βασικό στοιχείο ειδικά όταν κάποιοι δε γνωρίζονται και καλούνται να συνεργαστούν πρώτη φορά.

Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για την πρόταση που παρουσιάσατε τελικά στον διαγωνισμό και για τα στάδια που περάσατε για να οδηγηθείτε σε αυτή. Πώς συλλάβατε την ιδέα, πώς τη σχεδιάσατε και τελικά καταλήξατε στην παρουσίασή της.

Β: Στη δική μας χρονιά, το ζητούμενο ήταν να δημιουργήσουμε μία ολοκληρωμένη ανδρική σειρά, για το brand DIESEL. Το πιο challenging κομμάτι ήταν η σύλληψη της ιδέας. Είναι το πρώτο βήμα, που μπορεί να κάνεις μέσα σε μια στιγμή -να σου έρθει η ιδέα ξαφνικά- ή και να πάρει πάρα πολύ χρόνο. Μετά από ατελείωτες συναντήσεις για brainstorming καταλήξαμε στο concept και ξεκινήσαμε να στήνουμε την παρουσίαση.

Μας άρεσε η ιδέα του Ying- Yang, του καλού και του κακού. Θέλαμε να φτιάξαμε ένα προϊόν με δύο πτυχές, με δύο διαφορετικά αρώματα για τον ίδιο άνδρα. Όπως και ο άνδρας έχει δύο πλευρές. Την «πρωινή» πλευρά, που πάει στη δουλειά του και θέλει να είναι περιποιημένος και να μυρίζει ωραία και τη «νυχτερινή», την αρρενωπή πλευρά του. Σε αρχικό στάδιο μιλήσαμε με την εταιρεία και μας βοήθησε στο να βρούμε τη σωστή κατεύθυνση και να δημιουργήσουμε κάτι που να ταιριάζει πιο πολύ στο brand που μέχρι τότε δε γνωρίζαμε καλά. Στη συνέχεια αρχίσαμε να δουλεύουμε τη στρατηγική, ένα δύσκολο αλλά πολύ ενδιαφέρον στάδιο.

Η ιδέα σου είναι το παιδί σου, είναι το δημιούργημά σου και είχαμε πάρα πολύ πάθος γι’ αυτό. Αφιερώναμε όλο τον ελεύθερο χρόνο μας μετά το πανεπιστήμιο σε αυτό. Μας άρεσε η διαδικασία και ήμασταν ομάδα που είχε δουλέψει πάρα πολλές εργασίες μαζί κι έτσι ξέραμε που μπορεί να συμβάλλει ο καθένας περισσότερο. Ο χρόνος που αφιερώσαμε σε αυτό ήταν πολύ ευχάριστος και παράλληλα είχαμε τη συνεχή υποστήριξη από τους υπεύθυνους της L’Oréal Hellas. Η L’Oréal μέσα σε αυτά τα 27 χρόνια που γίνεται ο διαγωνισμός, πάντα βρίσκει τρόπο να τον εξελίξει. Τώρα δίνει και στους φοιτητές έναν μέντορα μέσα από την ίδια την εταιρεία που θα τους βάζει στη σωστή κατεύθυνση. Αυτό δείχνει τον ενεργό ρόλο που θέλει να έχει στη διαδικασία και τη βοήθεια που θέλει να προσφέρει!

Βάσω Νάσση

M: Το δικό μας case study ήταν για τη μάρκα Kiehl’s και μας ζητήθηκε να φτιάξουμε ένα προϊόν περιποίησης για το ανδρικό κοινό. Το πρώτο challenge ήταν ότι καλούμασταν να ασχοληθούμε με ένα brand που μέχρι τότε δε γνωρίζαμε και απευθύνονταν στην ανδρική αγορά, που είναι σίγουρα πιο δύσκολη. Ξεκινήσαμε λοιπόν με τα δεδομένα που είχαμε στα χέρια μας. Έπρεπε να διαβάσουμε, να δούμε τι γίνεται στην αγορά, τι ανάγκες υπάρχουν, που υπάρχει κάποιο κενό κι από εκεί να εμπνευστούμε για το τι θα δημιουργήσουμε τελικά.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι το κομμάτι που μας είχε δυσκολέψει περισσότερο ήταν η σύλληψη του τελικού προιόντος. Ήμασταν όμως ελεύθεροι να σκεφτούμε εντελώς πρωτοποριακά, χωρίς να αναλογιστούμε πρακτικά αν αυτό μπορεί να παρασκευαστεί στα εργαστήρια ή όχι, αν είναι science fiction! Οπότε εκεί δεν περιοριστήκαμε, σκεφτήκαμε αρκετά out of the box.
Το προϊόν που προτείναμε, λαμβάνοντας υπόψη μας και το τι πρεσβεύει η μάρκα, ήταν διάφανες μεμβράνες για την περιοχή των ματιών. Το υλικό με το οποίο θα ήταν εμποτισμένες θα ήταν άμεσα απορροφήσιμο και δε θα άφηνε κανένα υπόλειμμα. Οπότε θα ήταν κάτι εύκολο, πάρα πολύ γρήγορο κι εντελώς αόρατο. Μια εύκολη πρωινή ρουτίνα για το ανδρικό πρόσωπο.

Η καινοτομία μας ήταν στο packaging του προϊόντος. Είναι στη φιλοσοφία της Kiehl’s οι extreme συσκευασίες, επομένως μπορούσαμε να αφήσουμε τη φαντασία μας ελεύθερη. Είχαμε δημιουργήσει λοιπόν μία ανδρική συσκευασία που έμοιαζε με λεβιέ ταχυτήτων. Αφού λοιπόν καταλήξαμε ποιο θα είναι το προϊόν, ποια θα είναι η ιδέα, σχεδιάσαμε τη μακέτα και δουλέψαμε το κομμάτι της επικοινωνίας και της στρατηγικής. Το μεγαλύτερο challenge ήταν να βρούμε εναλλακτικούς τρόπους να μιλήσουμε και να διαφημίσουμε την ιδέα μας μέσω των social media.

Θα σας ενδιέφερε ο ρόλος του μέντορα; Αναλαμβάνοντας τον ρόλο αυτό, ποιοι θα ήταν οι στόχοι σας;

Γ: Το μεγαλύτερο μάθημα που πήρα από τη συμμετοχή μου σ’ αυτόν τον διαγωνισμό, ήταν ότι πρέπει να μάθεις να προσαρμόζεις την ακαδημαϊκή σου ταυτότητα όταν μπαίνεις σε ένα πραγματικό επαγγελματικό περιβάλλον. Αν λοιπόν μπορούσα να είμαι ο μέντορας μίας ομάδας, θα βοηθούσα τους φοιτητές να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις που ήδη έχουν και να τις μετατρέψουν σε ένα επαγγελματικό, ευπαρουσίαστο αποτέλεσμα, που θα μπορεί να κερδίσει όποιον το δει. Το σημαντικό είναι να καταλάβουν οι διαγωνιζόμενοι πως το ακαδημαϊκό τους background θα στηρίξει το επαγγελματικό τους προφίλ, όταν στο μέλλον θα δουλεύουν σε μία εταιρεία.

Παράλληλα, βασικό στοιχείο είναι και η σωστή οργάνωση του project, ώστε να βγει στην ώρα του κι όπως πρέπει. Από το να είναι κάθε διαφάνεια τέλεια, μέχρι και το να είναι σωστά προετοιμασμένοι όσον αφορά τον χρόνο τους, τη μεγάλη μέρα της παρουσίασης. Και φυσικά να είναι έτοιμοι να απαντήσουν σε οποιαδήποτε ερώτηση.

Β: Εγώ θα τους προέτρεπα να εστιάσουν στα σημαντικά. Να μην πλατιάσουν, να μην «κολλήσουν» σε πράγματα που έχουν μάθει στη σχολή αλλά στον πραγματικό κόσμο δεν έχουν και τόση σημασία, τουλάχιστον όχι σε μία τέτοιου είδους παρουσίαση Το πιο σημαντικό στοιχείο της ομάδας είναι η ιδέα. Πιστεύω αυτός ήταν κι ένας από τους λόγους που δεν καταφέραμε να κερδίσουμε στον τελικό, ότι η ιδέα μας δεν ήταν τόσο καινοτόμα. Δεν ήταν αυτό που περιμένει κάποιος από παιδιά 20 χρονών. Είχαμε στο μυαλό μας όσα ξέραμε από το πανεπιστήμιο! Ότι πρέπει να φτιάξω κάτι που να εξυπηρετεί μια ανάγκη κι από πίσω να υπάρχει πολύ μεγάλη ανάλυση. Αυτό όμως σε περιορίζει σ’ έναν τέτοιο διαγωνισμό. Γιατί δεν έχεις τα μέσα για να κάνεις μια τέτοια ανάλυση, ούτε τον χρόνο φυσικά. Συνεπώς «οφείλεις» να γίνεις πιο ευρηματικός. Μετά έρχεται η σωστή σύνθεση της ομάδας και η καλή οργάνωση!

Αν κάποιος φοιτητής που πρόκειται να συμμετάσχει τώρα στο Brandstorm σας ρωτούσε ποιο είναι το κλειδί της επιτυχίας, τι θα λέγατε;

Μ: Η ιδέα! Αλλά για να έρθει η ιδέα χρειάζεται καλή συνεργασία. Για να καταλήξεις σε αυτή και να την πιστέψουν όλοι, πρέπει να γίνει συλλογική δουλειά. Να βάλουν όλοι από κάτι, να κάνεις τον δικηγόρο του διαβόλου, να την αλλάξεις, να την ξανασκεφτείς και να καταλήξεις ότι η πρότασή σου πραγματικά αξίζει!

Κι αυτό που τελικά θα επιλέξεις να κάνεις είναι κάτι τρομερά καινοτόμο ή κάτι που θα μπορούσε να το πάρει αύριο η L’Oréal και να το κάνει πραγματικότητα;

Β: Δεν αποκλείει το ένα το άλλο. Θα μπορούσε να είναι και τα δύο ταυτόχρονα. Μια καινοτομία δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και ιδέα επιστημονικής φαντασίας. Το βασικό είναι να ταιριάζει στο brand και να έχει business sense, να αξίζει να επενδύσει κάποιος σε αυτό που σκέφτεσαι.

Θα θέλατε να δώσετε μία μικρή συμβουλή στα παιδιά που θα δηλώσουν τώρα συμμετοχή στον διαγωνισμό; Τι να προσέξουν; Τι να αποφύγουν;

Β: Θα πω μια φράση που τη λένε όλοι, αλλά είναι σημαντική. Think out of the box. Είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να προσπαθήσει να κάνει μία ομάδα. Είναι δύσκολο όταν μπαίνεις σε μία λογική «ακαδημαϊκή», να βγεις έξω από τις νόρμες. Νομίζω όμως πως αν ξεκλειδώσεις, είναι πολύ εύκολο να βρεις την τέλεια ιδέα που θα κερδίσεις στον διαγωνισμό.

Μία ερώτηση για τον κύριο της παρέας. Η L’Oréal έχει λαθεμένα συνδεθεί στο μυαλό του κόσμου με γυναικεία -περισσότερο- προϊόντα κι επομένως δεν περιμένει να δουλεύουν σε αυτή τόσοι άνδρες. Ποια είναι η αλήθεια; Πώς είναι να δουλεύεις σε μία τέτοια εταιρεία πραγματικά;

Γ: Είναι πραγματικά τέλειο! Τόσο τα προϊόντα, όσο και το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία δημιουργούν μόνο θετικές σκέψεις!

Τα προϊόντα μας έχουν τέλεια αρώματα, εξαιρετικές υφές και δίνουν ένα μαγικό αποτέλεσμα. Όλοι θέλουν να τα χρησιμοποιήσουν, ή σίγουρα θέλουν να τα χρησιμοποιεί ο/η φίλος/φίλη τους και όποιος έχουν απέναντί τους. Εξάλλου, η σχέση του καταναλωτή με το προϊόν, είναι μία σχέση συναισθηματική! Σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα, να αισθάνεσαι ζωντανός, σου δημιουργεί θετικά συναισθήματα πέρα από το ότι καλύπτει ανάγκες. Ακόμη και όταν το χρησιμοποιεί κάποιος που συναναστρέφεσαι, σου προκαλεί θετικές αντιδράσεις!

Επομένως σε μία εταιρεία με τέτοιου είδους προϊόντα, δε χρειάζεται να είσαι γυναίκα για να εργαστείς. Μία εταιρεία χρειάζεται πολλές διαφορετικές σκέψεις και απόψεις για να προχωρήσει. Η L’Oréal έχει βραβευτεί άλλωστε παγκοσμίως για το πώς διαχειρίζεται τα ποσοστά ανδρών και γυναικών που εργάζονται σε αυτήν. Πιστεύουμε στην ισορροπία των δύο φύλων σε οποιοδήποτε εργασιακό χώρο!

Πώς ήταν η μετάβαση από το να δουλεύεις με μία ομάδα δικών σου ανθρώπων, πάνω σε μία δική σας ιδέα, στο να εργάζεσαι για μια μεγάλη εταιρεία με τη δική της ιεραρχία, δομές και διαδικασίες;

Μ: Ο διαγωνισμός σε βοηθάει να έρθεις σε επαφή με πραγματικές συνθήκες δουλειάς. Σε μαθαίνει να είσαι τυπικός, σε βάζει σε ένα πλαίσιο με συγκεκριμένες προθεσμίες, με ανθρώπους που πρέπει να ακούσεις και να συμβουλευτείς. Βέβαια το Brandstorm έχει ελεύθερες δομές, μπορείς να σκεφτείς οτιδήποτε θέλεις, ενώ στην «πραγματική ζωή» έχεις αρκετούς περιορισμούς. Είναι όμως ένα καλό βήμα, γιατί αρχίζεις και μεταφράζεις κάποια πράγματα και καλείσαι να τα σκεφτείς σ’ ένα business περιβάλλον, ενώ μέχρι τώρα τα άκουγες σαν μία θεωρία. Το Brandstorm είναι η καλύτερη ευκαιρία να πάρεις μία «γεύση» από το τι έρχεται στη συνέχεια!

Β: Για εμένα το πιο σημαντικό είναι ότι σε βοηθά να καταλάβεις αν σου ταιριάζει αυτό το περιβάλλον. Οπότε ένας φοιτητής που συμμετέχει, μπορεί να δει αν όντως θέλει να ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο στην καριέρα του.

Εμένα προσωπικά με βοήθησε να καταλάβω ότι «Ναι μ’ αρέσει εδώ, θέλω να είμαι εδώ»!

Γ: Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που είπαν οι δύο κοπέλες, απλά θέλω να προσθέσω ότι σε προσγειώνει λίγο. Στη σχολή, μας δημιουργείται μία συγκεκριμένη εικόνα για το πώς δουλεύει μία εταιρεία, για το ποια θες να είναι η θέση σου στην εταιρεία αυτή και πώς θα ανέβεις σταδιακά στην ιεραρχία. Στον διαγωνισμό όμως καταλαβαίνεις πως δεν είναι όλα όπως στα είχαν περιγράψει.

Είναι άλλες οι απαιτήσεις, άλλες οι δομές, άλλη η οργάνωση και τελικά καταλαβαίνεις ότι οι ευκαιρίες είναι εκεί αλλά ο τρόπος να τις εκμεταλλευτείς είναι πολύ διαφορετικός.

Το Brandstorm είναι ο ιδανικός τρόπος να προετοιμαστείς για το μετά!

Γιατί θα προτείνατε σε μία ομάδα φοιτητών να δηλώσει συμμετοχή;

Γ: Συνήθως η διαδρομή ενός ανθρώπου που τελειώνει μια σχολή είναι να στείλει κάποια βιογραφικά και να χτυπήσει κάποιες πόρτες. Το Brandstorm όμως είναι μία ευκαιρία, μία πόρτα που σου ανοίγεται από μόνη της πριν καν τη χτυπήσεις. Επομένως είναι στο χέρι σου αν θα μπεις μέσα και θα μείνεις. Σίγουρα είναι μία εμπειρία που δε χρειάζεται να νικήσεις για να έχει ένα αποτέλεσμα. Γιατί η ομάδα η δική μας δε νίκησε! Έφτασε μέχρι τον ελληνικό τελικό… Όμως είμαστε εδώ σήμερα και μιλάμε κι αυτό κάτι σημαίνει. Από εκεί και πέρα όμως, αν κάποιος αποφασίσει να πάρει μέρος στον διαγωνισμό, πρέπει να παθιαστεί για τη νίκη. Γιατί αν δεν πάει για να νικήσει, δε θα φτάσει καν στον ελληνικό τελικό!

Μ: Για εμένα το Brandstorm είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο κι υπέροχο ταξίδι. Είναι από αυτά τα πράγματα που κάνεις μία φορά στη ζωή σου κι έπειτα το αναπολείς. Πρέπει όμως να έχεις και τη σωστή νοοτροπία. Να το κάνεις σοβαρά ανεξαρτήτως αποτελέσματος, να βάλεις όλο σου το είναι γιατί μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία μόνο να πάρεις έχεις κι όχι να χάσεις! Γνωρίζεις καλύτερα τον εαυτό σου κι αρχίζεις να ωριμάζεις. Είναι απίστευτη εμπειρία!

Μαριλένα Κρασάκη

Β: Και μόνο η συμμετοχή στο Brandstorm είναι προσόν για ένα βιογραφικό. Το να υπάρχει το όνομα L’Oréal έστω και για τη συμμετοχή σου στον διαγωνισμό, είναι ένα στοιχείο που σε διαφοροποιήσει ανάμεσα σε χιλιάδες υποψήφιους που θα πάνε για μία θέση σε μία εταιρεία.

Πώς ξεκίνησε η δική σας συνεργασία με τη L’Oréal και πώς εξελίχθηκε αυτά τα χρόνια;

Μ: Για εμένα ξεκίνησε έναν χρόνο μετά το Brandstorm, τον Οκτώβριο του 2015, όταν ήρθα ως trainee στο τμήμα ευρείας στο κομμάτι της βαφής μαλλιών. Αμέσως μετά μπήκα σε ένα HR project στο κομμάτι του μακιγιάζ κι ανέλαβα την L’Oréal Paris. Στο διάστημα εκείνο είχα την ευκαιρία να δω πολλά τμήματα του business. Αφού τελείωσε αυτό το project, έγινα Junior Product Manager πάλι για τη L’Oréal Paris στο κομμάτι του make up.

Β: Το καλοκαίρι του 2011 ξεκίνησα κάνοντας training στο Luxury Division στο τμήμα Marketing. Είχα αναλάβει για ένα τρίμηνο μία ανάλυση των social media για τις μάρκες της Lux αλλά και του ανταγωνισμού. Μία ανάλυση την οποία παρουσίασα στο τέλος της πρακτικής μου.

Αμέσως μετά έκανα το μεταπτυχιακό μου. Εκείνο το διάστημα υπήρξε ένα κενό στον YSL σαν Assistant Product Manager κι έτσι δούλεψα για περίπου 2,5 χρόνια. Τέλος δούλεψα στη Lancôme ως Product Manager αρχικά στο skin care και πλέον στο άρωμα και το μακιγιάζ.

Γ: Ήρθα στη L’Oréal το 2012, ως Assistant Product Manager στο τμήμα Marketing της L’Oréal Professionel στο κομμάτι των προϊόντων μεταπώλησης. Μετά από 2 δύο χρόνια μεταπήδησα στη θέση του Assistant Product Manager στο τμήμα της βαφής μαλλιών, σε ένα πιο στρατηγικό κομμάτι για την μάρκα αυτήν. Έναν χρόνο αργότερα πήρα προαγωγή κι έγινα Product Manager στο ίδιο τμήμα. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο εργάζομαι στο τμήμα των πωλήσεων, πάλι για το ίδιο Division και για την ίδια μάρκα, τη L’Oréal Professionel.

Αυτό σημαίνει πως η εταιρεία, πέρα από το να σε εξελίξει σε ένα τμήμα, έχει και τη διάθεση να σε μεταφέρει σε τμήματα που θέλεις κι εσύ να δεις, έτσι ώστε να βοηθήσουν και τη δική σου εξέλιξη και του οργανισμού. Βλέποντας το παιχνίδι από όλες τις πλευρές έχεις και την ευκαιρία να δώσεις και να πάρεις πολύ περισσότερα πράγματα, να αναπτύξεις πολύ περισσότερα skills.

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ