Οι δυνατές ομάδες στο χώρο εργασίας μπορούν να πετύχουν θαύματα και όταν υπάρχει σωστή επικοινωνία και συνεννόηση, τότε μπορείς να αισθάνεσαι ασφαλής στο εργασιακό σου περιβάλλον.
Σε οποιαδήποτε δουλειά και αν βρίσκεται, πρέπει να προσπαθείς να επικοινωνείς σωστά με τους συνεργάτες σου για να μπορέσετε να έχετε καλύτερα αποτελέσματα και να είστε άνετοι μεταξύ σας.
Υπάρχουν απλές και εύκολες τεχνικές για να κάνεις την επικοινωνίας σας καλύτερη και να γίνεται ακόμη πιο δυνατή ομάδα!
1.Μάθε να ακούς
Μια σημαντική ικανότητα που πρέπει να αναπτύξεις όταν δουλεύεις με μια ομάδα είναι η ακοή και μάλιστα, η ουσιαστική! Μάθε να ακούς αυτά που σου λένε και τις απόψεις που εκφράζονται.
2.Ξεκάθαρες καταστάσεις
Πρέπει να είσαι ξεκάθαρος σε αυτά που ζητάς και σε ότι αναφέρεσαι. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει τι εννοεί. Απλά και εύκολα εξήγησε τα θέλω σου και να χρησιμοποίησε τις σωστές φράσεις για να γίνουν κατανοητές από όλους.
3.Ανοιχτό μυαλό
Οι απόψεις θα είναι πολλές και ίσως κάποιες να μην ταιριάζουν με αυτά που σκέφτεσαι, αλλά έχοντας ανοιχτό μυαλό, ίσως δεις πως λειτουργούν και άλλα πράγματα.
4.Ενημέρωση
Πάντα να ενημερώνεις την ομάδα σου για την πρόοδο που έχεις κάνει σε κάποιο ζήτημα. Πρέπει να είστε όλοι ενήμεροι για τα θέματα που σας απασχολούν και να τα λύνετε σαν ομάδα.
5.Φιλική διάθεση
Δε γίνεται να έχεις καλή επικοινωνία με τους συναδέλφους σου, αν δεν είσαι φιλικός. Προφανώς , και δε θα είσαι πάντα ευδιάθετος και χαρωπός αλλά πρέπει να δείχνεις φιλικό χαρακτήρα για να μπορεί και ο άλλος να σε πλησιάσει και να μοιραστεί μαζί σου πράγματα.
Δες και αυτό: 7 τρόποι για να αναβαθμίσεις το γραφείο σου και να μη βαριέσαι στη δουλειά
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Παραγωγή
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Κηφισιά
Υγεία
Πρακτική Άσκηση
05-02-2024
Οια