Κοινωνικό μέρισμα 2018: Αυτοί είναι οι δικαιούχοι που ΠΡΕΠΕΙ να μπουν και πάλι στο koinonikomerisma.gr

Από neolaia.gr Team 10 Δεκεμβρίου 2018

Κοινωνικό μέρισμα 2018: Δείτε αναλυτικά!

Παρότι από την Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018, έχει ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα koinonikomerisma.gr, για να δεχτεί τις αιτήσεις που αφορούν το κοινωνικό μέρισμα 2018, τα πράγματα δεν κυλούν όσο καλά θα έπρεπε, ή σχεδίαζαν οι αρμόδιοι για την ομαλή λειτουργία της.

Πάρα πολλοί δικαιούχοι, με την είσοδό τους στην πλατφόρμα εντόπισαν λάθη στα στοιχεία τους όπως τα παρουσίαζε το σύστημα της ΗΔΙΚΑ. Συγκεκριμένα, οι αιτήσεις τους απορρίφθηκαν επειδή το σύστημα τους αναγνώριζε ως κατοίκους εξωτερικού τα τελευταία πέντε χρόνια.

Αυτό που καλούνται να κάνει τώρα αυτή η κατηγορία αδικημένων, είναι να μπουν και πάλι στo koinonikomerisma.gr, προκειμένου να γίνει επαναξιολόγηση των αιτήσεών τους και να πάρουν τελικά το ποσό που τους αναλογεί από το κοινωνικό μέρισμα 2018.

Ταυτόχρονα, οι δικαιούχοι άνω των 70 ετών, που είχαν ενημερωθεί ότι δεν χρειάζεται να υποβάλλουν αίτηση, καθώς εφόσον πληρούν τα κριτήρια θα τους καταβληθεί αυτόματα το μέρισμα, μπορεί να αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Αυτό σημαίνει πως θα χρειαστεί με τη βοήθεια κάποιου συγγενή να μπουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα για να διαπιστώσουν αν η αίτησή τους έχει λαθεμένα απορριφθεί.

Ειδικότερα οι παραπάνω δικαιούχοι θα πρέπει να πατήσουν το κουμπί επαναξιολόγηση και να οριστικοποίησουν την αίτηση τους αφου εγκριθεί μετά τις διορθώσεις.

Κοινωνικό μέρισμα 2018: Τι θα γίνει τελικά με τους φιλοξενούμενους;

Τι θα πρέπει να προσέξετε στην υποβολή αιτήσεων για το κοινωνικό μέρισμα 2018

Μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δοθεί από όλους στη σωστή συμπλήρωση του αριθμού λογαριασμού (IBAN) όπου θα πιστωθεί το ποσό του κοινωνικού μερίσματος καθώς και στην παροχή διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείο (e-mail) και αριθμού κινητού τηλεφώνου είτε του ίδιου του δικαιούχου είτε (αν πρόκειται για υπερήλικα) κάποιου συγγενικού προσώπου προκειμένου να υπάρχει επικοινωνία από και προς την ΗΔΙΚΑ για κάθε πρόβλημα.

Τα συνηθέστερα λάθη εντοπίζονται στα προσυμπληρωμένα στοιχεία. Εάν υπάρχει λάθος στον ΑΜΚΑ οι δικαιούχοι θα πρέπει να απευθυνθούν σε ένα από τα ΚΕΠ για να γίνει ενημέρωση του ΑΜΚΑ ως προς τον ΑΦΜ.

Για τον χρόνο ασφάλισης οι δικαιούχοι θα πρέπει να απευθυνθούν στον ΕΦΚΑ και στον ΟΑΕΔ για τον χρόνο ανεργίας. Μόλις ο ΟΑΕΔ διορθώσει τον χρόνο ανεργίας θα πρέπει άμεσα να εμφανιστεί και στο σύστημα για το Κοινωνικό Μέρισμα.

Εάν υπάρχουν λάθος προσωπικά στοιχεία, εάν υπάρχει αλλαγή σε οικογενειακή κατάσταση κλπ, θα πρέπει οι δικαιούχοι να πάνε στα ΚΕΠ με ένα έγγραφο που να επιβεβαιώνει την αλλαγή για να γίνει αυτή η αλλαγή και στο σύστημα .

Υποστήριξη πολιτών – Υποβολή ερωτημάτων

Οι πολίτες πρέπει να απευθύνονται:

  • Σε ΚΕΠ για ενημέρωση/διόρθωση ΑΜΚΑ
  • Στον ΕΦΚΑ για θέματα ασφάλισης
  • Στον ΟΑΕΔ για θέματα ανεργίας

Σε κάθε περίπτωση για όποιες αλλαγές συμβαίνουν, το σύστημα του κοινωνικού μερίσματος, είτε ενημερώνεται αυτόματα, είτε τα ΚΕΠ και ο ΕΦΚΑ ενημερώνουν υπηρεσιακά την ΗΔΙΚΑ.

Η ΗΔΙΚΑ είναι αναρμόδια και δεν έχει γραφείο για να μπορεί να εξυπηρετήσει κοινό και μεμονωμένες περιπτώσεις. Είναι μηχανογραφικό κέντρο όπου βελτιώνει ή διορθώνει συνολικά το σύστημα ώστε να αντιμετωπίζονται περιπτώσεις που συνήθως λύνουν μαζικά κάποια θέματα που αγγίζουν πολλούς πολίτες.

Για τεχνικά θέματα των αιτήσεων, που δεν αφορούν τις παραπάνω περιπτώσεις και δεν καλύπτονται από τις Ερωτήσεις και Απαντήσεις (FAQ), μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 213-2168380.

Τα τεχνικά προβλήματα θα επιλύονται το συντομότερο δυνατό, οπότε και οι πολίτες που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την αίτησή τους θα πρέπει να δοκιμάσουν να την επανυποβάλλουν μετά από μερικές μέρες, και εντός πάντα της σχετικής προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.