Καλά μας τα έλεγαν! Αυτές οι τροφές όντως βελτιώνουν την όραση!

Από neolaia.gr Team 8 Δεκεμβρίου 2018

Πείσμα εμείς...

Πόσες διατροφικές «σοφίες» έχουμε ακούσει στη ζωή μας ήδη από όταν είμασταν μικρά παιδιά; Πολλές… πάρα πολλές!

Ακούσαμε για καρότα, για ψάρια και για χίλια άλλα τρόφιμα, τα οποία μπορούν να βελτιώσουν την όρασή μας και μας φαινόταν παράξενο, γραφικό ή αστείο! Κι όμως, υπάρχουν κάποιες τροφές που λειτουργούν θετικά στη λειτουργία των ματιών μας.

Σε κάθε περίπτωση, η ποιότητα της όρασης δεν είναι δεδομένη και δεν πρέπει να την παίρνουμε έτσι αψήφιστα, καθώς βρίσκεται άμεσα σε συνάρτηση με τις επιλογές και τις συνήθειές μας.

Ποιες τροφές μπορούν τελικά να προστατέψουν τον κερατοειδή μας, σε μια εποχή που τα μάτια μας εξαντλούνται καθημερινά απ’ την πολύωρη έκθεσή τους σε οθόνες υπολογιστών, κινητών και tablets;

1. Ψάρι

Πρώτο και καλύτερο είναι το ψάρι και το περιμέναμε άλλωστε! Τα ωμέγα – 3 λιπαρά οξεά που περιέχονται στο σολομό, τον τόνο ή το γαύρο, είναι πολύ ευεργετικά για την υγεία των ματιών μας.

2. Φρέσκα λαχανικά

Η καροτίνη Β που υπάρχει στα περισσότερα λαχανικά είναι εξαιρετικά θρεπτική για τα μάτια, καθώς παρέχει την αντιοξειδωτική βιταμίνη A. Η βιταμίνη A που περιέχεται, για παράδειγμα, στις πιπεριές και τις γλυκοπατάτες κρατούν ενυδατωμένο τον κερατοειδή, ενώ παράλληλα η βιταμίνη C ενισχύει την αντιοξειδωτική δράση.

3. Αυγά

Το αυγό είναι αδιαμφισβήτητα ευεργετικό για την οφθαλμική υγεία, λόγω των βιταμινών Α και C, αλλά και ψευδάργυρου που διαθέτει.

4. Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί, όπως τα καρύδια και τα αμύγδαλα, έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα ωμέγα- 3, αλλά και σε βιταμίνη Ε.

Δες κι αυτό: Αυτοί είναι οι υγιεινοί υδατάνθρακες του χειμώνα!

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486