Πέντε Έλληνες έφηβοι πίσω από τα ολοκαίνουρια κουτάκια της Fanta!
Οι 5 μεγάλοι νικητές του διαγωνισμού “DRAW THE CAN, YES YOU CAN”, βλέπουν πλέον τα σχέδιά τους στις νέες συσκευασίες της Fanta που κυκλοφορούν στην αγορά

To ταλέντο χιλιάδων εφήβων από όλη την Ελλάδα στο σχέδιο και τη ζωγραφική, ξεχώρισε μέσα από τον πρωτοποριακό διαγωνισμό της Fanta, DRAW THE CAN, YES YOU CAN, ο οποίος ανέδειξε και τους 5 μεγάλους νικητές της σχεδιαστικής αναμέτρησης. Οι ταλαντούχοι νέοι ηλικίας 13-19 ετών που επιλέχθηκαν από την Ομάδα Μάρκετινγκ Νέων της Fanta, βλέπουν πλέον τα σχέδιά τους να «ντύνουν» τα ολοκαίνουρια κουτάκια της Fanta που κυκλοφορούν αποκλειστικά στην ελληνική αγορά!

Το αγαπημένο brand ενέπνευσε τους νέους της χώρας να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους και να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητά τους, μέσα από ένα διαγωνισμό που όμοιός του δεν έχει υπάρξει στην Ελλάδα! Για πρώτη φορά η Fanta, έδωσε την ευκαιρία σε Έλληνες έφηβους να εμπνευστούν, και φυσικά να δουν τις δικές τους δημιουργίες πάνω στα κουτάκια της, κάτι που κανένα άλλο αναψυκτικό στη χώρα μας δεν είχε τολμήσει στο παρελθόν! Περισσότερες από 2.000 συμμετοχές κατέφθασαν στα χέρια της Ομάδας Μάρκετινγκ Νέων της Fanta, η οποία μετά από 3 εβδομάδες διαγωνισμού κλήθηκε να επιλέξει τα καλύτερα. Όραση, όσφρηση, ακοή, αφή και φυσικά γεύση, ήταν οι πρωταγωνιστές, αφού βασική προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό ήταν κάθε σχέδιο να αποτυπώνει με ξεχωριστό τρόπο όλες εκείνες τις αισθήσεις που «ξυπνούν» μέσα μας όταν ανοίγουμε και απολαμβάνουμε ένα κουτάκι Fanta.

Μια τόσο μεγάλη και πρωτότυπη ενέργεια όπως το DRAW THE CAN, YES YOU CAN, άγγιξε όχι μόνο τους νέους που συμμετείχαν, αλλά και όλους τους συγγενείς και φίλους τους, οι οποίοι δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους στα SoMe με τη σταδιακή ανακοίνωση των νικητών του διαγωνισμού! Η Fanta, μέσα από τις επίσημες σελίδες της σε Facebook και Instagram, ανακοίνωνε και από έναν νικητή κάθε εβδομάδα, εκτοξεύοντας έτσι την αγωνία αλλά και τον ενθουσιασμό στα ύψη! Εκτός όμως από τα κουτάκια, τα νικητήρια σχέδια, «ντύνουν» παράλληλα 250 στάσεις λεωφορείων και 10 towers σε διάφορα σημεία της Αθήνας, δίνοντας έτσι ακόμα περισσότερο χρώμα και ζωντάνια στην πόλη!

Οι δημιουργοί που είχαν την τύχη να πάρουν μέρος σε αυτόν τον πρωτότυπο διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά στη χώρα μας, και να δουν τα σχέδια τους να κυκλοφορούν στην αγορά, είναι οι εξής:

  • Γεύση: Στέφανος Πραντσίδης, 19 ετών
  • Όσφρηση: Παρασκευή Νικολάου, 14 ετών,
  • Ακοή: Νικολέτα Ιωακείμαρου, 17 ετών,
  • Αφή: Ξένια Ρόκκου, 17 ετών,
  • Όραση: Αθανάσιος Χατζής, 17 ετών,

Η Ομάδα Μάρκετινγκ Νέων της Fanta συνεχίζει να μας εκπλήσσει μέσα από ενέργειες disruptive marketing που θέτουν τους νέους πρωταγωνιστές, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αποφασίσουν οι ίδιοι για τις επόμενες ενέργειες του αγαπημένου brand! Μείνετε συντονισμένοι για τις αποστολές που θα ακολουθήσουν, πάντα μέσα από τη δημιουργική και νεανική ματιά όλων των fans του αγαπημένου αναψυκτικού!

#drawthecan
#FantaGreece
#TakeoverFanta

Σχετικά με την The Coca-Cola Company:

Η The Coca-Cola Company (NYSE:KO) είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500, ανθρακούχα ή μη, εμπορικά σήματα και περισσότερες από 3.800 επιλογές προϊόντων. Μαζί με την Coca-Cola, ένα από τα πιο πολύτιμα και αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 20 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων 18 είναι διαθέσιμα σε επιλογές με μειωμένες, χαμηλές ή και καθόλου θερμίδες. Το χαρτοφυλάκιο της The Coca-Cola Company περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα brands Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia και Gold Peak. Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, αποτελεί τον No. 1 προμηθευτή σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών, ανθρακούχων ή μη. Καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,9 δισ. φορές την ημέρα.

Διατηρώντας τη δέσμευσή της για διαμόρφωση βιώσιμων κοινωνιών, η The Coca-Cola Company επικεντρώνεται σε πρωτοβουλίες που μειώνουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, δημιουργούν ένα ασφαλές, χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλον εργασίας για τους εργαζομένους της και ενισχύουν την οικονομική ανάπτυξη των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται. Σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της, η The Coca-Cola Company βρίσκεται ανάμεσα στους 10 κορυφαίους εργοδότες παγκοσμίως, με περισσότερους από 700.000 συνεργάτες.

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον δραστηριοποιείται εδώ και 47 χρόνια στην ελληνική αγορά και αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, όπου παράγεται το 96% των προϊόντων της. Ανήκει στον Όμιλο Coca-Cola HBC, έναν από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές και διανομείς των προϊόντων της The Coca-Cola Company παγκοσμίως και τον μεγαλύτερο στην Ευρώπη.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την The Coca-Cola Company, επισκεφτείτε το Coca-Cola Journey στο www.coca-colacompany.com, ακολουθήστε μας στο Twitter στο twitter.com/CocaColaCo, επισκεφτείτε το blog www.coca-colablog.com ή βρείτε μας στο LinkedIn, στο www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Υπάλληλοι γραφείου

Πλήρης Απασχόληση

05-03-2024

Ταύρος

Χωρίς κατηγορία

Πλήρης Απασχόληση

15-03-2024

Αθήνα

⚽🏀 LIVE SCORES
25 Απρ. 2024
ΠΑΟ
21:15
-
ΜΑΚ
25 Απρ. 2024
Ρεάλ
22:00
-
ΜΠΑ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;