Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Πότε θα κλείσουν και οι υπόλοιπες μπάρες;
Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Δείτε αναλυτικά!

Η σύγχυση όσον αφορά το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τις μπάρες στο μετρό δε φαίνεται να τελειώνει, αφού παρότι θα έπρεπε να έχει ήδη ολοκληρωθεί η διαδικασία μετάβασης στη “νέα εποχή” εισιτηρίων, κάτι τέτοιο δε φαίνεται να συμβαίνει σύντομα.

ΕΤο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών έχει βγει για πολλοστή φορά εκτός χρονοδιαγράμματος ως προς το κλείσιμο των θυρών στις γραμμές 1, 2 και 3 του Μετρό, παρότι ο αρμόδιο υπουργός, κ. Χρήστος Σπίρτζης, είχε δώσει πολλαπλές διαβεβαιώσεις ότι η σημερινή ημέρα θα σηματοδοτούσε και την επίσημη έναρξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αφού μόνο με το κόμιστρο θα γίνεται η είσοδος και η έξοδος από τους σταθμούς.

Μέχρι τώρα, αναφερόταν ως αιτία της καθυστέρησης, η μη ολοκλήρωηση της διαδικασίας έκδοσης των προσωποποιημένων καρτών από περίπου 50.000 ανέργους και ΑμΕΑ, η οποία όμως, όπως σημειώνουν, έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, ωστόσο οι εργαζόμενοι έχουν αντίθετη γνώμη, κάνοντας λόγο για διάφορα τεχνικά και επιμέρους προβλήματα που καθιστούν αδύνατο, στην παρούσα φάση, το κλείσιμο των θυρών.

Το πρόβλημα όμως φαίνεται να μη σταματά εκεί. Οι ελλείψεις σε ρολάκια, που ανάγκαζαν τους πολίτες να ψάχνουν μέχρι και στα σκουπίδια εισιτήρια προκειμένου να τα επαναφορτίσουν, συνεχίζονται, με τους υπαλλήλους να είναι φανερά αγανακτισμένοι με την κατάσταση που επικρατεί. Στο ίδιο πλαίσιο, το μειωμένο προσωπικό που σε αυτή τη φάση απασχολείται στην «ενημέρωση» των επιβατών, για το πώς δηλαδή θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο, δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την κατάσταση, καθώς ο σχεδιασμός του ΟΑΣΑ προβλέπει έναν υπάλληλο σε κάθε είσοδο – έξοδο, ούτως ώστε να πραγματοποιεί τους ελέγχους.

Επιπλέον, οι φθορές που έχουν προκληθεί στα ακυρωτικά μηχανήματα ακόμα δεν έχουν αποκατασταθεί. Ο φόβος για τη «συνέπεια» των επιτήδειων δημιουργεί έναν ακόμη «πονοκέφαλο» στον ΟΑΣΑ, που καλείται αφενός να φέρει εις πέρας τη διαδικασία και, αφετέρου, να συνεννοηθεί με την ανάδοχο εταιρία για να επισκευάσει τις φθορές. Σύμφωνα με το καταστατικό, η ανάδοχος υποχρεούται εντός 5 ημερών να έχει επιδιορθώσει τη ζημιά σε όσα μηχανήματα δεν είναι λειτουργικά. Το γεγονός, όμως, ότι η επίθεση στο σταθμό των Πετραλώνων έγινε στις 3 Φεβρουαρίου και τα μηχανήματα είναι ακόμα «κομματιασμένα», καταδεικνύει την τουλάχιστον κακή συνεννόηση, αλλά και επιβεβαιώνει εν μέρει τις ανησυχίες των εργαζομένων.

Μέχρι στιγμής, οι μπάρες έχουν κατέβει στους σταθμούς του μετρό Αγιος Αντώνιος, Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Ελαιώνας, Αγιος Δημήτριος και Αιγάλεω. Πότε όμως θα κλείσουν οι υπόλοιπες μπάρες στο μετρό; Το να γίνει «μονομιάς», όπως είχε προαναγγείλει ο υπουργός, θεωρείται απίθανο σενάριο και αυτό γιατί τα παραπάνω ζητήματα είναι δύσκολο να λυθούν έγκαιρα.

Πηγή: dikaiologitika.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Logistics

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Κηφισιά

Υπάλληλοι γραφείου

Πλήρης Απασχόληση

05-03-2024

Ταύρος

⚽🏀 LIVE SCORES
30 Μαρ. 2024
Παν
15:00
-
Αστ
30 Μαρ. 2024
Βόλ
17:30
-
Κηφ
29 Μαρ. 2024
ΦΕΝ
19:45
-
ΑΛΜΠ
29 Μαρ. 2024
ΒΙΡ
21:30
-
ΠΑΟ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;