4 τρόποι με τους οποίους η ζάχαρη επηρεάζει τη ψυχική σου υγεία!

Από Alexandra Katsampiri 13 Φεβρουαρίου 2018

Οι τρόποι που μπορείς να την καταπολεμήσεις είναι απλοί!

Υπάρχουν τρόποι για να καταφέρεις να βγάλεις τη ζάχαρη σου από τη διατροφή σου και να μην επηρρεάζει αρνητικά τη ψυχολογία σου (γιατί όπως και να το κάνουμε δεν μας κάνει πολύ καλό)!

Η λευκή ζάχαρη βρίσκεται σε πάρα πολλά προϊόντα που καταναλώνουμε  στην καθημερινότητα μας και δυστυχώς δε μπορούμε να τα αποφύγιουμε όλα γιατί πολλοί δε διαβάζουμε τις ετικέτες!

Σύμφωνα με μελέτες η ζάχαρη εκτός από τα αρνητικά οφέλη που έχει για τον οργανισμό, επιδρά αρνητικά και στη ψυχολογία μας! Οκ, μπορεί να σου μοιάζει λίγο ακραίο αλλά δεν απαραίτητα λάθος! Υπάρχουν κάποιοι τρόποι με τους οποίους η ζάχαρη μπαίνει «ύπουλα» στον οργανισμό μας!

Δες ποιοι είναι οι τρόποι με τους οποίους επηρρεάζει τη ψυχολογία σου και με τι μπορείς να την αντικαταστήσεις!

1.Συγκέντρωση

Δημιουργεί ένα αίσθημα «συννεφιάς» στη συγκέντρωση σου, σύμφωνα με μελέτες! Μπορείς να αντικαταστήσεις τη ζάχαρη με τροφές όπως : αμύγδαλα , φασόλια και φακές και να έχεις καλύτερη συγκέντρωση!

2.Διάθεση

Επηρρεάζει σημαντικά τη διάθεση σου! Όταν είμαστε down το πρώτο πράγμα στο οποίο καταφεύγουμε είναι η ζάχαρη και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επιδρά αρνητικά στον οργανισμό μας και τη ζητάμε περισσότερο! Αντικατέστησε την με φρούτα εποχής και λαχανικά!

3.Μνήμη

Επιδρά αρνητικά στο τμήμα του εγκεφάλου όπου βρίσκεται η μνήμη και σιγά σιγά ξεχνάμε πράγματα εξαιτίας της! Για να βοηθήσεις τη μνήμη σου μπορείς να φας καρύδια, αμύγδαλα και διάφορα ψάρια!

4.Στρες

Και όμως! Εκεί που νόμιζεις πως τα προϊόντα που περιέχουν ζάχαρη ότι σε ηρεμούν, κάνουν ακριβώς το αντίθετο! Αν θες να αποφύγεις το στρες μπορείς να φας μούρα ή αβοκάντο!

Δες και αυτό: 4 tips για απώλεια βάρους που πρέπει να σταματήσεις να ακολουθείς!