Το στρές σου έχει βαρέσει κόκκινο και δεν την παλεύεις καθόλου; Δες εδώ την «θεραπεία»!

Από Αναστασία Χρονοπούλου 24 Νοεμβρίου 2017

Το στρές μπορεί να μην αποφεύγεται αλλά σίγουρα αντιμετωπίζεται!

Αν και κάποιοι δεν το πιστεύουν μέσα τους πραγματικά, το στρες μπορεί να είναι η αιτία για πολλά προβλήματα υγείας. Ένα από τα χειρότερα πράγματα που κάνει το στρες είναι να αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, με αποτέλεσμα να έχουμε πόνους και αρρώστιες. Δες λοιπόν τι μπορείς να κάνεις για αυτό!

1. Βαθιές ανάσες.

Πάρε μια βαθιά ανάσα. Κράτησε τη. Τώρα άφησε τη… αργά. Προσπάθησε να μετρήσεις μέχρι το 10 όσο αφήνεις τον αέρα να βγει. Νιώσε όλη την ένταση και το στρες να βγαίνουν από μέσα σου μαζί με την αναπνοή σου. Επανάλαβε 3-10 φορές, ή όσο νιώσεις ότι χρειάζεται.

2. Μασάζ.

Κάνε μασάζ στον εαυτό σου. Στους ώμους, το λαιμό σου, το κεφάλι και την πλάτη όσο φτάνεις. Βοηθάει πολύ. Ακόμα καλύτερα: ζήτα από το ταίρι σου να το κάνει για σένα! Άλλη μια ωραία τεχνική χαλάρωσης είναι να τεντώσεις και μετά να χαλαρώσεις κάθε μυ στο σώμα σου, ένα τη φορά, ξεκινώντας από τα πέλματα μέχρι τέρμα πάνω, στο κεφάλι σου.

3. Ένα περίπατο.

Πάρε 5 λεπτά ή και λίγα παραπάνω, και κάνε ένα περίπατο κοντά στο σπίτι σου. Ας είναι και ο γύρος του τετραγώνου. Πάρε βαθιές ανάσες όσο περπατάς, και κάνε και λίγο μασάζ στους ώμους και το λαιμό σου παράλληλα. Θα δεις την ένταση σιγά σιγά να φεύγει.

4. Άσκηση.

Λίγο τρέξιμο, ή κολύμπι, ή ποδήλατο, ή ότι σε ευχαριστεί. Πραγματικά η άσκηση διώχνει το στρες από μέσα σου και σου δίνει λίγο χρόνο να σκεφτείς όσο ασκείσαι μόνος σου, στην ησυχία.

 

5. Σεξ.

Κλασική μέθοδος αποσυμπίεσης. Ίσως η καλύτερη και ίσως έπρεπε να είναι πρώτο στη λίστα.

 

Δες επίσης! Η λίστα με τα πιο στρεσογόνα συμβάντα στην ζωή ενός ατόμου! (Έρευνα)

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486