5 τροφές που θα απογειώσουν το διάβασμα σας!

Από Αναστασία Χρονοπούλου 2 Οκτωβρίου 2017

5 τροφές που θα σε βοηθήσουν με το διάβασμα!

Πολλές φορές, λόγω συνθηκών, περιστάσεων και έλλειψης χρόνου, αμελούμε το κομμάτι της διατροφής μας στερώντας ετσι απο τον οργανισμό μας ουσίες που είναι κρίσιμες για την υγεία και ευεξία του οργανισμού μας. Μέσα σε αυτες τις ουσίες είναι και αυτές που λειτουργούν ως «κάυσιμα» του εγκεφάλου μας. Ο εγκέφαλος μας για την καλή λειτουργεία του, χρήζει αυτών των ουσιών και πόσο μάλλον κατα τη διάρκεια μαθημάτων ή εξεταστικής. Πάμε να δούμε μερικές τροφές για…σκέψη!

 

  1. Ψάρι.

Ειδικά όσα είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα (όπως ο σολομός, ο τόνος, ο ξιφίας και ο γαύρος/ σαρδέλα) είναι απαραίτητο για την εγκεφαλική ανάπτυξη και λειτουργία. Φαίνεται μάλιστα ότι η επαρκής κατανάλωση  (2 φορές/εβδομάδα) μειώνει τη γνωστική έκπτωση λόγω ηλικίας, ενισχύει τη μνήμη και προστατεύει από εκδήλωση άνοιας.

 

  1. Ξηροί καρποί.

 Οι ξηροί καρποί και σπόροι είναι εξαιρετικές πηγές βιταμίνης Ε, με προστατευτική για τον εγκέφαλο δράση. Από αυτά, ξεχωρίζουμε τα καρύδια, που περιέχουν επιπλέον ω-3 λιπαρά οξέα, χαλκό, μαγγάνιο και βιοτίνη. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι έχουν το σχήμα του εγκεφάλου!

 

  1. Μαύρη σοκολάτα.

Όπως είναι γνωστό, μας προσφέρει καφεΐνη και ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες από το κακάο. Μια μικρή ποσότητα την ημέρα θα βοηθήσει την ικανότητα συγκέντρωσης και θα προσφέρει διάυγεια.

 

  1. Αβοκάντο.

Το αβοκάντο και τα ολικής άλεσης προϊόντα, ευνοούν την υγεία των αγγείων και την αιματική ροή (και) προς τον εγκέφαλο, παρέχοντας την απαραίτητη οξυγόνωση, βοηθώντας έμμεσα τη γνωσιακή λειτουργία.

 

  1. Μύρτιλα.

Προστατεύουν τον εγκέφαλο από οξειδωτικές βλάβες λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε αντοξειδωτικά, βελτιώνοντας την ικανότητα εκμάθησης και συγκέντρωσης.

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486