Πώς καταλαβαίνεις εάν το τρόφιμο που αφόρασες είναι «λύσσα» από το αλάτι

Από neolaia.gr Team 10 Σεπτεμβρίου 2017

Καλό το αλάτι αλλά, από ένα σημείο και μετά, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά!

Η προσθήκη αλατιού στα συσκευασμένα τρόφιμα είναι συχνό φαινόμενο καθώς ενισχύει την γεύση τους αλλά και βοηθά στην συντήρηση τους.

Η υπερβολική κατανάλωση του, όμως, μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην υγεία σου. Συγκεκριμένα, μπορεί να προκαλέσει υπέρταση (στα άτομα που έχουν προδιάθεση), στεφανίαια νόσο (καθώς αυξάνει τον κίνδυνο) και κυρίως, εγκεφαλικό.

Πώς μπορείς να ξεχωρίσεις αυτά που έχουν πολύ αλάτι:

Σε περίπτωση που δεις πως ένα τρόφιμο στα 100 γρ. περιέχει περισσότερο από 0,6 γρ. νατρίου (ή 1,5 γρ. αλατιού) τότε είναι υψηλό σε νάτριο/αλάτι.

Αν, όμως, στα 100 γρ. περιέχει 0,1 γρ. νατρίου (ή 0,3 γρ. αλατιού) ή λιγότερο, τότε είναι χαμηλό σε νάτριο/αλάτι.

Ακόμη, εάν η ποσότητα αλατιού ανά 100 γρ. είναι μεταξύ αυτών των τιμών, τότε το τρόφιμο περιέχει ένα μέτριο επίπεδο αλατιού.

Χαμηλό θεωρείται το όχι περισσότερο από 0,04 γρ. νατρίου ή ισοδύναμη ποσότητα αλατιού ανά 100 γρ. ή 100 ml.

Ελεύθερο σε νάτριο/αλάτι είναι ένα τρόφιμο το οποίο περιέχει όχι περισσότερο από 0,005 γρ. νατρίου ή ισοδύναμη ποσότητα αλατιού ανά 100 γρ. ή 100 ml.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ