5 τροφές για να φας εάν έχεις πρησμένη κοιλιά!

Από neolaia.gr Team 9 Αυγούστου 2017

Σε νιώθουμε γι' αυτό βρήκαμε τη λύση.

Πολλές γυναίκες πρήζονται πολύ πιο εύκολα το καλοκαίρι απ’ ότι τις υπόλοιπες εποχές του χρόνου.

Αυτές οι τροφές θα σε βοηθήσουν την επόμενη ημέρα να μην είσαι πρησμένη.

Γιαούρτι, Τζίντζερ, Σπόροι Μαράθου, Λεμόνια και Σκόρδο!

Το αντιφλεγμονώδες τζίντζερ, με αντιβακτηριδιακές ιδιότητες, θα κάμψουν άμεσα το φούσκωμα. Το ένζυμο ζίγγιβερ βοηθά στην καλύτερη πέψη και καλύτερη διάσπαση της πρωτεΐνης. Φτιάξε ένα τσάι με τζίντζερ!

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486