Ο απόλυτος οδηγός προετοιμασίας για την παραλία! #μεσημεριανό

Από neolaia.gr Team 10 Μαΐου 2017

Το αφιέρωμα μας για την απόλυτη διατροφική προετοιμασία προκειμένου να βγούμε στις παραλίες συνεχίζεται με το δεύτερο πιο βασικό γεύμα της ημέρας, το μεσημεριανό.

Εάν είσαι ο τύπος που δε τρώει πρωινό, τότε διάβασε το πρώτο άρθρο και θα καταλάβεις γιατί κάνεις λάθος. Εάν μας άκουσες και περίμενες το δεύτερο μέρος, τότε ας δούμε κάποιες επιλογές που έχουμε όντας φοιτητές που δε ξέρουν να μαγειρεύουν και παραγγέλνουν μονίμως delivery.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Μια σωστή διατροφή είναι πλούσια σε λαχανικά, όσπρια και εφόσον κάνουμε δίαιτα θα προτιμήσουμε τα ψητά κρέατα. Μπορεί να μη το περίμενες αλλά οι επιλογές είναι πολύ περισσότερες απ’ ότι πιστεύεις.

Αρχικά μπορείς να το ζήσεις ως vegeterian. Τα χορτοφαγικά καταστήματα που έχουν ανοίξει είναι πολλά και προσφέρουν μεγάλη ποικιλία με λίγες θερμίδες. Εάν θέλεις να ξεγελάσεις τον εαυτό σου στο deliveras.gr παίζει μέχρι και χορτοφαγικό σουβλάκι! Εάν πάλι δε σου αρέσουν αυτά μπορείς να βρεις σχετικά πιάτα και στα μαγειρευτά. Εξάλλου, όλοι οι διατροφολόγοι συνιστούν στις δίαιτες τα όσπρια. Οι φακές, τα φασόλια, ο αρακάς δε πρέπει να λείψουν από τη διατροφή σου.

Έχουμε ξεχάσει τα τηγανιτά να το ξέρεις, πάμε για κορμάρα. Θα επιλέξουμε μόνο ψητά κρέατα όπως φιλέτο κοτόπουλο ή μπιφτέκια. Εάν θέλεις το άμυλο σου, προτίμησε πατάτες φούρνου ή ρύζι. Τα θαλασσινά είναι επίσης μια πολύ safe επιλογή για κάποιον που προσέχει τη διατροφή του και μάλιστα είναι πολύ πλούσια σε πρωτεϊνες. Μην κάνεις εικόνα τη γαριδομακαρονάδα. Υπάρχουν και άλλα θαλασσινά εξίσου νόστιμα και πλούσια σε ωμέγα 3. Μπορείς επίσης, να επιλέξεις sushi για να το ζήσεις λίγο πιο εξωτικά. Στο deliveras.gr μπορείς να βρεις τα ιαπωνικά εστιατόρια που κάνουν delivery στο σπίτι σου.

Τέλος, δε το συζητάμε ότι πρέπει να αποφύγεις δυστυχώς τα αναψυκτικά. Εάν θέλεις να χωνέψεις μπορείς να το ζήσεις όπως οι Ιταλοί, πίνοντας ένα καφεδάκι μετά το φαγητό.

Όπως και να έχει το μεσημεριανό είναι πολύ βασικό και γι’ αυτό εάν θέλεις να το “παρακάνεις” λίγο σε κάποιο γεύμα, όσον αφορά την ποσότητα, ίσως είναι καλύτερο να το κάνεις εδώ.

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486