Χρέη στη ΔΕΗ: Μπορείτε να τα ρυθμίσετε με ένα τηλεφώνημα!

Από neolaia.gr Team 18 Απριλίου 2017

Η ΔΕΗ καλεί τους πολίτες να επικοινωνούν τηλεφωνικά, καλώντας στο Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, στο 11770 για πληροφορίες και ένταξη στη νέα ρύθμιση

Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή 7:00π.μ. – 7:00μ.μ.

Η χρέωση πελάτη στο 11770 είναι μία αστική μονάδα/λεπτό ομιλίας για κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο. Οι διαφορετικές χρεώσεις από παρόχους σταθερής & κινητής τηλεφωνίας άπτονται της πολιτικής τους.

Αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της νέας ρύθμισης της ΔΕΗ όπως έχει γίνει ήδη γνωστό είναι τα εξής:

1. Για διάστημα 4 μηνών (από 1.4.2016 μέχρι και 31.7.2016) όλοι οι πελάτες θα μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους σε 36 μηνιαίες δόσεις, χωρίς καμία προκαταβολή.

Στη ρύθμιση αυτή θα έχουν τη δυνατότητα να προσχωρήσουν για το υπόλοιπο της οφειλής τους και όσοι έχουν ήδη κάνει διακανονισμό των οφειλών τους με βάση το ισχύον σήμερα σύστημα. Η καταβολή της 1ης δόσης θα πραγματοποιείται με την έγκριση του διακανονισμού. Από το πρόγραμμα εξαιρούνται οι περιπτώσεις πελατών με ρευματοκλοπή.

2. Από την 1η Αυγούστου και μετά οι οικιακοί πελάτες, οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις θα μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους σύμφωνα με το νέο Πρόγραμμα Διακανονισμών, ως εξής:

Πελάτες χωρίς αντισυμβατική συμπεριφορά:
* Προκαταβολή: 5% της συνολικής οφειλής
* Μηνιαίες δόσεις: ύψος ίσο κατ’ αρχάς με το 30% του μέσου, σε ετήσια βάση, μηνιαίου λογαριασμού με ελάχιστο αριθμό δόσεων τις 18 και μέγιστο τις 36.

Πελάτες με αντισυμβατική συμπεριφορά (αυθαίρετη παραβίαση μετρητή):
* Προκαταβολή: 15% της συνολικής οφειλής
* 18 μηνιαίες δόσεις

Από τις ρυθμίσεις εξαιρούνται οι εποχικοί πελάτες, για τους οποίους προβλέπονται ειδικές ρυθμίσεις, καθώς επίσης οι αγρότες, οι ενταγμένοι στο Μητρώο των ευάλωτων πελατών, οι Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης-Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) και οι Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΤΟΕΒ/ΓΟΕΒ), οι οποίοι ήδη απολαμβάνουν ευνοϊκών ρυθμίσεων.

3. Προϋπόθεση ισχύος του διακανονισμού είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των τρεχόντων λογαριασμών. Σε περίπτωση που λόγω αδυναμίας, στη διάρκεια ενός ημερολογιακού έτους δεν καταβληθεί μια δόση ο διακανονισμός συνεχίζεται κανονικά από τον επόμενο μήνα. Σε περίπτωση μη καταβολής περισσοτέρων της μίας δόσεων εντός του έτους, ο διακανονισμός εξακολουθεί να ισχύει με την προϋπόθεση καταβολής όλων -πλην μίας- των οφειλομένων δόσεων.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Μανόλης Παναγιωτάκης, επισημαίνει σε δηλώσεις του τα εξής: «Όλοι έχουν πλέον την ευκαιρία να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους έναντι της επιχείρησης, πράγμα καθοριστικής σημασίας για την οικονομική της ευρωστία. Με αυτό τον τρόπο, εκτός των άλλων, θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για ακόμη μεγαλύτερη ελάφρυνση των καταναλωτών, με προοπτική τη μείωση και των τιμολογίων των συνεπών οικιακών πελατών, μετά την πρόσφατη μείωση των τιμολογίων των συνεπών επιχειρηματικών πελατών».

Η ΔΕΗ επισημαίνει ακόμη ότι ειδικά οι επιχειρηματικοί πελάτες (επαγγελματίες και επιχειρήσεις), εφόσον ενταχθούν σε ρύθμιση, εκτός του ότι επιλύουν μια χρονίζουσα σοβαρή εκκρεμότητα, εξασφαλίζουν και τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα επιβράβευσης που εγκαινιάζει η ΔΕΗ από 1ης Απριλίου με το οποίο επιβραβεύει τους συνεπείς επιχειρηματικούς πελάτες παρέχοντας έκπτωση 10% στην αξία του ρεύματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ