Παιδεία: Διπλασιάστηκαν οι αιώνιοι φοιτητές στα ΑΕΙ τα τελευταία χρόνια!
Απογοητευτικά είναι τα συμπεράσματα μελέτης για την κατάσταση στα ελληνικά πανεπιστήμια, που διεξήγαγε το υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να χαράξει την στρατηγική του για την επόμενη τετραετία.

"Αιώνιοι" φοιτητές. Για ποιους χτυπάει η καμπάνα;

Απογοητευτικά είναι τα συμπεράσματα μελέτης για την κατάσταση στα ελληνικά πανεπιστήμια, που διεξήγαγε το υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να χαράξει την στρατηγική του για την επόμενη τετραετία. Όπως φαίνεται, τα τελευταία δώδεκα χρόνια διπλασιάστηκαν οι αιώνιοι φοιτητές, ένας στους δέκα από όσους κατορθώνουν να πάρουν πτυχίο μεταναστεύει, ενώ η σύνδεση της αγοράς εργασίας με την εκπαίδευση είναι σχεδόν ανύπαρκτη.

Συγκεκριμένα, το 2003, βάσει των στοιχείων, καταγράφηκαν 163.037 αιώνιοι φοιτητές, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός το 2014 ήταν 328.742. Μάλιστα, το στοιχείο αυτό δεν αφορά στην κατοπινή περίοδο, όπου η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αναίρεσε την διάταξη διαγραφής των αιωνίων, που είχαν θεσπίσει προηγούμενες κυβερνήσεις.

Για την κατάσταση αυτή, όπως σημειώνεται, σημαντικό ρόλο παίζει η οικονομική κατάσταση, τα προβλήματα διαχείρισης των πανεπιστημίων, η δομή και η ποιότητα διδασκαλίας αλλά και οι ιδιαίτερες συνθήκες κάθε ιδρύματος, όπως για παράδειγμα η απόσταση.

Αναλυτικότερα, αναφέρεται στη μελέτη, πως πολλοί νέοι φοιτητές αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών της Σχολής τους, καθώς είναι πολύ πιο απαιτητικό από εκείνο του λυκείου, ενώ μπορεί να καλούνται να παρακολουθήσουν μαθήματα που δεν έχουν προηγουμένως διδαχθεί επαρκώς. Ακόμα, σημειώνεται πως ειδικά τα τελευταία πέντε χρόνια, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, φοιτητές παραμελούν ή εγκαταλείπουν εντελώς τις σπουδές τους προκειμένου να εργαστούν.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Υπηρεσίες Εστίασης

Πλήρης Απασχόληση

11-03-2024

Βουλιαγμένη Αττικής

950

Logistics

Πλήρης Απασχόληση

03-01-2024

Μενίδι

⚽🏀 LIVE SCORES
25 Απρ. 2024
ΠΑΟ
21:15
-
ΜΑΚ
25 Απρ. 2024
Ρεάλ
22:00
-
ΜΠΑ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;