Υπάρχουν πολλοί τρόποι να διαφημίσει κανείς ένα αυτοκίνητο, ιδιαιτέρως αν είναι σπορ. Βάζεις έντονη μουσική, ένα μοναδικό τοπίο και αφήνεις το αυτοκίνητο να κάνει το κομμάτι του. Πολλές φορές, ωστόσο, τα σκηνικά που βλέπεις έχουν δημιουργηθεί με άλλα μέσα!
Στην σύγχρονη εποχή, οι ειδικοί στις διαφημίσεις αυτοκινήτων έχουν διάφορα μέσα στα χέρια τους για να φέρουν εις πέρας το έργο τους χωρίς να ταλαιπωρηθούν στα γυρίσματα σε εξωτερικούς χώρους.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της εναλλακτικής μεθόδου που χρησιμοποιείται είναι το έργο του Felix Hernandez, φωτογράφου με την μοναδική ιδιότητα να φωτογραφίζει αυτοκίνητα-μινιατούες έτσι ώστε να μοιάζουν με κανονικές φωτογραφήσεις σε εξωτερικά τοπία.
Φυσικά, διαθέτει και τον κατάλληλο εξοπλισμό, με αποτέλεσμα η Audi να του αναθέσει να δημιουργήσει μερικές φανταστικές μακέτες για το κορυφαίο σπορ μοντέλο της, το R8. Οι προϋποθέσεις ήταν δυο: να μην χρησιμοποιηθεί αληθινό αυτοκίνητο και να μην βγει στον δρόμο να την κάνει.
Ο φωτογράφος, λοιπόν, χρησιμοποίησε μια μινιατούρα των 40 δολαρίων, ένα μεγάλο πάγκο και φυσικά υλικά όπως πηλό και άμμο για να προσομοιώσει όσο πιο πιστά μπορούσε ατμοσφαιρικά τοπία μιας παραλίας ή μιας ερήμου.
Ο Felix Hernandez δεν περιορίστηκε φυσικά εκεί, όπως θα δεις και στο βίντεο, όπου πρωταγωνιστεί ένα κλασικό Fiat 500 το οποίο μοιάζει σαν αληθινό!
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων
Εποχιακή Εργασία
21-12-2023
Μυκονος
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
18-12-2023
Χαλάνδρι
1.500