H Barbie αλλάζει σωματότυπο μετά από 57 χρόνια, αλλά διχάζει
Για πρώτη φορά στα 57 χρόνια ύπαρξης της, η πιο γνωστή κούκλα στον κόσμο, η Barbie, αλλάζει σωματότυπο.

caca

Μετά από 57 χρόνια κυκλοφορίας, η διασημότερη κούκλα στη ιστορία, αλλάζει σωματότυπο!

Η Barbie που υπολογίζεται ότι έχει περάσει από τα χέρια του 92% των κοριτσιών ηλικίας 3-12 ετών στις ΗΠΑ, απέκτησε τρεις ακόμα σωματότυπους εκτός του κλασικού.  Τα τρία νέα σώματα στη σειρά της Barbie είναι το Curvy (με καμπύλες), Petite (μικροκαμωμένη) και Tall (ψηλή).

Το γεγονός ότι η Barbie ήταν πάντα μια κοπέλα λευκή μετρίου αναστήματος, ξανθιά, με γαλάζια μάτια, πολύ λεπτή μέση και πλούσιο μπούστο προκαλούσε πάντα αντιδράσεις. Γι’ αυτό εξάλλου είχε προέβη σε αλλαγές όπως διαφορετικό χρώμα μαλλιών, χρώμα δέρματος και βασικά χαρακτηριστικά προσώπου. Ωστόσο είναι η πρώτη φορά που αλλάζουν ολόκληρο το σωματότυπο. Πρόκειται για τη πιο δραστική αλλαγή που έγινε ποτέ στην πιο διάσημη κούκλα του κόσμου.

Η κριτική στα πρότυπα που προωθούσε η Barbie γινόταν από παλιά. Η εταιρία απαντούσε πώς είναι απλά ένα παιχνίδι. Ωστόσο οι χαμηλές πωλήσεις και το γεγονός ότι τα κορίτσια πλέον προτιμούν να παίζουν στα tablets παρά με τις κούκλες, τους οδήγησαν στο να αλλάξουν τρόπο σκέψης.

Σύμφωνα με τα ποσοστά, οι πωλήσεις της Barbie είχαν 20% πτώση από το 2012 έως το 2014. Παράλληλα οι αναλύσεις έδειχναν τις άλλες εταιρίες που φτιάχνουν κούκλες να καταλαβαίνουν καλύτερα τις σύγχρονες μητέρες, οι οποίες στη τελική αποφασίζουν τι παιχνίδι θα πάρουν τα παιδιά τους. Η Disney έχει πια δυναμικές πριγκίπισσες, τα Lego λάνσαραν σειρά για κορίτσια.

 

Curvie barbie
Curvie barbie
Tall Barbie
Tall Barbie
Petite Barbie
Petite Barbie

Η Mattel είχε λανσάρει τις μητέρες της γενιάς millennial, στις οποίες όμως είχε δώσει πολύ λίγη σημασία. Τώρα αλλάζει πλεύση και σε αυτό το θέμα και τις προωθεί αναλόγως.

Οι καινούριες κούκλες μπορεί να ενθουσίασαν αρκετούς με την «ποικιλομορφία» τους, αλλά προβλημάτισαν και απογοήτευσαν κάποιους άλλους, όπως την ηθοποιό Κίρστι Άλεϊ. «Είναι δυνατόν να υπονοούν πως πρέπει να πάρουμε στα σοβαρά τη Barbie; Στην εποχή μου ήταν “φρικιό”» , ήταν ένα από τα tweet της 65χρονης ηθοποιού.

Δεν είναι λίγοι φυσικά εκείνοι που επικρίνουν την εταιρεία, λέγοντας ότι θα έπρεπε να έχει πάρει αυτή την απόφαση εδώ και χρόνια. Τώρα είναι πλέον αργά να αλλάξει η νοοτροπία των κοριτσιών.

Όπως και να έχει μιλάμε για μια ιστορική αλλαγή.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Παραγωγή

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Κηφισιά

Αγροτικά

Πλήρης Απασχόληση

24-01-2024

Ηρακλειο Κρητης

⚽🏀 LIVE SCORES
25 Απρ. 2024
ΠΑΟ
21:15
-
ΜΑΚ
25 Απρ. 2024
Ρεάλ
22:00
-
ΜΠΑ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;