Spinning: μια αποτελεσματική μέθοδος εκγύμνασης! (info, video)

Από Ράνια Στρατάκη 3 Ιουνίου 2015

Αποτελεί ένα ομαδικό αερόβιο πρόγραμμα γυμναστικής με ασκήσεις που εκτελούνται πάνω σε αγωνιστικά, ειδικά, -για την άσκηση- ποδήλατα επί 40 με 45 λεπτά τη φορά, και είναι τόσο διασκεδαστικό, όσο και αποτελεσματικό μιας και επιτυγχάνει υψηλές καύσεις και καις λίπος!

Το τέλειο μάλιστα είναι ότι αποτελεί μια μορφή άσκησης για όλο τον κόσμο, ασχέτως ηλικίας, φύλου, ή προγενέστερης επαφής με τη σωματική άσκηση.

Σε έναν χώρο με μεγάλους καθρέφτες και κρεμασμένα ηχεία περιμετρικά, με τα ποδήλατα παραταγμένα περιμετρικά και με τη συμβολή ενός instructor που θα σε “coacharei” για το τι ασκήσεις θα κάνεις και πώς, δίνοντας οδηγίες από μικρόφωνο, έχοντας ωςbackground τον χαμηλό φωτισμό και τη δυνατή μουσική. Στα γυμναστήρια που το προσφέρουν, δημιουργούνται τμήματα αρχαρίων, μέσων και προχωρημένων ώστε να ενταχθείς στο κατάλληλο βάσει της φυσικής σου κατάστασης. Κίνδυνος τραυματισμού δεν υπάρχει μιας και οι ασκήσεις που εκτελούνται στο ποδήλατο είναι συγκεκριμένες.

Αν κάνεις spinning με συχνότητα 3 φορές τη βδομάδα, τα αποτελέσματα θα γίνουν ορατά σε 2 μήνες το πολύ, καθώς όποιος ακολουθεί σωστά το πρόγραμμα καίει μέχρι και 500 θερμίδες στα 40-45 λεπτά άσκησης.

Δες τη συνέχεια στο foititakos.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ