Πώς να γίνεις πιο πρωινός τύπος! (Λίστα)

Από neolaia.gr Team 31 Μαΐου 2015

Είσαι πρωινός τύπος ή το ξυπνητήρι είναι “ορκισμένος εχθρός σου”; Και αν ναι, το πρωί αν και ξυπνάς -τυπικά-, σου παίρνει πολύ ώρα για να γίνεις παραγωγικός και κοινωνικός; (“Άνθρωπος” δηλαδή!)
Αν η απάντηση σε αυτά είναι θετική, τότε διάβασε την λίστα με τους 8 τρόπους για να γίνεις κάπως πιο πρωινός τύπος!

1. Προετοιμάσου από το προηγούμενο βράδυ για την επόμενη μέρα.
Επέλεξε τα ρούχα που θες να φορέσεις, και ό,τι άλλο πιθανόν χρειάζεσαι για να μην τρέχεις να τα βρεις το πρωί είτε “με την τσίμπλα στο μάτι”, είτε να χρειαστεί να ξυπνήσεις χαράματα για να τα προλάβεις.

2. Το πρώτο πράγμα που θα κάνεις μόλις ξυπνήσεις να μην είναι άνοιγμα ή απάντηση στα mails σου.
Καλή η τεχνολογία -δεν λέω- αλλά δώσε στον εαυτό σου μισή ωρίτσα το πρωί, πριν ασχοληθείς με το ο,οτιδήποτε digital. Έχεις όλη τη μέρα μπροστά σου για να ασχοληθείς με αυτά. Don’t worry!

3. Άνοιξε παράθυρα και μπαλκονόπορτες για να ανανεωθεί η ατμόσφαιρα στον χώρο σου.
Ο φρέσκος αέρας θα σε βοηθήσει να ξυπνήσεις θέλοντας και μη (Eντάξει, τον χειμώνα που έχει κρύο είναι λίγο “βάναυσο”, αλλά είναι αποτελεσματικό).

4. Μην χουζουρεύεις!
Είναι χειρότερα. Απλώς καθυστερείς το αναπόφευκτο. Plus αν σε περίπτωση, ξαναποκοιμηθείς, το μόνο σίγουρο είναι ότι μετά θα τρέχεις σαν τρελός να προλάβεις τις υποχρεώσεις της μέρας σου.

5. Λίγη άσκηση, ακόμη και περπάτημα.
Αν  έχεις τέτοια δυνατότητα, θα σε κάνει να νιώσεις αναζωογοννημένος και θα συντελέσει στο να ξυπνήσεις γρηγορότερα!

Δες τη συνέχεια στο foititakos.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ