9 tips για να καταναλώνεις περισσότερα λαχανικά! (Λίστα)

Από Ράνια Στρατάκη 20 Μαΐου 2015

Όπως, ήδη, ξέρεις τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και βιταμίνες και βοηθούν πολύ στην επίτευξη κορεσμού.

Ωστόσο, επειδή ίσως θεωρείς μπελά την όλη διαδικασία προετοιμασίας τους, καταναλώνεις μικρές ποσότητες.

Δες εδώ τα 9 tips για να καταναλώνεις περισσότερα λαχανικά χωρίς να «σκλαβωθείς» στην κουζίνα! Πρόκειται για έξυπνες, εύκολες και γρήγορες ιδέες για να συμπεριλάβεις περισσότερα λαχανικά στην καθημερινή σου διατροφή ώστε να είσαι haelthy & fit!

1. Σε smoothies

Βρες online κάποια συνταγή με συστατικά τα φρούτα και τα λαχανικά της αρεσκείας σου, βάλτα στο μπλέντερ/αποχυμωτή και είσαι έτοιμος! Καλό παράδειγμα για μια “safe” επιλογή smoothy είναι ο συνδυασμός καρότου με πορτοκάλι.

2. Σε σάλτσες

Μια μέρα που θα έχεις χρόνο, κάτσε και φτιάξε σάλτσες με λαχανικά τις επιλογής σου. Τοποθέτησέ τις σε ταπεράκια ή βαζάκια, και βάλτες στην κατάψυξη. Και την επόμενη φορά που θα φτιαξεις μακαρόνια, ή οποιαδήποτε άλλη παρασκευή που να ταιριάζει με σάλτσα, το μόνο που θα έχεις να κάνεις, είναι να την βγάλεις από την κατάψυξη, για να ξεπαγώσει το βαζάκι/ταπεράκι σου και να την εντάξεις στη συνταγή σου. Παράδειγμα της πιο εύκολης και γρήγορης σάλτσας: φρέσκιες ντομάτες, ψιλοκομμένο κρεμμύδι και σκόρδο, λάδι,αλάτι, πιπέρι και έτοιμη!

3. Σε σαλάτες

Αν μάλιστα προσθέσεις σε μια σαλάτα λαχανικών της επιλογής σου και κάποιο τυρί, ή αλλαντικό, ή ελιές, ή μανιτάρια, ή αυγά, ή τόνο κ.ά. τότε θα έχεις ένα πιάτο που θα ισοδυναμεί θερμιδικά και θρεπτικά με ένα πλήρες γεύμα. Πρακτικά δηλαδή δεν θα χρειαστεί να μαγειρέψεις.

4. Σε ομελέτες

Mιας και είναι ένα από τα πιο γρήγορα και νόστιμα στην παρασκευή τους πιάτα, δοκίμασε να προσθέσεις στα αυγά (πέρα από τυριά και αλλαντικά) και μερικά ψιλοκομμένα λαχανικά (για να τα ψιλοκόψεις θα σου πάρει ελάχιστα λεπτά άλλωστε). “Safe” επιλογές είναι η ντομάτα, οι πιπεριές, το κρεμμύδι και τα μανιτάρια. Επίσης αν συνοδεύσεις μια τέτοια ομελέτα με μια σαλάτα, θα έχεις επιτύχει να καταναλώσεις μια σεβαστή ποσότητα λαχανικών.

5. Σε dip ή για να τα “βουτάς” σε dip

Η μία σου εναλλακτική είναι να φτιάξεις π.χ. ένα dip με λαχανικά και γιαούρτι ή με λαχανικά και μαγιονέζα/μουστάρδα. Η άλλη σου επιλογή είναι αντί να επιλέξεις νάτσος, τσιπς, κρακεράκια ή κριτσίνια για να τα βουτάς σε dip, να αντικαταστήσεις τα παραπάνω με λαχανικά (π.χ. μπαστουνάκια καρότου, αγγουριού,τοματίνια κ.ά.).

Δες τη συνέχεια στο foititakos.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ