Οι ευεργετικές επιδράσεις της μαύρης σοκολάτας! (Λίστα)

Από Ράνια Στρατάκη 7 Μαΐου 2015

Η μαύρη σοκολάτα είναι εκείνη που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο, και γι’ αυτό και είναι πιο πικρή γευστικά, συγκριτικά με τη γάλακτος, και τη λευκή.

Η κατανάλωσή της, όταν γίνεται με μέτρο, μπορεί να προσφέρει ευεργετικά οφέλη για την υγεία του ανθρώπινου οργανισμού. Σε περίπτωση εκτεταμένης, βέβαια, κατανάλωσης συνοδεύεται από αρκετές θερμίδες και περιορισμένη ποσότητα ζάχαρης.

Προς αποφυγήν των αρνητικών της επιπτώσεων καλό είναι να διαλέγεις μια μαύρη σοκολάτα με ελάχιστη περιεκτικότητα σε κακάο το 70%.

Οι σοκολάτες γενικώς διακρίνονται σε 3 κατηγορίες: τη σοκολάτα υψηλής περιεκτικότητας (70-85%), μέτριας (60-69%), και μικρής (45-59%) σε κακάο. Όσο μεγαλύτερη είναι η περιεκτικότητα ασφαλώς σε κακάο, τόσο πιο πικρή γεύση έχει η αντίστοιχη σοκολάτα.

Δες στη λίστα που ακολουθεί ποιες είναι οι σημαντικότερες ευεργετικές της επιδράσεις, χάρη στις οποίες αξίζει να εντάξεις την κατανάλωσή της στην καθημερινή σου διατροφή:

1. Ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

2. Ενισχύει την καλή εγκεφαλική λειτουργία.

3. Ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση κι ενισχύει τη καλή κυκλοφορία του αίματος προς την καρδιά.

Δες τη συνέχεια στο foititakos.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ