Κινόα: δεν ανήκει τυχαία στα superfoods!

Από Ράνια Στρατάκη 13 Μαρτίου 2015

Σίγουρα έχεις ακούσει κάτι για αυτήν, ή μπορεί και να την έχεις δοκιμάσει σε κάποιο «γκουρμέ» εστιατόριο ή αν είσαι πολύ ψαγμένος μπορεί ήδη να την έχεις εντάξει στην καθημερινή σου διατροφή!

Τι είναι όμως η κινόα και πόσο πραγματικά οφέλιμη είναι για τον οργανισμό σου;

H κινόα ή quinoa είναι ένας θάμνος με σπόρους που είναι βρώσιμοι. Πρωτοκαλλιεργήθηκε από την φυλή των Ίνκας στα 3000 π.Χ. Βγαίνει στα χρώματα: άσπρο, μπλε, κόκκινο και μαύρο. Είναι ψευδοδημητριακό καθώς μοιάζει με δημητριακό αλλά δεν κατηγοριοποιείται σε αυτά για βιομηχανικούς λόγους.

Ουσιαστικά πρόκειται για έναν μικροσκοπικό αποξηραμένο καρπό ο οποίος έχει περισσότερες πρωτεΐνες από το σιτάρι, Ω3 λιπαρά, κάλιο, σίδηρο, αμινοξέα  και πληθώρα άλλων ευεργετικών χαρακτηριστικών.

Ανήκει στην κατηγορία των μακροβιοτικών τροφών και θεωρείται ότι συντελεί στην ευζωία.
Οι λαοί της Λατινικής Αμερικής την αποκαλούν η Χρυσή τροφή – ο σπόρος της Γης.

κινόα

Γιατί έχει κατηγοριοποιηθεί στις υπερτροφές (superfoods);
1) Είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών
2) Περιέχει Ω 3 λιπαρά, τα οποία ωφελούν την καρδιά
3) Είναι καλή πηγή φωσφόρου
4) Έχει πολύ μαγνήσιο και σίδηρο
5) Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη (13%)
6) Περιέχει ισορροπημένη περιεκτικότητα σε ουσιώδη αμινοξέα, κάνοντας το ασυνήθιστα πλήρης είδος διατροφής

Δες τη συνέχεια στο foititakos.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ