#BoostYourRun: Η adidas και το Spotify ενώνουν τις δυνάμεις τους

Από neolaia.gr Team 2 Ιουλίου 2014

adidas - spotify

Η adidas συνεργάζεται με το Spotify, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής ψηφιακής μουσικής παγκοσμίως, και με το #boostyourrun δίνουν πραγματικό ‘Boost” στο τρέξιμό σου. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι δρομείς έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν την απόλυτη running playlist και να δώσουν στο τρέξιμό τους το soundtrack που του ταιριάζει.

Το τρέξιμο θέλει τη μουσική του, και το #boostyourrun δίνει στους δρομείς την ώθηση και το ρυθμό που χρειάζονται για να καλύπτουν χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων. Οι runners μπορούν να επισκεφθούν το www.spotify.com/boostyourrun από το κινητό τους τηλέφωνο και να συμπληρώσουν τα απαραίτητα στοιχεία, όπως την πόλη, την απόσταση που θέλουν να τρέξουν, τις μουσικές τους προτιμήσεις και την ένταση της προπόνησής τους, ώστε να δημιουργήσουν μια playlist που θα ανοίγει στην εφαρμογή Spotify και θα ταιριάζει με την ατελείωτη ενέργεια του BOOSTTM. Η εμπειρία του τρεξίματος αλλάζει, αφού το #boostyourrun δεν προσφέρει μόνο ενέργεια αλλά και τη διάθεση που χρειαζόμαστε για να απολαμβάνουμε την κάθε διαδρομή.

Με το #boostyourrun, πάνω από 20 εκατομμύρια τραγούδια του Spotify διατίθενται για πρώτη φορά για τη δημιουργία προσωποποιημένων playlists που θα καλύψουν τις προτιμήσεις ακόμα και του πιο απαιτητικού runner. Έτσι, η επιλογή των κομματιών είναι εξ’ ολοκλήρου στα χέρια των runners που πλέον θα μπορούν εύκολα μέσα σε δευτερόλεπτα, να απολαύσουν μια νέα προσωποποιημένη Spotify playlist, κάθε φορά που χρησιμοποιούν το #boostyourrun.

Ενώ θα απολαμβάνουν την ατελείωτη επιστροφή ενέργειας που τους προσφέρει η τεχνολογία BOOSTTM και μια από τις μεγαλύτερες ψηφιακές μουσικές βιβλιοθήκες, οι δρομείς θα μπορούν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους στο Facebook, Twitter ή Instagram, χρησιμοποιώντας το hashtag #boostyourrun.

Το #boostyourrun είναι ήδη διαθέσιμο και στην Ελλάδα.

Σχετικά με το Spotify

Το Spotify είναι μια βραβευμένη υπηρεσία ψηφιακής μουσικής που δίνει πρόσβαση on-demand σε πάνω από 20 εκατομμύρια τραγούδια*. Στόχος του Spotify είναι να κάνει όλες τις μουσικές του κόσμου άμεσα διαθέσιμες στους πάντες, οποιαδήποτε στιγμή, όπου και αν βρίσκονται. Με το Spotify οι χρήστες είναι ευκολότερο από ποτέ να ανακαλύπτουν, να διαχειρίζονται και να μοιράζονται τη μουσική με τους φίλους τους, ενώ πάντα διασφαλίζονται τα δικαιώματα των καλλιτεχνών.

Το Spotify είναι διαθέσιμο σε 56 αγορές παγκοσμίως με περισσότερους από 24 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και πάνω από 6 εκατομμύρια συνδρομητές.

Από την εμφάνισή του στη Σουηδία το 2008, το Spotify έχει προσφέρει πάνω από 1 δισ. δολάρια σε πνευματικά δικαιώματα και είναι πλέον ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος ψηφιακής μουσικής σε τζίρο στην Ευρώπη και η μεγαλύτερη και πιο επιτυχημένη υπηρεσία streaming μουσικής στον κόσμο.

*Αριθμός κομματιών με άδεια σε παγκόσμιο επίπεδο. Το μέγεθος του καταλόγου ποικίλλει ανά αγορά και μπορεί επίσης να αλλάξει με την πάροδο του χρόνου.

 Δελτίο Τύπου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ