Το Facebook έχει κάθε λόγο για να υπερηφανεύεται πως είναι ο κυρίαρχος των social media. Δεν είναι μόνο ο αριθμός των χρηστών που αυξάνεται διαρκώς – φτάνοντας τα 1.28 δισ. άτομα -, ούτε ο μεγάλος χρόνος παραμονής, αλλά κυρίως το ποσοστό των ενεργών χρηστών – αφού σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ το 65% των κατόχων προφίλ στη πλατφόρμα το χρησιμοποιούν καθημερινά.
Πως γίνεται, όμως, το Facebook να γίνεται όλο και πιο εθιστικό;
Δεν είναι μόνο η ικανότητα της στοχευμένης διαφήμισης ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του καθενός και το φιλτράρισμα των news feed – όλα δείχνουν πως έχει βρει τη «μυστική» συνταγή και ξέρει τι μας αρέσει. Κυριολεκτικά.
Το κουμπί του Like, το οποίο σου επιτρέπει να συμφωνήσεις, να επικροτήσεις ή να θαυμάσεις κάτι, κυκλοφόρησε ένα χρόνο μετά τη παρουσίαση του news feed το 2006. Με αυτό τον τρόπο η σελίδα με τα νέα έπαψε να ανανεώνεται χρονολογικά και κατέληξε να είναι ένας «καθρέφτης» των πραγματικών ενδιαφερόντων κάθε χρήση. Αυτό ήταν το μεγάλο στοίχημα για τους υπεύθυνους του Facebook, να καταφέρουν να φιλτράρουν τα δεδομένα με βάση τα ενδιαφέροντα του καθενός και να εμφανίζονται πρώτα τα νέα των ανθρώπων που έχετε μεγαλύτερη αλληλεπίδραση.
Διαβάστε περισσότερα για το μυστικό του facebook στο fortunegreece.com
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Παραγωγή
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Κηφισιά
Logistics
Πλήρης Απασχόληση
03-01-2024
Μενίδι