Πόσο αγαπούν την Eurovision τα social media;

Από neolaia.gr Team 12 Μαρτίου 2014

phrase

Ήρθε πάλι αυτή η εποχή του χρόνου, που ξεκινάει να γεμίζει το timeline μας και γενικά το internet με αναφορές για τον πιο αγαπητό και μισητό ταυτόχρονα διαγωνισμό τραγουδιού – την Eurovision.

Αφορμή ο ελληνικός τελικός (11/3), που κυριολεκτικά εν μία νυκτί εκτόξευσε τις online αναφορές. Και καθώς οι αναφορές για την Eurovision συνεχίζονται στο ελληνικό internet, ας δούμε μέχρι το πρωί της Τετάρτης τι είχε συζητηθεί, πού και από ποιους.

Στο χρονικό διάστημα των τελευταίων 30 ημερών, το θέμα αναφέρθηκε πάνω από 10.000 φορές, κάνοντας τρία peak: στις 5/3 (ανακοίνωση υποψηφίων τραγουδιών), 9/3 (σουηδικός τελικός στον οποίο δεν προκρίθηκε η «δική μας» Έλενα Παπαρίζου) και 11/3 (ελληνικός τελικός), όπου καταγράφηκαν και οι περισσότερες – μέχρι στιγμής – αναφορές.

Όσον αφορά το ποιοι, πού και τι λένε, φαίνεται στα τέσσερα παρακάτω γραφήματα: οι περισσότερες αναφορές έχουν γίνει από άντρες, ενώ οι ηλικιακή ομάδα, που κυριαρχεί είναι η 21-35 με ποσοστό 64%.

Σε γενικές γραμμές, οι περισσότερες αναφορές ήταν θετικές καθώς οι αρνητικές εστιάστηκαν κυρίως στις διαμαρτυρίες έξω από τον χώρο της διοργάνωσης. «Νικητής» της Eurovision και με διαφορά και πάλι το twitter!

Υπήρχαν όμως και οι πρωταθλητές στις αναφορές γενικά, καθώς ορισμένοι λογαριασμοί «πήραν φωτιά» το βράδυ του τελικού και όχι μόνο!

Όσον αφορά τις λέξεις, που εμφανίστηκαν πιο συχνά δίπλα στην λέξη ‘Eurovision’, φαίνονται στο wordcloud, ενώ οι φράσεις, που αναφέρθηκαν περισσότερο, φαίνονται στο phrasecloud.

Όλα τα στοιχεία έχουν συγκεντρωθεί, αναλυθεί και επεξεργαστεί με το Monitor και αφορούν το χρονικό διάστημα 10/2 με 12/3/14.

Δελτίο Τύπου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ