4o Infocom Mobiles & Apps 2014: Moving App-wards

Από neolaia.gr Team 19 Φεβρουαρίου 2014

Ολοκληρώθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία το 4ο Συνέδριο Infocom Apps, που διοργανώθηκε από τη Smartpress A.E. και πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. H εκδήλωση είχε τεθεί υπό την αιγίδα της ΕΕΤΤ, την οποία εκπροσώπησε στην πρώτη του δημόσια παρουσία ο νέος Πρόεδρος κ. Κ.Λουρόπουλος, της ΕΕΚΤ της οποίας ο Γενικός Διευθυντής κ. Γ.Στεφανόπουλος απηύθυνε χαιρετισμό προς την ολομέλεια, του e-TEE και της Hepis.

Το συνέδριο είχε ως αντικείμενο το ευρύτερο οικοσύστημα των εφαρμογών κινητών συσκευών και συγκέντρωσε το ενδιαφέρον του συνόλου της αγοράς σε επίπεδο κατασκευαστών smartphones, παρόχων κινητών τηλεπικοινωνιών και, φυσικά, της κοινότητας των προγραμματιστών και των start-upers, που με τη δυναμική τους παρουσία έδωσαν έναν ιδιαίτερο παλμό στη διοργάνωση.

Στη διάρκεια της ημέρας, συμμετείχαν στην ολομέλεια και τα 11 workshops περισσότεροι από 1500 σύνεδροι, οι οποίοι γέμισαν ασφυκτικά και τις οκτώ αίθουσες, στις οποίες φιλοξενήθηκαν ομιλητές εγνωσμένης αξίας και μεγάλο φάσμα θεματικών.

Από τη διοργάνωση ξεχώρισαν δύο πρωτοποριακά events τα οποία διεξήχθησαν για πρώτη φορά στο πλαίσιο του InfocomApps.

Το πρώτο, ήταν το Pre-GO!Hackathon event στο οποίο η GLOBO, σε μία εκπαιδευτική συνάντηση γνωριμίας των developers με το καινοτόμο cross-platform εργαλείο προγραμματισμού GO!AppZone Studio, εισήγαγε μια νέα προσέγγιση προγραμματισμού για τη δημιουργία τόσο consumer, όσο και business applications.

Επίσης, με δεδομένη τη στενή σχέση των developers με την έννοια του startup, διεξήχθη ένας πρωτοποριακός διαγωνισμός με τη συμμετοχή οκτώ νεοφυών επιχειρήσεων, οι οποίες ανέπτυξαν μέσα σε λίγα λεπτά το concept τους, ενώ απάντησαν σε καίριες ερωτήσεις που δέχθηκαν από εμπειρότερους start-upers οι οποίοι ήδη έχουν ήδη επιτυχημένη διεθνή παρουσία, αλλά και από το κοινό, που κλήθηκε να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στις ιδέες τους, επενδύοντας σ’ αυτές (εικονικά) χρήματα. Στο τέλος της διαδικασίας, οι τρεις πρώτες σε επενδύσεις τα αντάλλαξαν με (κανονικά) χρηματικά έπαθλα, συνολικής αξίας 3.000 €, που αθλοθέτησε η GLOBO.

Στην κεντρική αίθουσα, πραγματοποιήθηκαν παρουσιάσεις επιχειρηματικών και καταναλωτικών εφαρμογών από εταιρίες οποίες αναπτύσσουν και προσφέρουν λύσεις σε όλα τα επίπεδα. Ειδικότερα στην πρώτη ενότητα, δόθηκε ιδιαίτερο βάρος στη μεγάλη αλλαγή που καταγράφεται σταδιακά και αφορά στην υιοθέτηση των εφαρμογών ως εργαλείων για την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων, καθώς τους επιτρέπουν πλέον να μεταφέρουν το εταιρικό περιβάλλον στην οθόνη του smartphone ή του tablet τους. Εκπρόσωποι εταιριών που αναπτύσσουν εφαρμογές Enterprise Mobility παρουσίασαν τις προτάσεις τους και ανέδειξαν τόσο τις προκλήσεις τις οποίες αντιμετωπίζουν στο εταιρικό περιβάλλον όσο και τις λύσεις που προτείνουν, προβάλοντας τα πλεονεκτήματα της κάθε μιας.

Στη δεύτερη ενότητα, το βήμα δόθηκε σε εταιρίες που αναπτύσσουν εφαρμογές οι οποίες απευθύνονται απευθείας στους τελικούς χρήστες. Το γενικό συμπέρασμα από τις παρουσιάσεις τους ήταν ότι οι Β2C εφαρμογές μετασχηματίζονται πλέον σε H2H (Human 2 Human) έχοντας ως τελικό αποδέκτη πραγματικούς ανθρώπους με ποικιλία αναγκών σ’ ένα τεράστιο εύρος ενδιαφερόντων. Έντονο παρόν έδωσαν εφαρμογές e-learning και m-health και οι περισσότεροι ομιλητές απέσπασαν με τις ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις τους το ζεστό χειροκρότημα των συνέδρων.

Στην καταληκτική ενότητα της ολομέλειας, που ήταν μια ανοικτή συζήτηση σε panel με τη συμμετοχή υπευθύνων από incubators τα οποία φιλοξενούν νεοφυείς επιχειρήσεις, αναζητήθηκαν απαντήσεις σχετικά με το μέλλον των startups και την προοπτική που έχουν αυτές οι επιχειρηματικές προσπάθειες προκειμένου να εξελιχθούν και να περάσουν από τη λεγόμενη «καμπύλη του θανάτου» στο brake even και –στη συνέχεια- στο ιερό δισκοπότηρο της κερδοφορίας…

Οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν ότι αυτό που κυρίως μετράει είναι η ποιότητα της ομάδας, το πάθος και η επιμονή της παρά τις όποιες αντιξοότητες και ατυχίες, οι μακρο-πρόθεσμοι στόχοι και όχι οι βραχυ-πρόθεσμοι, η υπομονή και ο καλύτερος συντονισμός όλων έως ότου ξεπεράσουμε το σημερινό μεταβατικό στάδιο, η αξιοποίηση των σημερινών ευκαιριών και η αλλαγή κουλούρας, η βελτίωση του πλαισίου στήριξης και των κινήτρων εκ μέρους της Πολιτείας, καθώς και η προβολή των βέλτιστων πρακτικών, με εστίαση στη χαρά της δημιουργίας.

Τα βραβεία του Infocom

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, βραβεύθηκαν οι κατασκευάστριες εταιρίες:

ASUS: Στην κατηγορία Best Tablet, για το Vivo Tab Note 8.

Samsung: Στην κατηγορία Best Phablet, για το Galaxy Note 3

ΖΤΕ: Στην κατηγορία Value for Money Product, για το Blade V

Sony: Στην κατηγορία Design, για το Z1 Compact

Τέλος, τον τίτλο του Mobile of the Year κατέκτησε η LG Electronics με το G2

Στον τομέα των εφαρμογών, βραβεία έλαβαν:

Best Educational Application: THE LMS APP

Best Family Application: ZingyLand

Το βραβείο Application of the Year έλαβε η ομάδα των Θεσσαλονικέων Evil Dogs, που ανέπτυξε την πρωτοποριακή και πολυσυζητημένη πλέον εφαρμογή HORIZON

Τέλος, η Οργανωτική Επιτροπή επέλεξε φέτος να βραβεύσει τρία συνεργατικά μοντέλα με την ελπίδα να αποτελέσουν φάρο έμπνευσης προς τις νέες επιχειρηματικές προσπάθειες. Τα βραβεία Business Collaboration, έλαβαν:

Οι εταιρείες Vodafone & Vidavo, για το επιτυχημένο πρόγραμμα τηλε-ιατρικής που εφαρμόζουν.Οι εταιρείες Microsoft & Anlock, για το πρόγραμμα στήριξης νέας επιχειρηματικότητας.Οι εταιρίες Eventora & Jupitee, για το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης εκδηλώσεων.

Οι συμμετέχοντες ανανέωσαν το ραντεβού τους για το 2015, προσβλέποντας σ’ ένα ακόμη πλουσιότερο τοπίο στο χώρο των εφαρμογών κινητών συσκευών, με φόντο τις επερχόμενες σημαντικές τεχνολογικές εξελίξεις στις «φορετές» συσκευές.

Σχετικά με τη SmartPress

Οι εκδόσεις Smart Press έχουν πολυετή παρουσία στους χώρους που σχετίζονται με την τεχνολογία, αν και σύντομα επεκτάθηκε και σε άλλους τομείς. Η εταιρεία έχει συνδέσει τη δυναμική της εκδοτική προσπάθεια με την εκπλήρωση του οράματός της για τη γνωριμία, την εξοικείωση και την εκπαίδευση του ελληνικού αναγνωστικού κοινού με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας.

Παράλληλα, στόχος της Smart Press είναι να συμβάλλει θετικά στη διαμόρφωση του νέου επιχειρηματικού τοπίου και στην προβολή της καινοτομίας, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε τα έντυπα που εκδίδονται να αποτελούν «εργαλείο» στα χέρια των opinion leaders της αγοράς.

Μέσα από τις εκδοτικές δραστηριότητες με τα έντυπα και τη διαδικτυακή της παρουσία και φυσικά τις συνεδριακές εκδηλώσεις όπως τα ετήσια συνέδρια InfoCom World, InfoCom Apps, InfoCom Green ICT , InfoCom Security, E-business World, Social Media World, InfoCom.CY και InfoCom Albania, η Smart Press δικαίως θεωρείται από το σύνολο των παραγόντων της αγοράς, τους εκπροσώπους των θεσμικών οργάνων, αλλά και την επιστημονική κοινότητα της χώρας, ως ένας από τους πλέον έγκυρους και καταξιωμένους φορείς ενημέρωσης της κοινής γνώμης σε θέματα που αφορούν στην Κοινωνία της Πληροφορίας και της Γνώσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ