Νέο επεισόδιο στο σήριαλ Γεωργιάδη – Καμμένου

gewrgiadis

Άρθρο στο διαδίκτυο για την κόντρα του με τον πρόεδρο των ΑΝΕΛ Πάνο Καμμένο δημοσίευσε ο Βουλευτης της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης. Με το άρθρο του στην ιστοσελίδα News247 ο κ. Γεωργιάδης αναφέρεται στο θέμα ιδιοκτησίας σκάφους του κ. Καμμένου υπό σημαία ξένης χώρας, κατά άλλους δηλωμένο σε παράκτια εταιρεία και κατά τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο υπό σημαία ευρωπαϊκής χώρας. Οι αγωγές δίνουν και παίρνουν μεταξύ των δύο πολιτικών, οπότε αναμένεται με ενδιαφέρον η νέα αντίδραση Καμμένου.

Το άρθρο Γεωργιάδη:

Είμαι βέβαιος ότι όλο και κάπου θα έχει πάρει το αυτί σας, την σύγκρουσή μου με τον κ. Πάνο Καμμένο. Αν και η σύγκρουση αυτή, προσωπικά θα επιθυμούσα να έχει αποκλειστικά πολιτικά χαρακτηριστικά, εν τούτοις γρήγορα ξέφυγε και αναλαμβάνω το δικό μου μερίδιο της ευθύνης γι’αυτό. Αν αποτελεί επαρκή εξήγηση για να σας πείσω γιατί συνέβη αυτό, θα σας πω ότι, οι συνεχείς απαξιωτικοί του χαρακτηρισμοί εναντίον μου, οι αναφορές στην σύζυγό μου, αλλά το κυριότερο ο εξωφρενικός τρόπος με τον οποίο πολιτεύεται είναι η αιτία που με έκαναν να ξεφύγω. Για το δικό μου Κώδικα Αξιών, το να με αποκαλεί κάποιος προδότη ή δοσίλογο, πλήττει τον πυρήνα της υπάρξεώς μου. Μπορούμε να διαφωνούμε ως προς την πορεία που πρέπει να ακολουθήσει η χώρα, αλλά δεν επιτρέπεται να αμφισβητούμε ο ένας τον πατριωτισμό του άλλου.

Κάπως έτσι λοιπόν ξεκίνησε αυτή η αντιπαράθεση, που κατέληξε στο να έχουμε ανταλλάξει Αγωγές και Μηνύσεις οι οποίες θα κριθούν στα δικαστήρια, είτε τα σοβαρά, πχ οι ψευδείς αναφορές του στην δική μου τάχα παρουσία στην ΧΑ, είτε οι δικές μου αναφορές στον «μεγαλύτερο Καραγκιόζη πολιτικό» των τελευταίων ετών.

Όμως τίποτε απ’ όλα αυτά δεν έχουν σχέση με τις δημόσιες αναφορές μου στο ευρισκόμενο σε ιδιοκτησία όχι μίας, αλλά σειράς off shore εταιρειών, σκάφος του κ. Καμμένου, υπό τον τίτλο “Iliatoras”.

Τα πραγματικά περιστατικά: Προ ολίγων εβδομάδων έλαβα γνώση κάποιων καταγγελιών για το σκάφος “iliatoras” του κ. Καμμένου. Άρχισα λοιπόν να ψάχνω την περίπτωση αυτή. Την ημέρα ψηφίσεως στην Βουλή, του Πολυνομοσχεδίου, ήρθαν στην κατοχή μου, με ανώνυμη καταγγελία σε κλειστό φάκελο τα σχετικά αποδεικτικά έγγραφα. Τα έγγραφα αυτά, είναι όχι μόνον η καταχώριση στο Βρετανικό Νηολόγιο του σκάφους, αλλά και το Καταστατικό της off shore εταιρείας στην οποία ανήκει και οι δικηγόροι-εκπρόσωποι των δύο άλλων off shore εταιρειών στις οποίες ανήκει η πρώτη. Δηλ ένα πλέγμα τριών off shore καλύπτει τους πραγματικούς ιδιοκτήτες του σκάφους με το οποίο όργωνε το Αιγαίο επί σειρά ετών ο κ. Πάνος Καμμένος. Η επίδειξη των σχετικών, γνησίων και άνευ ουδεμίας αμφιβολίας αυθεντικότητος εγγράφων από μένα προς τον κ. Καμμένο, κατά την διάρκεια της ομιλίας του στην Βουλή, του προξένησε την γνωστή ταραχή και τον οδήγησε υπό τον γέλωτα των συναδέλφων της ΝΔ κυρίως, στην άτακτη φυγή, πράγμα πρωτοφανές στα Κοινοβουλευτικά Χρονικά. Ομολογώ ότι περίμενα να γίνει κάποιο επεισόδιο, αλλά το να το βάλει στα πόδια ξεπέρασε τις προσδοκίες μου.

Μετά τα γεγονότα ο κ. Καμμένος προχώρησε στις εξής δηλώσεις, με επίσημο Δελτίο Τύπου των ΑΝΕΛ. Δεν αμφισβήτησε την εγκυρότητα των εγγράφων, πράγμα που δεν θα μπορούσε να κάνει, ακόμη και αν το επιθυμούσε, αλλά υποστήριξε ότι το σκάφος αυτό, «ευρισκόμενο υπό Ευρωπαϊκή σημαία», είναι «παροπλισμένο, εικοσαετίας και φορολογημένο» και τέλος ότι «ανήκει όχι στον ίδιο αλλά στο πατέρα του».

Ας υποθέσουμε, ότι αυτά που λέει είναι αληθή, σε τι απαλλάσσουν τον λαλίστατο και εξαιρετικά κριτικό εναντίον των αντιπάλων του κ. Καμμένο από την πολιτική ευθύνη; Δηλ το σκάφος, σύμφωνα με την παραδοχή του ίδίου, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ. Πρόσφατα κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο και ένα σχετικό βίντεο από το περιοδικό Θάλασσα, με ημερομηνία το Θέρος του 2010, στο οποίο ο κ. Καμμένος επιδεικνύει το Σκάφος του “Iliatoras” ως δικό του, σε ταξίδι στην Κύθνο και μάλιστα κάνει και επίδειξη των ικανοτήτων του στην μαγειρική… Δηλ. τουλάχιστον έως το 2010, ο κ. Καμμένος κυκλοφορούσε στο Αιγαίο μ’ ένα σκάφος υπό ξένη σημαία. Δηλ ο κ. Καμμένος, που υπήρξε Υφυπουργός Ναυτιλίας, δηλ. ήταν ο εντεταλμένος από το ελληνικό Κράτος για να υπερασπιστεί την ελληνική σημαία στην Ναυτιλία, είχε στο δικό του σκάφος (έστω του πατέρα του, ας το δεχθούμε προς το παρόν….) ξένη σημαία. Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα του Κόσμου εάν ένας πολιτικός έκανε κάτι τέτοιο, η σταδιοδρομία του θα είχε τελειώσει πάραυτα.

Είπε στην ανακοίνωσή του ότι το σκάφος αυτό, ιδιοκτησίας του πατέρα του, ήταν υπό Σημαία της ΕΕ. Όμως εδώ ο κ. Καμμένος μας λέει την μισή αλήθεια και πάλι. Το Σκάφος είναι σε σημαία Μ. Βρετανίας, άρα σημαία της ΕΕ κατά τον ίδιο, αυτό που δεν είπε είναι ότι η έδρα της off shore εταιρείας στην οποία ανήκει το σκάφος, είναι τα Νησιά της Μάγχης, εξ’ου και η Βρετανική Σημαία, όμως τα Νησιά αυτά η Μ. Βρετανία τα έχει κρατήσει εκτός ΕΕ, για να μπορεί να κάνει τις εξωχώριες δραστηριότητές της. Τα νησιά αυτά είναι κοινώς Φορολογικοί Παράδεισοι.

Στα περί φορολογημένου Σκάφους που είπε ο κ. Καμμένος, ναι φορολογημένο, αλλά όπως φορολογούνται οι off shore δηλ με πολύ λιγότερους φόρους.

Έχουμε και λέμε λοιπόν συνοψίζοντας, έχουμε ένα σκάφος, σε off shore, με σημαία ενός φορολογικού παραδείσου, το οποίο στην καλύτερη για τον κ. Καμμένο περίπτωση, το χρησιμοποιεί ο ίδιος, έχοντας προφανώς πλήρη γνώση των παραπάνω, επί σειρά ετών και τουλάχιστον έως το 2010. Νόμιμο; Εκ πρώτης όψεως ναι. Ηθικό, για έναν πολιτικό και μάλιστα Υφυπουργό Ναυτιλίας; Σίγουρα όχι!

Η αναφορά του στην εικοσαετή ηλικία, έγινε προς υποβάθμιση της αξίας του, όμως το σκάφος αυτό καινούργιο κοστίζει 1.600.000 ευρώ και σήμερα δεν θα επωλείτο για λιγότερα από 500.000 ευρώ. Είναι δηλ. ένα μεγάλο περιουσιακό στοιχείο.

Νομίζω η πολιτική ευθύνη του κ. Καμμένου σε αυτή την ιστορία είναι τεράστια, αυταπόδεικτη και δεδομένη, γι’αυτό και τις απειλές περί μηνύσεων και αγωγών γι’αυτό δεν τις λαμβάνω καν υπ΄όψιν μια και ο τελευταίος που θα ήθελε δικαστική έρευνα σε αυτή την υπόθεση, είναι ο ίδιος! Ούτε μου έκανε Αγωγή και Μήνυση γι’αυτό, αλλά ούτε και θα μου κάνει…

Υπάρχει και μία σοβαρότερη όμως όψη σε όλη αυτή την ιστορία. Είμαι βέβαιος ότι θυμάστε την περίπτωση του κ. Βερνίκου, ο οποίος διορίστηκε Υφυπουργός Ναυτιλίας και παραιτήθηκε σχεδόν αμέσως όταν έγινε γνωστή η συμμετοχή του σε μία off shore εταιρεία. Ο λόγος είναι ότι ο νόμος, με πολύ αυστηρές ποινές απαγορεύει την συμμετοχή σε off shore εταιρεία, είτε σε βουλευτή είτε σε Υπουργό. Απαγορεύει τόσο την απευθείας συμμετοχή είτε μέσω παρενθέτου προσώπου, δηλ ακόμη και αν άλλος φέρεται ως ο ιδιοκτήτης της off shore, εάν κριθεί ότι αυτός ο άλλος είναι τύποις ο ιδιοκτήτης, για να κρύψει τον πολιτικό η ποινή είναι πολύ μεγάλη. Και έκπτωση από το αξίωμα και φυλάκιση. Ο κ. Άκης Τσοχατζόπουλος καταδικάστηκε σε 8 χρόνια φυλάκιση για αυτό ακριβώς το αδίκημα, ότι δηλ. ήταν ο πραγματικός ιδιοκτήτης της off shore στην οποία ανήκε το γνωστό οίκημα της Διονυσίου Αρεοπαγίτου.

Το βάρος της αποδείξεως του πραγματικού ιδιοκτήτου αυτής της off shore, με το δεδομένο ότι ο κ. Καμμένος παρουσιάζεται σε πρόσφατο βίντεο και να κάνει χρήση του σκάφους και να το παρουσιάζει ως δικό του, ανήκει στον ίδιο. Εάν δεν το πράξει σε εύθετο και εύλογο χρονικό διάστημα, παρουσιάζοντας τιμολόγια και αποδείξεις πληρωμής, ασφαλίστρων κλπ στο όνομα του πατέρα του, όπως είπε, οφείλει να το ψάξει η ελληνική Πολιτεία με τα θεσμικά της Όργανα.

Εγώ ως όφειλα, παρουσίασα δημόσια τα σχετικά αποδεικτικά έγγραφα και αυτή η ιστορία είναι πολύ σοβαρή και από πολιτικής αλλά και από νομικής απόψεως, για να υποκρίνεται ο κ. Καμμένος ότι δεν την βλέπει. Σε κάθε περίπτωση, θα όφειλε να γνωρίζει, ότι όταν απαιτείς από όλους τους άλλους να είναι άμεμπτοι, τότε εσύ πρώτος θα έπρεπε να δίνεις το καλό παράδειγμα…

Σας διαβεβαιώ λοιπόν ότι αυτή η υπόθεση θα έχει συνέχεια…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Υπάλληλοι γραφείου

Μερική Απασχόληση

15-03-2024

Αργυρούπολη

590

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

18-12-2023

Μαρούσι

⚽🏀 LIVE SCORES
30 Μαρ. 2024
Παν
15:00
-
Αστ
30 Μαρ. 2024
Βόλ
17:30
-
Κηφ
29 Μαρ. 2024
ΦΕΝ
19:45
-
ΑΛΜΠ
29 Μαρ. 2024
ΒΙΡ
21:30
-
ΠΑΟ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;