Εδώ και 13 χρόνια ο γάλλος street artist Kidult τα έχει βάλει με τους κολοσσούς της υψηλής ραπτικής.
Mάλιστα, γεμίζει πυροσβεστήρες με φλούο χρώματα και περνάει μία σύντομη βολτίτσα από τις ακριβότερες μπουτίκ του κόσμο.
Πιο συγκεκριμένα, από Channel, Yves Saint Laurent, Celine, Louis Vuitton μέχρι και Hermes, οι βιτρίνες έχουν κατά καιρούς βανδαλιστεί ουκ ολίγες φορές από τον Kidult τα τελευταία χρόνια.
Σύμφωνα με τον ίδιο, “Όλες αυτές οι εξωφρενικά ακριβές φίρμες έχουν χρησιμοποιήσει, και χρησιμοποιούν κατά καιρούς στα διαφημιστικά και τις κολεξιόν τους την κουλτούρα του δρόμου και του γκραφίτι σε μια προσπάθεια να πλασάρουν μόδα και νεωτερισμό. Ένα είδος rebel chic όπως μερικοί λένε. Φυσικά ο απώτερος σκοπός τους είναι το κέρδος.”
“Η κουλτούρα όμως αυτή ανήκει σε εμάς. Κι εγώ απλά με τις πράξεις μου τους λέω ένα ‘γεια’, περιμένοντας την επόμενη μέρα να δω κατά πόσο πραγματικά γουστάρουν τα γκραφίτι ή όχι, και τι θεωρούν τελικά άσχημο και όμορφο…”
Την άνοιξη όμως που μας πέρασε ο Kidult έγραψε την λέξη Art, προφανέστατα με τρόπο χλευαστικό, σε μία βιτρίνα του εκκεντρικού σχεδιαστή Marc Jacobs. Την επόμενη μέρα ο σχεδιαστής βγάζει αριθμημένα συλλεκτικά Τ-shirts με το γκραφίτι του, και τα πουλάει στην τιμή των 689 δολαρίων!
Η απάντηση του Kidult; Άλλο ένα μπλουζάκι που απεικονίζει το μπλουζάκι, το οποίο αρχικά χαρίζει μέσα από το site του, κι έπειτα πουλάει στην τιμή των 6,89 δολαρίων!
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων
Εποχιακή Εργασία
21-12-2023
Μυκονος
Logistics
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Κηφισιά