Μετεγγραφές Φοιτητών 2013 | Δείτε το ΦΕΚ

ypourgeio-paideias1-600x385

Υπογράφηκε και δημοσιεύτηκε η απόφαση για τις μετεγγραφές των φοιτητών!

Διαβάστε το ΦΕΚ, στο Μετεγγραφές Φοιτητών 2013 – ΦΕΚ.

Άρθρο 1

Πεδίο εφαρμογής και ορισμοί

1. Οι διατάξεις της παρούσας απόφασης εφαρμόζονται για τη μεταφορά θέσεων εισαγωγής σε Σχολές ή Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης επιτυχόντων, στις οποίες έχουν εισαχθεί με την συμμετοχή στις εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου Γενικού (ΓΕΛ) ή Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Ομάδας Α΄ και Ομάδας Β΄, Μαΐου – Ιουνίου του σχολικού έτους 2011−2012 για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι μεταφορές θέσεων αφορούν Σχολές ή Τμήματα αντίστοιχα των Σχολών ή Τμημάτων εισαγωγής δεδομένου ότι βρίσκονται σε διαφορετική πόλη.

2. Για την εφαρμογή της παρούσας απόφασης, νοούνται ως:

α) Μέλη της οικογένειας: Ο επιτυχών που ζητεί τη μεταφορά της θέσης του και όσοι άλλοι εμφανίζονται μαζί με αυτόν στην φορολογική δήλωση που κατατέθηκ ε για τα εισοδήματα του οικονομικού έτους 2012, ως τέκνα καθώς και οι υπόχρεοι στην υποβολή της δήλωσης. Σε περίπτωση που ο επιτυχών είχε υποβάλει ο ίδιος φορολογική δήλωση, τότε υπολογίζονται ως μέλη της οικογένειάς του τα τέκνα που αυτός είχε δηλώσει καθώς και το άτομο μαζί με το οποίο ενδεχομένως υπέβαλε την δήλωση, (σύζυγος).

β) Μονογονεϊκή οικογένεια: Ο αιτών θεωρείται μέλος μονογονεϊκής οικογένειας όταν κατά την στιγμή που υποβάλει την αίτηση μεταφοράς της θέσης του έχει εν ζωή έναν μόνο γονέα, είναι άγαμος και δεν έχει συμπληρώσει το 25ο έτος της ηλικίας του ή τυγχάνει άγαμο μη αναγνωρισμένο τέκνο άγαμης μητέρας που δεν έχει συμπληρώσει το 25ο έτος της ηλικίας του (δηλαδή οι γεννηθέντες από την 01.01.1988 και εντεύθεν.)

Την ίδια αντιμετώπιση με τις ανωτέρω κατηγορίες έχει και όποιος, την στιγμή που υποβάλει την αίτηση μεταφοράς της θέσης του, στερείται λόγω θανάτου και τους δύο γονείς του.

γ) Πολύδυμα τέκνα: τα τέκνα που γεννήθηκαν ύστερα από πολύδυμη κύηση (δίδυμα, τρίδυμα κ.ο.κ. αδέλφια).

δ) Ετήσιο οικογενειακό εισόδημα: Το συνολικό εισόδημα που αναγράφεται στο εκκαθαριστικό του οικονομικού έτους 2012 ως «εισόδημα επιβολής εισφοράς» στη σχετική ένδειξη.

ε) Κατά κεφαλήν οικογενειακό εισόδημα: Το πηλίκο που προκύπτει από τη διαίρεση του οικογενειακού εισοδήματος επιβολής εισφοράς του οικονομικού έτους 2012, σύμφωνα με την προηγούμενη περίπτωση δ), με το συνολικό αριθμό των μελών της οικογένειας του αιτούντος που βρίσκονταν εν ζωή κατά το έτος αυτό ή κατά το μεγαλύτερο μέρος του.

στ) Μόρια εισαγωγής: τα μόρια βαθμολογίας που συγκέντρωσε ο επιτυχών από τη συμμετοχή του στις πανελλαδικές εξετάσεις. Προκειμένου για επιτυχόντες που βαθμολογήθηκαν με διαφορετική κλίμακα, όπως οι απόφοιτοι Επαγγελματικών Λυκείων Ομάδας Α, ταμόριά τους υπολογίζονται με αριθμητική αναγωγή σε ενιαία κλίμακα με μέγιστο τα 20.000 μόρια ή αντιστοίχως 22.000 ή 24.000 αν πρόκειται για σχολή−τμήμα με ειδικό/ά μάθημα/τα.

ζ) Θέση εισαγωγής: η θέση σε Σχολή ή Τμήμα Α.Ε.Ι. της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία ο επιτυχών είχε εισαχθεί με βάση τα μόρια εισαγωγής του.

η) Πόλη: το πολεοδομικό συγκρότημα, το οποίο μπορεί ν α απαρτίζεται από έναν ή περισσότερους Δήμους κατά την έννοια του άρθρου 1 του ν. 3852/2010 (Α΄ 87), όπως τα πολεοδομικά συγκροτήματα Αττικής και Θεσσαλονίκης, το κάθε ένα εκ των οποίων νοείται ως μία πόλη. Δενείναι συνεπώς π.χ. εφικτή η μεταφορά θέσης επιτυχίας από Σχολή ή Τμήμα Α.Ε.Ι. του Πειραιά σε αντίστοιχηΣχολή ή Τμήμα Α.Ε.Ι. των Αθηνών και αντιστρόφως.

Άρθρο 2

Διαδικασία υποβολής αίτησης μεταφοράς

1. Οι επιτυχόντες που έλαβαν μέρος στις εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου του σχολικού έτους 2011−2012,σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 1 της παρούσας, οι οποίοι κατετάγησαν σε θέση εισαγωγής σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και για τους οποίους τεκμαίρεται το δικαίωμα μεταφοράς της θέσης εισαγωγής τους σε αντίστοιχο Τμήμα άλλου Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.), καθώς και των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 19 του άρθρου 34 του ν. 4115/2013 (Α΄ 24), έχουν την δυνατότητα να υποβάλουν σχετική αίτηση μεταφοράς της θέσης τους μέσω ειδικής για τον σκοπό αυτό, ηλεκτρονικής εφαρμογής της Διεύθυνσης Λειτουργικής Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού. Με απόφαση του ίδιου Υπουργείου που ανακοινώνεται μέσω Δελτίου Τύπου που αναρτάται στην επίσημη ιστοσελίδα του, ορίζεται η προθεσμία υποβολής της αίτησης μεταφοράς.

Προκειμένου να προβούν στην κατά τα ανωτέρω ηλεκτρονική υποβολή, οι δικαιούχοι πρέπει:

α) να παρουσιαστούν σε μία από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας προσκομίζοντας το δελτίο Αστυνομικής τους ταυτότητας ή το διαβατήριό τους προκειμένου να ταυτοποιηθούν,

β) να δημιουργήσουν μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας τους με τον οποίο μπορούν να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς της θέσης τους.

2. Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, οι αιτούντες συνδέονται, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, με ειδικά διαμορφωμένο πληροφοριακό σύστημα. Χρησιμοποιώντας τον 8−ψήφιο κωδικό εξετάσεων και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας που έλαβε σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο, ο αιτών υποβάλει ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς της θέσης επιτυχίας του η οποία επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης κατά την έννοια και με τις συνέπειες του ν. 1599/1986 (Α΄ 75),

3. Εισερχόμενος στο ειδικά διαμορφωμένο πληροφοριακό σύστημα, ο αιτών αποδέχεται αρχικά την άντληση των φορολογικών στοιχείων που θα επικαλεσθεί στην αίτησή του από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και κατόπιν δηλώνει μόνο τα ακόλουθα:

α) Το ΑΦΜ στο οποίο είχε συμπεριληφθεί ως τέκνο στη φορολογική δήλωση του οικονομικού έτους 2012 (αφορά οικονομικά στοιχεία του 2011), ή το δικό του ΑΦΜ στην περίπτωση που ο αιτών είχε καταθέσει δικήτου φορολογική δήλωση.

β) Το ονοματεπώνυμο και το πατρώνυμο στο οποίο αντιστοιχεί το ΑΦΜ που δήλωσε.

γ) Την πρώτη ή και την δεύτερη προτίμησή του για τις αντίστοιχες Σχολές ή Τμήματα Πανεπιστημίου (για επιτυχόντα σε Τμήμα Ιδρύματος του Πανεπιστημιακού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης), ή Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Τ.Ε.Ι.), (για επιτυχόντα σε Τμήμα Ιδρύματος του Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης), ή Προγράμματα Σπουδών, (για επιτυχόντα σε Πρόγραμμα Σπουδών των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών), που ο υποψήφιος επιθυμεί τη μεταφορά της θέσης του κατά σειρά προτεραιότητας.

δ) Την ειδική κατηγορία διπλασιασμού του κατά κεφαλήν ετήσιου εισοδήματος του αιτούντος και των μελών της οικογένειάς του, εφόσον ο αιτών εμπίπτει σε μία από αυτές που προβλέπονται στο τελευταίο εδάφιο της περίπτωσης α της παραγράφου 19 του άρθρου 34 του ν. 4115/2013 (Α΄ 24). Γίνεται ειδική μνεία, ότι ακόμη και όταν ο αιτών εντάσσεται σε περισσότερες από μία ειδικές κατηγορίες διπλασιασμού, θα πρέπει να συμπληρώσει μία μόνο κατηγορία, προφανώς εκείνη που μπορεί να αποδείξει ευκολότερα.

4. Μετά την δήλωση των ανωτέρω στοιχείων, ο αιτών καλείται να συμπληρώσει το τηλέφωνό του, την πλήρη ταχυδρομική διεύθυνσή του καθώς και την ηλεκτρονική του διεύθυνση.

5. Με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής υποβολής, οι αιτούντες ενημερώνονται μέσω του συστήματος για τον αριθμό πρωτοκόλλου που έλαβε η αίτησή τους και αποδέχονται να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά που θα αποδεικνύουν τα όσα δήλωσαν όταν και όπου τους ζητηθεί.

6. Η επιλογή των επιτυχόντων μεταφοράς θέσης, θα γίνει βάσει του πρώτου κριτηρίου που ορίζεται στο άρθρο 34 παράγραφο 19 υποπαράγραφο δ. περίπτωση αα) του ν. 4115/2013, (Α΄ 24) δηλαδή το κατά κεφαλήν εισόδημα κατά αύξουσα κατανομή. Σε περίπτωση ισοβαθμίας με το πρώτο αυτό κριτήριο, γίνεται χρήση των υπολοίπων κριτηρίων που προβλέπονται στην παράγραφο β του ανωτέρω άρθρου και στις περιπτώσεις ββ), γγ), δδ), εε) και στστ), τα οποία χρησιμοποιούνται κατά προτεραιότητα, δηλαδή σε περίπτωση ίσης κατάταξης με βάση το κριτήριο της υποπερίπτωσης αα) γίνεται χρήση του κριτηρίου της υποπερίπτωσης ββ), σε περίπτωση ίσης κατάταξης με βάση το κριτήριο της υποπερίπτωσης ββ) γίνεται χρήση του κριτηρίου της υποπερίπτωσης γγ) κ.ο.κ.

Άρθρο 3

Υποβολή δικαιολογητικών

1. Μετά από το κλείσιμο της ηλεκτρονικής σελίδας υποβολής αιτημάτων και την επεξεργασία των στοιχείων των ηλεκτρονικών αιτήσεων, οι αιτούντες ενημερώνονται μέσω Δελτίου Τύπου που αναρτάται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, ότι έχουν αντληθεί τα φορολογικά τους στοιχεία και καλούνται να εισέλθουν εκ νέου στο ηλεκτρονικό πληροφοριακό σύστημα προκειμένου να πληροφορηθούν το κατά κεφαλήν εισόδημα που έχει υπολογιστεί βάσει του ΑΦΜ που οι ίδιοι δήλωσαν. Οι αιτούντες οι οποίοι, με βάση τα δηλωθέντα στην αίτησή τους, δεν πληρούν το οικονομικό κριτήριο μεταφοράς, ενημερώνονται για την απόρριψη της αίτησής τους. Τροποποίηση ή συμπλήρωση της αίτησης δεν είναι δυνατή σε καμία περίπτωση.

2. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού συγκροτείται Επιτροπή Έκδοσης Αποτελεσμάτων Επιτυχόντων Μεταφοράς Θέσης Εισαγωγής. Η Επιτροπή είναι πενταμελής και αποτελείται από τον Πρόεδρο, τον Αντιπρόεδρο, τρία Μέλη και τον Γραμματέα που προέρχονται από το Διοικητικό ή Εκπαιδευτικό Προσωπικό της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. Η Επιτροπή μπορεί να επικουρείται στο έργο της από υπαλλήλους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού που ορίζονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα και δεν καταβάλλεται αποζημίωση στα μέλη της. Η Επιτροπή συντάσσει ονομαστικό πίνακα επιτυχόντων μεταφοράς θέσης εισαγωγής κατά Σχολή ή Τμήμα ή πρόγραμμα Σπουδών.

3. Ο πίνακας επιτυχόντων μεταφοράς θέσης εισαγωγής υποβάλλεται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού προς κύρωση.
Ο Υπουργός κυρώνει τον πίνακα με απόφασή του και με την επιφύλαξη του ελέγχου των δικαιολογητικών, που οι επιτυχόντες δεσμεύτηκαν να προσκομίσουν, από τις Επιτροπές που θα συσταθούν σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται πιο κάτω. Η απόφαση κύρωσης με τους πίνακες των επιτυχόντων ανά Σχολή ή Τμήμα, ή Πρόγραμμα Σπουδών, κοινοποιείται στις γραμματείες των Σχολών και των Τμημάτων όλων των Πανεπιστημίων, των Τ.Ε.Ι. και των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών της χώρας. Οι επιτυχόντες ενημερώνονται μέσω του ηλεκτρονικού πληροφοριακού συστήματος και καλούνται εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών να προσέλθουν προσωπικά, ή μέσω νομίμως εξουσιοδοτουμένου εκπροσώπου τους για εγγραφή στην Γραμματεία του Τμήματος υποδοχής τους προσκομίζοντας όλα τα δικαιολογητικά που είχαν δεσμευτεί να προσκομίσουν κατά την υποβολή της αίτησής τους ήτοι:

α) αντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος της αρμόδιας Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας (Δ.Ο.Υ.) από το οποίο προκύπτει το ετήσιο οικογενειακό εισόδημαεπιβολής εισφοράς του επιτυχόντος και της οικογενείας του κατά το έτος 2012 ή σε περίπτωση που δεν είχε υποβληθεί φορολογική δήλωση για το έτος αυτό, υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 (Α΄ 75), θεωρημένη από την αρμόδια ΔΟΥ, για το λόγο απαλλαγής του φορολογούμενου από την υποχρέωση υποβολής. Γίνεται ρητή μνεία ότι, προκειμένου να ληφθεί υπόψη η φορολογική δήλωση ή οποιαδήποτε συμπληρωματική αυτής, πρέπει να έχει κατατεθεί μέχρι την ψήφιση του ν. 4115/2013 (Α΄ 24), δηλαδή μέχρι την 22.01.2013.

β) πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης που να έχει εκδοθεί εντός έξι (6) μηνών από την υποβολή του.

4. Ειδικά οι επιτυχόντες που εμπίπτουν στις κατωτέρω αναφερόμενες κατηγορίες καλούνται να υποβάλλουν, επιπλέον των δικαιολογητικών που αναφέρονται στηνπροηγούμενη παράγραφο, και τα ακόλουθα:

α) Οι επιτυχόντες των οποίων οι γονείς ή οι κηδεμόνες, ένας εκ των δύο ή και οι δύο αθροιστικά, έχουν αποδεδειγμένα συμπληρώσει δέκα (10) μήνες ανεργίας εντός του 2012, βεβαίωση ή βεβαιώσεις παραμονής στα μητρώα ανέργων του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.), από τις οποίες προκύπτει η συμπλήρωση του απαιτούμενου χρόνου ανεργίας.

β) Οι επιτυχόντες οι οποίοι, οι ίδιοι ή οι γονείς, τέκνα, αδέλφια ή σύζυγοί τους, έχουν πραγματοποιήσει δωρεά οργάνου ή μυελού των οστών σε συγγενή α΄ ή β΄ βαθμού, σχετική βεβαίωση του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων (Ε.Ο.Μ.).

γ) Οι επιτυχόντες που πάσχουν, οι ίδιοι ή οι γονείς, τέκνα, αδέλφια ή σύζυγοί τους, από πάθηση που αναφέρεται στο παράρτημα της υπ’ αρ. Φ.151/122732/Β6/2010 (Β΄ 1612) κοινής απόφασης των Υπουργών Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και Υγείας και Κοινωνική Αλληλεγγύης, όπως αυτή τροποποιήθηκε, ιατρική γνωμάτευση από δημόσιο νοσοκομείο, η οποία φέρει σφραγίδα συντονιστή Διευθυντή κλινικής του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή από το νόμιμα εκτελούντα χρέη συντονιστή Διευθυντή, Διευθυντή ή Καθηγητή α΄ βαθμίδας ή Αναπληρωτή Καθηγητή Πανεπιστημίου. Στην εν λόγω γνωμάτευση αναφέρεται επακριβώς η πάθηση με τον αντίστοιχο κωδικό του προαναφερθέντος παραρτήματος.

δ) Οι επιτυχόντες που έχουν αδελφό ή αδελφή, ενεργό φοιτητή του προπτυχιακού κύκλου σπουδών σε διαφορετική πόλη από τη μόνιμη κατοικία των γονέων, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στην περίπτωση γγ) της περίπτωσης δ) της παραγράφου 19 του ν. 4115/2013 (Α΄ 24), βεβαίωση του οικείου Τμήματος ή της Σχολής από την οποία προκύπτει η φοιτητική ιδιότητα του αδελφού ή της αδελφής, καθώς και έγγραφο δημόσιας αρχής ή υπηρεσίας ή λογαριασμός οργανισμού κοινής ωφελείας,
από το οποίο προκύπτει ο τόπος μόνιμης κατοικίας των γονέων τους, ενώ για την περίπτωση των δίδυμων ή πολύδυμων αδελφών, βεβαίωση από το σχολείο τους για τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις του σχολικού έτους 2011−2012.

ε) Οι επιτυχόντες που τυγχάνουν τέκνα θυμάτων τρομοκρατίας που αναφέρονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 1 του ν. 1897/1990 (Α΄ 120), αντίγραφο της πράξης συνταξιοδότησης βάσει των διατάξεων του ν. 1897/1990 από τον οικείο συνταξιοδοτικό φορέα.

5. Οι Γραμματείες των Τμημάτων υποδοχής των επιτυχόντων την μεταφορά της θέσης εισαγωγής τους, παραλαμβάνουν τις αιτήσεις εγγραφής με τα δικαιολογητικά. Με απόφαση του Προέδρου−Προϊσταμένου του Τμήματος, συστήνεται μη αμειβόμενη τριμελής Επιτροπή, τα μέλη της οποίας προέρχονται από το διδακτικό ή το διοικητικό προσωπικό, με σκοπό τον έλεγχο των δικαιολογητικών των επιτυχόντων. Συμπλήρωση ή διόρθωση των δικαιολογητικών είναι δυνατή μόνο εντός των επομένων δέκα (10) εργασίμων ημερών από την λήξη του δεκαημέρου για την προσκόμισή των δικαιολογητικών σύμφωνα με τις παραγράφους 3 και 4 του παρόντος άρθρου, ενώ, μετά το πέρας της προθεσμίας αυτής, οι Γραμματείες ενημερώνουν τον υποψήφιο εάν από τον έλεγχο των δικαιολογητικών του φακέλου του κατέστη επιτρεπτή ή όχι η εγγραφή του στο Τμήμα υποδοχής.

Στην πρώτη περίπτωση οι Γραμματείες, προκειμένου να πραγματοποιήσουν την εγγραφή του υποψηφίου στο Τμήμα υποδοχής, ζητούν από αυτόν να προσκομίσει βεβαίωση περί διαγραφής του από το Τμήμα προέλευσής του και παράλληλα ζητούν από την Γραμματεία του Τμήματος προέλευσης την υπηρεσιακή αποστολή του φακέλου του υπό μεταφορά φοιτητή. Μαθήματα, στα οποία οι μεταφερόμενοι φοιτητές έχουν εξετασθεί με επιτυχία στο τμήμα προέλευσής τους, είναι δυνατόν να αναγνωρισθούν σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στο άρθρο 35 του ν. 4115/2013 (ΦΕΚ Α΄ 24).

6. Σε περίπτωση που ο επιτυχών την μεταφορά θέσης δεν έχει εγγραφεί στο τμήμα ΑΕΙ όπου είχε εισαχθεί, πρέπει εντός της προθεσμίας της προηγουμένης παραγράφου, να υποβάλει απ’ ευθείας στο Τμήμα υποδοχής του όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή νεοεισαγόμενου φοιτητή.

Άρθρο 4

Έναρξη ισχύος

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από την 22−1−2013,ημερομηνία ψήφισης του ν. 4115/2013.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πρόσθετες Υπηρεσίες Τουρισμού

Εποχιακή Εργασία

21-12-2023

Μυκονος

Υπάλληλοι γραφείου

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Νέα Ιωνία Αττικής

⚽🏀 LIVE SCORES
30 Μαρ. 2024
Παν
15:00
-
Αστ
30 Μαρ. 2024
Βόλ
17:30
-
Κηφ
29 Μαρ. 2024
ΦΕΝ
19:45
-
ΑΛΜΠ
29 Μαρ. 2024
ΒΙΡ
21:30
-
ΠΑΟ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;