Τμήμα Δημόσιων Σχέσεων & Επικοινωνίας | ΤΕΙ Ιονίων νήσων

Από Γ. Τσαλίκης 18 Ιανουαρίου 2011

Σκοπός των δημοσίων σχέσεων είναι η δημιουργία και διατήρηση θετικού αποτελέσματος σε όλο το εύρος της επικοινωνίας ενός οργανισμού , επιχείρησης η ακόμα και προσώπου με το εξωτερικό περιβάλλον.

Προπτυχιακές Σπουδές

Εξάμηνο 1ο
Αρχες Οικονομικης, Ποσοτικες Μεθοδοι, Εισαγωγη Στους Η/Υ, Αρχες Επικοινωνιας, Αρχες Δικαιου, Αρχες Μανατζμεντ

Εξάμηνο 2ο
Αρχες Μαρκετινγκ, Χρηση Εξειδικευμενου Λογισμικου Η/Υ, Πολιτικη Κοινωνιολογια, Κοινωνικη Ψυχολογια, Εσωτερικες Επικοινωνιες, Τεχνικες Ερωτηματολογιου και Συνεντευξης

Εξάμηνο 3ο
Δημοσιες Σχεσεις , Πολιτικη Επικοινωνια, Ιστορια Ευρωπαϊκου Πολιτισμου, Διαφημιση, Οικονομικη Της Επικοινωνιας , Διεθνεις Επικοινωνιες

Εξάμηνο 4ο
Μαρκετινγκ ΜΜΕ, Κοινη Γνωμη, Κουλτουρα, Επικοινωνια, Θεσμοι και Δρασεις Της ΕΕ, Στρατηγικες Δημοσιων Σχεσεων, Διεθνεις Σχεσεις, Υπερεθνικοι Οργανισμοι

Εξάμηνο 5ο
Δημοσιοτητα και ΜΜΕ, Νομοθεσια-Νομολογια ΜΜΕ, Δημοσκοπησεις, Διαχειριση Επικοινωνιακων Κρισεων , Ορολογια Αγγλικα1, Ορολογια ( Γαλλικα ή Γερμανικα ή Ρωσικα
Ένα Επιλογής:Συστηματα Διαχειρισης Πελατων (CRM), Γυναικες και Κεντρα Ληψης Αποφασεων

Εξάμηνο 6ο
Εφαρμοσμενες Δημοσιες Σχεσεις, Συγχρονες Τεχνολογιες Στις Επικοινωνιες, Ορολογια Αγγλικα 2, Ορολογια 2 ( Γαλλικα ή Γερμανικα ή Ρωσικα
Ένα Επιλογής: Εταιρική Ταυτότητα και Εικόνα, ΜΜΕ και Ευρωπαϊκή Ένωση, Θεσμός Χορηγιών, Διαπολιτιστικες Επικοινωνίες

Εξάμηνο 7ο
Επικοινωνιακη Πολιτικη, Επικοινωνιακος Προγραμματισμος, Ολοκληρωμενη Δημιουργια Πολυμεσων, Σεμιναριο Τελειοφοιτων
Ένα Επιλογής: ΜΜΕ και Ελληνική Κοινωνία, Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Δημοσίων Σχέσεων, Δημόσιες Σχέσεις Στον Τουρισμό, Δημόσιες Χρηματοοικονομικές Σχέσεις

Εξάμηνο 8ο
Πρακτικη Ασκηση, Πτυχιακη Εργασια

Επαγγελματικά Δικαιώματα – Προοπτικές Απασχόλησης

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους, απασχολούνται, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες είτε αυτοδύναμα ως στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που έχουν σχέση με τις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνιακή πολιτική στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Οι παραπάνω πτυχιούχοι έχουν τις παρακάτω αρμοδιότητες

  • Κατάρτιση και υλοποίηση προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων επιχειρήσεων και οργανισμών.
  • Σχεδιασμό και υλοποίηση επικοινωνιακού προγράμματος, συμπεριλαμβανομένων εκστρατειών ενημέρωσης.
  • Κατάρτιση και υλοποίηση προγραμμάτων παρουσίασης και προβολής της εικόνας επιχειρήσεων, οργανισμών και ατόμων.
  • Συμμετοχή στην κατάρτιση και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Σχεδίαση, οργάνωση και υλοποίηση εκδηλώσεων δημοσίου ενδιαφέροντος για την επικοινωνία και προβολή της εικόνας του φορέα, συμπεριλαμβανομένων των εκθέσεων, των συνεδρίων, των ημερίδων και λοιπών εκδηλώσεων.
  • Σχεδιασμό και εφαρμογή της παρουσίασης του φορέα (δημοσίου, ιδιωτικού, μη κερδοσκοπικού) με τη χρήση νέων τεχνολογιών.
  • Συμμετοχή στη χάραξη στρατηγικής και υλοποίηση συγκεκριμένων ενεργειών για την προώθηση της εικόνας και των συμφερόντων του φορέα μέσω των μέσων μαζικής επικοινωνίας.
  • Συμμετοχή στο σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων έρευνας αγοράς με στόχο τη διερεύνηση των επικοινωνιακών αναγκών του φορέα ή/και την αποτίμηση των αποτελεσμάτων δράσεων και προγραμμάτων επικοινωνίας.
  • Συμμετοχή στην κατάρτιση και υλοποίηση προγραμμάτων ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας.

Οι απόφοιτοι του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων έχουν τη δυνατότητα ν απασχοληθούν μετά την απόκτηση του πτυχίου τους ως:

  • Στελέχη Δημοσίων Σχέσεων σε γραφεία ή τμήματα Δημοσίων Σχέσεων επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού και δημόσιου φορέα
  • Στελέχη σε τμήματα Μάρκετινγκ, Πωλήσεων και Διαφήμισης επιχειρήσεων του δευτερογενούς και κυρίως του τριτογενούς τομέα. Ιδιαίτερα η απορρόφηση τους μπορεί να γίνει στους κλάδους των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, των τουριστικών επιχειρήσεων, των οργανισμών ιατρικής περίθαλψης, της φαρμακοβιομηχανίας.
  • Στελέχη εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικών εταιρειών, εταιριών Έρευνας Αγοράς, εταιρειών δημοσκοπήσεων και εταιρειών πληροφορικής που ειδικεύονται στην δημιουργία ιστοσελίδων
  • Στελέχη ειδησεογραφικών οργανισμών, οργανισμών της Δημόσιας Διοίκησης, μη κυβερνητικών οργανισμών, φιλανθρωπικών ιδρυμάτων, και εν γένι ιδρυμάτων που προάγουν τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τις τέχνες.
  • Στελέχη πολυεθνικών επιχειρήσεων που έχουν ήδη μια διεθνή παρουσία ή βρίσκονται στο στάδιο της διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων τους.

Επίσης οι πτυχιούχοι των Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας μπορούν να ανελιχθούν και να διακριθούν ως:

  • Διευθυντικά στελέχη τμήματος Δημοσίων Σχέσεων, Διαφήμισης, Μάρκετινγκ
  • Διευθυντές εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικών εταιρειών, μη κυβερνητικών οργανώσεων φιλανθρωπικών και άλλων ιδρυμάτων,
  • Σύμβουλοι Δημοσίων Σχέσεων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, πολιτικά κόμματα, πολιτικές προσωπικότητες.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το επίσημο site του τμήματος.