Η Δανάη Αντωνοπούλου στο neolaia.gr

Από neolaia.gr Team 5 Νοεμβρίου 2010

Το Μαρούσι… Επιστρέφει στο Μέλλον και η Δανάη Αντωνοπούλου είναι η νεότερη σε ηλικία στο ψηφοδέλτιο του Ηλία Γιαννακάκου. Εμείς μιλήσαμε με την Δανάη  η οποία μας απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις. Διαβάστε και εσείς τι μας ειπε:

Δύσκολες εποχές διάλεξες να ασχοληθείς με τα κοινά! Τι κλίμα βλέπεις στο ξεκίνημα σου;

Ο κόσμος δε πιστεύει πλέον πως η πολιτική μπορεί να δώσει λύσεις στα προβλήματά του και επικρατεί κλίμα καχυποψίας. Οπωσδήποτε διάλεξα δύσκολες εποχές, αλλά τότε είναι που αυτή η απόφαση έχει και μεγαλύτερη σημασία.

Ποιο θεωρείς ότι είναι το βασικό ζητούμενο στην αυτοδιοίκηση από τους πολίτες;

Η αυτοδιοίκηση έχει την πολυτέλεια της προσωπικής επαφής, την αίσθηση του κοντινού. Ζητούμενο από την αυτοδιοίκηση είναι να είναι κοντά και να είναι παντού. Να είναι αποτελεσματική σε όλη την έκταση της πόλης χωρίς διακρίσεις. Να μπορεί να διαχειρίζεται με επιτυχία και άμεσα τα προβλήματα που προκύπτουν καθώς και να βελτιώνει την ποιότητα της καθημερινότητας μας μέσα στην πόλη.

Έχει ένας νέος άνθρωπος τη γνώση των προβλημάτων και την εμπειρία ώστε να λύσει διάφορα ζητήματα;

Η γνώση και η εμπειρία σαφώς αποκτώνται με την τριβή και τα χρόνια. Αλλά ας θυμηθούμε πως πολλοί νέοι άνθρωποι έχουν ιδέες και γνώσεις που δεν διαθέτουν οι παλαιοί έμπειροι, καθώς έχουν πρόσβαση σε τεχνολογίες, είναι επιστήμονες με πιο σύγχρονες γνώσεις και είναι πιο ανοιχτοί και εξοικειωμένοι με την σημερινή πραγματικότητα. Όσο για την εμπειρία, η διαδικασία επίλυσης προβλημάτων απαιτεί συνεργασία μεγαλύτερων και νέων, εμπειρίας και ιδεών…

Τι θέλεις να αλλάξεις στο Mαρούσι;

Θα ήθελα να αλλάξω πολλά. Από τον τρόπο σκέψης και την προσωπολατρία να πάμε στην συλλογική δουλειά. Από τη σπατάλη να πάμε στην ανάπτυξη. Από την προβολή του κέντρου να πάμε στις γειτονιές και να ασχοληθούμε σοβαρά με την βελτίωση της ποιότητας ζωής σε όλο τον δήμο. Υπάρχει μια σειρά θεμάτων αλλά για αρχή, ας αλλάξουμε Δήμαρχο…

Προεκλογική καμπάνια και τεχνολογία μέχρι που μπορούν να πάνε μαζί;

Η τεχνολογία έχει ανοίξει την επικοινωνία και φυσικά είναι ένας δίαυλος οικονομικός και σχετικά οικολογικός αν αναλογιστούμε το πλήθος των φυλλαδίων που συνηθίζαμε να βλέπουμε στους δρόμους. Κατά την προσωπική μου άποψη και ο καταιγισμός σελίδων, μηνυμάτων, τηλεφώνων, είναι μεν αναπόσπαστο πλέον κομμάτι της λεγόμενης καμπάνιας, αλλά με τον όγκο των πληροφοριών και την κατάχρηση τείνει να γίνει αναποτελεσματικός.