Coca Cola | Νέο χριστουγεννιάτικο τραγούδι

Από neolaia.gr Team 29 Οκτωβρίου 2010

Για μια ακόμα χρονιά η Coca-Cola ανακοίνωσε σήμερα το πλάνο της για τη νέα της Χριστουγεννιάτικη διαφημιστική καμπάνια. Κρατώντας τις παραδόσεις, οι εικόνες που θα χρησιμοποιήσει και φέτος είναι ο Αγ. Βασίλης, το «καραβάνι» της Coca-Cola το οποίο το μεταφέρουν φορτηγά, όπως ακόμα και ο αρκούδος της Coca-Cola. Αυτό που θα διαφέρει την χρονιά αυτή είναι το τραγούδι και αυτό είναι από το διεθνώς αναγνωρισμένο συγκρότημα, τους Train. Η καμπάνια θα μεταδοθεί σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο, μέσα από το νέο τηλεοπτικό spot, καθώς και online αλλά και μέσα στα καταστήματα. Θα παρουσιάζει το ολοκαίνουριο, δημιουργικό, το οποίο χρησιμοποιείται στην παγκόσμια χριστουγεννιάτικη καμπάνια, της Coca-Cola.

«Γνωρίζουμε ότι κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων αρέσει στους ανθρώπους να βρίσκονται με τους φίλους τους και την οικογένεια τους αλλά μερικές φορές είναι απομονωμένοι και κουρασμένοι από το άγχος της καθημερινότητας», δήλωσε ο Shay Drohan, SVP της Coca-Cola Company. «Η Χριστουγεννιάτικη διαφημιστική καμπάνια του 2010 είναι καταλυτική και δείχνει πως το πνεύμα των Χριστουγέννων, η εορταστική εικόνα του Αγ. Βασίλη και η χρήση της Coca-Cola μπορούν να φέρουν τους ανθρώπους κοντά και να ζήσουν στιγμές ευτυχίας».

Η παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια, η οποία «φτιάχτηκε» στην Γερμανία, από μια ομάδα από όλο τον κόσμο, θα προβληθεί για πρώτη φορά τον Νοέμβριο σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Το νέο τηλεοπτικό spot “Snow Globe” έχει θέμα το πως οι άνθρωποι βρίσκουν την ευτυχία μέσα από τις απλές στιγμές και τις επαφές με τους φίλους τους και την οικογένεια τους που εμπνέονται από την Coca-Cola. Το spot που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της McCann, ξεκινάει δείχνοντας ανθρώπους που είναι μακριά από τους φίλους και την οικογένεια – Ένας νέος άντρας δουλεύει αργά τη νύχτα σε ένα μπακάλικο, ένα ζευγάρι είναι στα αντίθετα άκρα σε ένα παγκάκι του πάρκου, ακόμα και ένας σκύλος είναι μόνος στο δρόμο. Μετά δείχνει μέσα σε μια γυάλινη σφαίρα τον Αγ. Βασίλη να είναι στο γραφείο του. Κάνει ένα διάλειμμα για να πιει Coca-Cola και εμπνέεται από το τραγούδι των Train “Shake Up Christmas”. Έτσι ξεκινάει η δράση με το «καραβάνι» της Coca-Cola το οποίο μεταφέρεται από φορτηγά, να φέρνει το ζευγάρι μαζί στο παγκάκι. Η δράση συνεχίζεται στέλνοντας τον παντοπώλη να κάνει αγορές στους δρόμους της πόλης για να καταλήξει στην μπροστινή πόρτα του σπιτιού του, οπού τον περιμένει η οικογένειά του για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, μαζί με το –όχι πλέον μοναχικό- σκύλο.

Το τραγούδι των Train παρέχει ένα ταιριαστό σκηνικό με στίχους που θυμίζουν το ίδιο συναίσθημα — “Shake it up/Shake up the happiness/Wake it up/Wake up the happiness/Come on y’all/It’s Christmas time”. Το τραγούδι ακούγεται έντονα στο διαφημιστικό spot και θα προωθηθεί και μέσω τον live εμφανίσεων των Train στην τρέχουσα περιοδεία τους. Η στρατηγική του να έχεις κυκλοφορήσει στο εμπόριο το τραγούδι της Coca-Cola ακολουθεί την διεθνή επιτυχία του “Wavin’ Flag” από τον K’Naan, το οποίο ήταν το τραγούδι της Coca-Cola για το 2010 FIFA World Cup, το καλοκαίρι που μας πέρασε.

«Η Χριστουγεννιάτικη περίοδος είναι μια από τις καλύτερες της χρονιάς» δήλωσε ο Pat Monahan, ο τραγουδιστής των Train. «Το “Shake Up Christmas” είναι εμπνευσμένο από παιδικές αναμνήσεις που περνούσαμε τον χρόνο μας με την οικογένεια και μοιραζόμασταν την ευτυχία και την ελπίδα που φέρνει η συγκεκριμένη γιορτή. Το να είσαι μέρος της διαφημιστικής καμπάνιας της Coca-Cola είναι ένας θαυμάσιος τρόπος να μοιραστείς αυτό το συναίσθημα με τον κόσμο. Θέλουμε πάρα πολύ να παρουσιάσουμε το τραγούδι στους fans μας τις επόμενες εβδομάδες».

Στο “Shake Up Christmas” έχει κάνει παραγωγή ο Butch Walker και θα κυκλοφορήσει ως single παγκοσμίως. Το τραγούδι θα περιλαμβάνεται ως bonus track και στην deluxe version του πρόσφατου album των Train “Save Me, San Francisco(Golden Gate Edition)” το οποίο θα κυκλοφορήσει σε όλο τον κόσμο στις 02 Νοεμβρίου από την Sony Music. Οι Train, που φέτος είχαν παγκόσμια επιτυχία με το τραγούδι “Hey, Soul Sister” είναι υποψήφιοι για 2 American Music Awards. Το “Shake Up Christmas” των Train ακούστηκε για πρώτη φορά στην συναυλία τους στο Λονδίνο στο Shepherds Bush Empire arena πριν 3 μέρες. Η συναυλία οπτικοποιήθηκε από το MTV και θα μεταδοθεί παντού μέσω του προγράμματος “World Stage”.

Η συνεργασία μεταξύ των Train και της Coca-Cola αναπτύχθηκε μέσω της Deviant Ventures. Ο διευθυντής της Deviant Ventures, Umut Ozaydinli, συμμετείχε επίσης και στην επιτυχημένη συνεργασία της Coca-Cola για το τραγούδι του Fifa World Cup.

(δελτίο τύπου)