Μοναδικό site κοινωνικής δικτύωσης από τη Wadja

Από neolaia.gr Team 13 Οκτωβρίου 2010

Η Wadja Media έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό site κοινωνικής δικτύωσης, το www.wadja.com. Ο χρήστης μπορεί να ανταλλάζει μηνύματα με ομάδες που έχει κοινά ενδιαφέροντα και δραστηριότητες. Ακολουθώντας τα Labels, εστιάζει μόνο σε συζητήσεις και πληροφορίες τις οποίες προτιμάει. Αυτές οι συζητήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν σε όλο το δίκτυο της Wadja, μέσω email ή sms, ανάμεσα στις επαφές των χρηστών ή προσωπικά με έναν και μόνο χρήστη.

Η Wadja Media έχει αναπτύξει εφαρμογές με τις οποίες κάνει την ανταλλαγή μηνυμάτων πολύ εύκολη ανάμεσα σε διάφορες συσκευές και πλατφόρμες. Στόχος είναι να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη στην κοινωνική δικτύωση, προσφέροντάς του εφαρμογές οι οποίες παραδίδουν την πληροφορία σε πραγματικό χρόνο. Ταυτόχρονα απομακρύνουν τον «θόρυβο» που σχετίζεται με πολλαπλά κανάλια συζητήσεων, χάρη στα Labels, παραδίδοντας έτσι μόνο ό,τι είναι σημαντικό για τους χρήστες.

Τα Labels είναι η καινοτομία που κάνει την Wadja.com να ξεχωρίζει από τα άλλα κοινωνικά δίκτυα. Εμπνευσμένοι από τα Labels της Gmail, η Wadja τα χρησιμοποιεί για να οργανώσει τις δραστηριότητες του χρήστη στην κοινωνική του δικτύωση.

Δημιουργώντας ένα label, μπορούμε να χτίσουμε μια κοινότητα και να συζητούμε μέσα σε αυτή. Ταυτόχρονα μπορούμε να λαμβάνουμε νέα από Twitter, Last.FM,videos από YouTube (πολύ σύντομα και από άλλες υπηρεσίες) που σχετίζονται με αυτό το label.

Για παράδειγμα, αν ένας χρήστης δημιουργήσει ένα label με το αγαπημένο του sport, μουσική, μάρκα προϊόντος κλπ, όταν το επιλέξει, θα προβάλονται στην οθόνη του μόνο τα νέα γύρω από αυτό το label. Με αυτό τον τρόπο ο χρήστης παραμένει ενημερωμένος για ό,τι συμβαίνει γύρω από αυτό που επιθυμεί, αλλά ταυτόχρονα μπορεί να στείλει notes, emails ή και sms σε όλη την κοινότητα που παρακολουθεί το θέμα αυτό.

Η Wadja.com έχει ξεπεράσει τα 5,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. Με πάνω από 100.000 στοιχεία να μετατρέπονται σε Labels ημερησίως, αποδεικνύεται ότι είναι πολύ δημοφιλή υπηρεσία, μιας & ενώνει τις κοινότητες YouTube, Twitter, Last.FM (πολύ σύντομα και άλλες) μέσα από τα κοινά ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη, σε πραγματικό χρόνο.

Οι χρήστες της Wadja βρίσκονται σε πάνω από 200 χώρες συμπεριλαμβανομένων της Αγγλίας, Γαλλίας, Ουγγαρίας, Μαρόκο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Χιλή, Ηνωμένες Πολιτείες κ. ά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ