Fashinating.com – Online η beta version του!

Από Γιώργος Γκριτζάλας 13 Ιουλίου 2010

Το Fashinating είναι η πρώτη ελληνική start up, που ασχολείται σε τέτοια έκταση, με τη μόδα και το online shopping και έχει στόχο την παγκόσμια αγορά. Το Νοέμβριο του 2009, επιλέχθηκε για χρηματοδότηση από το Open Fund ως μία από τις τέσσερις πιο καινοτόμες start ups, ενώ μεταξύ των επενδυτών είναι ο Όμιλος Λυμπέρη και η Τράπεζα Πειραιώς.

Μετά από μήνες προετοιμασίας, το Fashinating, δηλαδή ο Αλέξης Μπάλλας, ο Πέτρος Ζιώγας και η Μαριλού Τζεμπελίκου, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει ότι βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία (beta). Οι προτάσεις θα βελτιώνονται όσο περισσότεροι χρήστες μπαίνουν και σύντομα θα προστεθούν περισσότερα features και eshops!

Fans – και μη – της μόδας, άντρες και γυναίκες, θα επιδοθούν σε ένα ατελείωτο διαδραστικό window shopping για να ανακαλύψουν απλά αυτό που τους αρέσει. Με μερικά κλικ, είτε στο Fashinating.com είτε στο Facebook app, το σύστημα καταλαβαίνει το στυλ του χρήστη και φροντίζει να επιλέγει γι’ αυτόν αντικείμενα, που του ταιριάζουν. Ρούχα, μαγιό, παπούτσια, αξεσουάρ, κοσμήματα, ρολόγια, γυαλιά και τσάντες από επιλεγμένα και γνωστά eshops του εξωτερικού «παρελαύνουν» μπροστά από την οθόνη σας για ενημερωθείτε για τις νέες αφίξεις, να δείτε εύκολα τις νέες τάσεις και, γιατί όχι, να τα αγοράσετε.

Εκτός από το window shopping, το Fashinating προσφέρεται για να τεστάρετε τις γνώσεις σας στη μόδα στο StyleIQ αλλά και για να ζητήσετε τις στιλιστικές συμβουλές άλλων χρηστών. Το μόνο, που έχετε να κάνετε, είναι να ανεβάσετε μερικές φωτογραφίες, δικές σας ή αντικειμένων, και να ζητήσετε τη γνώμη τους για το τι σας ταιριάζει. Τόσο απλά!

Στόχος είναι να εξυπηρετήσει τον κόσμο, που θέλει να βρίσκει γρήγορα και εύκολα αυτό που του αρέσει, αντί να σπαταλά χρόνο ψάχνοντας στα άπειρα eshops. Με λίγα λόγια, το Fashinating είναι μια διαδικτυακή έξυπνη «βιτρίνα» των eshops, που συγκεντρώνει τα προϊόντα και τα προβάλει στους χρήστες ανάλογα με το στυλ τους.

Το Fashinating σε αριθμούς:

· Πάνω από 20.000 προϊόντα
· Πάνω από 3.500 fashion brands
· 22 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων
· Προϊόντα από 20 eshops, μεταξύ των οποίων τα πολύ δημοφιλή Shopbop, French Connection and Farfetch
· Η χαμηλότερη τιμή προϊόντος είναι 2 ευρώ και η υψηλότερη 70.500 ευρώ!

Περισσότερα features και eshops έρχονται τον Σεπτέμβριο!

Δελτίο Τύπου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ