Οι πιο ευηπόληπτες εταιρείες στον κόσμο

H Google, η Sony και η Walt Disney είναι οι τρεις πιο ευυπόληπτες εταιρείες στον κόσμο. Αυτό είναι το συμπέρασμα μιας έρευνας, που συμπεριελάμβανε συνολικά 600 από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως, από τεχνολογικούς κολοσσούς όπως η Microsoft (11η θέση) μέχρι γνωστές μάρκες όπως η Coca Cola (25η θέση). Μάλιστα οι μισές από τις εταιρίες, που βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα είναι από τον χώρο της τεχνολογίας, κάτι καθόλου παράξενο.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Charles Fombrun, πρόεδρος του Reputation Institute, που έκανε την έρευνα, η Τεχνολογία παίζει σημαντικό ρόλο και εταιρείες όπως η Google, η Sony, η Νokia, η Apple, η Microsoft και η Intel κερδίζουν την εμπιστοσύνη μας, αφού μας προσφέρουν λύσεις στην καθημερινή μας ζωή.

Εκτός από τις πιο ευυπόληπτες εταιρείες η ίδια έρευνα σημειώνει και το Top 5 από μάρκες σε Ασία, Κεντρική Ευρώπη, Κεντρική και Νότια Αμερική, Βόρεια Αμερική και Βόρεια Ευρώπη. Εκεί βλέπουμε τις Google, Sony, Walt Disney, BMW, Johnson & Johnson, Nestle, και Singapore Airlines να κερδίζουν την αποδοχή σε παραπάνω από μία περιοχές.

Οι 5 επικρατέστερες μάρκες ανά περιοχή είναι:

* Ασία: 1) The Walt Disney Company, 2) Daimler/Mercedes Benz, 3) BMW, 4) Sony, 5) Singapore Airlines.
* Κεντρική Ευρώπη: 1) Sony, 2) BMW, 3) Google, 4) Volkswagen, 5) Daimler/Mercedes Benz.
* Κεντρική και Νότια Αμερική: 1) Nestle, 2) Sony, 3) Google, 4) BMW, 5) Johnson & Johnson.
* Βόρεια Αμερική: 1) Johnson & Johnson, 2) Google, 3) Nestle, 4) The Walt Disney Company, 5) Sony.
* Βόρεια Ευρώπη: 1) Google, 2) IKEA, 3) Sony, 4) The Walt Disney Company, 5) Singapore Airlines.

Άρθρο που δημοσιεύτηκε στο away.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Τεχνικοί - Τεχνίτες

Πλήρης Απασχόληση

03-01-2024

Μενίδι

Υπηρεσίες ένδυσης και υπόδησης

Όλοι οι τύποι εργασίας

23-01-2024

Αθήνα

1

⚽🏀 LIVE SCORES
30 Μαρ. 2024
Παν
15:00
-
Αστ
30 Μαρ. 2024
Βόλ
17:30
-
Κηφ
29 Μαρ. 2024
ΦΕΝ
19:45
-
ΑΛΜΠ
29 Μαρ. 2024
ΒΙΡ
21:30
-
ΠΑΟ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;