HOL: Πρώτη θέση στις νέες συνδέσεις LLU

Από Γ. Τσαλίκης 23 Μαρτίου 2010

Tην πλειοψηφία των νέων συνδρομητών της αγοράς συνέχισε να προσελκύει η hellas online, με αποτέλεσμα η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρίας, στο τέλος του Δεκεμβρίου του 2009, να αυξηθεί κατά 121 % και να ανέρχεται σε 282.548 πελάτες, που αντιστοιχούν στο 28,6% μερίδιο αγοράς, από 127.800 πελάτες που ήταν το 2008 και 19,8% μερίδιο, αντίστοιχα. Οι LLU πελάτες αποτελούν το 95% του συνολικού ευρυζωνικού πελατολογίου της εταιρίας. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα ενοποιημένα αποτελέσματα συμπεριλαμβάνουν τα μεγέθη της hellas online και των θυγατρικών εταιριών, Αττικές Τηλεπικοινωνίες ΑΕ και Unibrain Inc.

Εξαιρουμένης της δραστηριότητας της πρώην Unibrain, τα έσοδα ενισχύθηκαν κατά 46,9%, σε επίπεδο τριμήνου και κατά 53,7%, για το δωδεκάμηνο του 2009. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), ανήλθαν στα 10 εκατ. ευρώ, για το δ’ τρίμηνο του 2009, συγκρινόμενα με 3,3 εκατ. ευρώ, μέσο όρο για τα προηγούμενα τρίμηνα, έφθασαν τα 20 εκατ. ευρώ, για το δωδεκάμηνο του 2009, αντικατοπτρίζοντας τη βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της εταιρίας. Οι αποσβέσεις αυξήθηκαν, φτάνοντας τα 50,8 εκατ. ευρώ από 26,5 εκατ. ευρώ, λόγω των αυξημένων επενδύσεων σε ιδιόκτητες υποδομές και της απόκτησης νέων πελατών, επηρεάζοντας τις ζημιές προ φόρων, που διαμορφώθηκαν σε – 41,7 εκατ. ευρώ από – 40 εκατ. ευρώ.

Ανάπτυξη ιδιόκτητου δικτύου – Επενδύσεις

Οι επενδύσεις του ομίλου, κατά τη διάρκεια του 2009, ανήλθαν στα 81,9 εκατ. ευρώ, ενώ έφτασαν συνολικά τα 283,4 εκατ. ευρώ, από τις αρχές του 2006, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη του μεγαλύτερου ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών στην Ελλάδα.

Σήμερα, το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών της εταιρίας εκτείνεται σε άνω των 3.800 χιλιομέτρων, πανελλαδικά, καλύπτοντας την ηπειρωτική Ελλάδα, κατά το μεγαλύτερο μέρος της, και φτάνοντας σε 50 νομούς και 141 πόλεις, ενώ η hellas online παρέχει πρόσβαση σε περίπου 70% των γραμμών του ΟΤΕ, πανελλαδικά, με 307 συνεγκαταστάσεις σε κόμβους του ΟΤΕ.

Πρόσφατες Εξελίξεις

Κατά το δ’ τρίμηνο, ξεκίνησε η υλοποίηση της εμπορικής συμφωνίας με τη Vodafone, η οποία δίνει τη δυνατότητα προώθησης των προϊόντων της εταιρίας, μέσα από τα 400 καταστήματα της Vodafone, και της διάθεσης κοινών συνδυαστικών πακέτων κινητής, σταθερής και adsl internet, για οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές. Η διάθεση των συνδυαστικών πακέτων με τις αντίστοιχες κοινές προωθητικές ενέργειες για οικιακούς πελάτες ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2009, με ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, ισχυροποιώντας τη θέση των δύο εταιριών έναντι του ανταγωνισμού, προσφέροντας ολοκληρωμένα, οικονομικά και υψηλής ποιότητας πακέτα σταθερής, κινητής τηλεφωνίας και ευρυζωνικών υπηρεσιών. Πρόσφατα, παρουσιάστηκε και η πρώτη από μια σειρά προτάσεων ειδικά σχεδιασμένων για τους εταιρικούς πελάτες, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία, την πολυετή εμπειρία και την κορυφαία θέση, που κατέχουν οι Vodafone και hellas online, στην εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών στο χώρο των επικοινωνιών.

Στα τέλη του 2009, η hellas online ολοκλήρωσε εμπρόθεσμα και επιτυχώς το έργο ανάπτυξης υποδομών ευρυζωνικής πρόσβασης, που παρέχει τη δυνατότητα σε κατοίκους της περιφέρειας να αποκτήσουν με επιδότηση γρήγορο ADSL Internet – στο πλαίσιο της δράσης «Χρηματοδότηση επιχειρήσεων για την ανάπτυξη της ευρυζωνικής πρόσβασης στις Περιφέρειες της Ελλάδας», που διαχειρίζεται η Κοινωνία της Πληροφορίας A.E. (ΚτΠ Α.Ε.) και εντάσσεται στο Γ’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, όπου η εταιρία είχε αναλάβει 3 από τις συνολικά 7 περιφέρειες – τις περισσότερες από κάθε άλλο πάροχο. Τέλος, το εταιρικό πελατολόγιο της hellas online ενισχύθηκε από σημαντικές εταιρίες της επιχειρηματικής κοινότητας, όπως Σαρακάκης, Ιατρικό Κέντρο, Marfin, ΔΟΛ, Γλου, Linde Hellas, Icap, κα.

«Το 2009, η hellas online παρουσίασε θεαματική αύξηση στη συνδρομητική της βάση σε LLU πελάτες και συνακόλουθα σε έσοδα, ενώ πέτυχε σημαντική λειτουργική κερδοφορία, σε επίπεδο EBITDA, που ξεπέρασε το 13%. Συνεπείς στο στρατηγικό μας σχεδιασμό και στόχευση, συνεχίσαμε να επενδύουμε στους τρεις άξονες – τεχνολογική υπεροχή της υπηρεσίας, εξυπηρέτηση του πελάτη, οικονομία – που από την αρχή έχουμε επιλέξει σαν πυλώνες της επιχειρηματικής μας ανάπτυξης. Τα αποτελέσματα δικαιώνουν απόλυτα τις επιλογές και προσπάθειες μας, αλλά και καταδεικνύουν την προοπτική, για τις επόμενες χρονιές. Επιστέγασμα της ιδιαίτερα επιτυχημένης αυτής χρονιάς αποτέλεσε και η συνεργασία μας με τη Vodafone, σε μετοχικό και εμπορικό επίπεδο. Η από κοινού εμπορική δραστηριοποίηση, από το τέλος του 2009, με τη διάθεση συνδυαστικών προϊόντων, έχει ήδη δείξει τα θετικά αποτελέσματά της, ενώ προδιαγραφεί και τις μελλοντικές αποδόσεις», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της hellas online, κ. Αντώνης Κεραστάρης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ