Το ελληνικό σουβλάκι στην Ινδία

Από neolaia.gr Team 20 Μαρτίου 2010

Την ώρα που η ελληνική οικονομία απευθύνεται στο εξωτερικό για να βγει από το αδιέξοδο, οι Έλληνες του εξωτερικού διαπρέπουν.

Σύμφωνα με το οικονομικό περιοδικό «BRW», η επιχείρηση «Souvlakihut», των ομογενών εξ Αυστραλίας Γιάννη και Βασίλη Φωτιάδη, είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα τροφίμων της Μελβούρνης για το τρέχον έτος.

Το «Souvlakihut» ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια ως οικογενειακή επιχείρηση και τώρα απαριθμεί 36 εστιατόρια. Πολύ σύντομα, το ελληνικό σουβλάκι θα αποτελεί διατροφική επιλογή σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, αυτή της Ινδίας. Σύμφωνα με τον Γιάννη Φωτιάδη αυτή τη στιγμή το συγκεκριμένο προϊόν είναι άγνωστο για την Ινδία.

Τα σχέδια όμως δεν σταματούν εκεί, αφού τα δύο αδέλφια έχουν σχέδια και για ευρωπαϊκή επέκταση της πολύ επιτυχημένης επιχείρησής τους.

Συντάκτρια: Άρτεμις Θύμιου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ