Ενθαρρυντικά συμπεράσματα προέκυψαν στο 4th Print Media Conference

Από Γ. Τσαλίκης 10 Φεβρουαρίου 2010

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε για άλλη μία χρονιά παρουσία δεκάδων εκπροσώπων της εγχώριας εκδοτικής βιομηχανίας, διαφημιζόμενων και media specialists, ενώ συμμετείχαν ως ομιλητές και εκπρόσωποι περιώνυμων Ομίλων του εξωτερικού.

Μπορεί η ύφεση, η καθιέρωση νέων τεχνολογιών και οι μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών να αποτελούν σοβαρές προκλήσεις, όπως αποδείχτηκε όμως στο 4th Print Media Conference, το οποίο διοργάνωσαν οι Boussias Communications και το περιοδικό Marketing Week, ο Τύπος ζει, εξελίσσεται και (δικαίως αισιοδοξεί ότι θα συνεχίσει να) βασιλεύει.

Πρώτος ανέβηκε στη σκηνή του Ledra Marriott o Steve Folwell, Director of Strategy του φημισμένου Guardian Media Group, ο οποίος απέδειξε ότι τα έντυπα (πρέπει να) είναι πρωτίστως brands και να επιδιώκουν να αξιοποιούν κάθε πλατφόρμα. Κάτι που επιβεβαίωσαν με μια σειρά από ενδιαφέροντα case studies τόσο ο Altug Acar, Deputy Commercial Director της τουρκικής Hurriyet, όσο και ο Alessandro Bompieri, Chief Executive της ιταλικής Il Sole 24 Ore. Ακολούθως, στη δεύτερη ενότητα που αφορούσε στα περιοδικά, η Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος της Focus, επισήμανε ότι στο δίλημμα «print ή online» η σωστή απάντηση είναι «και τα δύο και ακόμα περισσότερα».

Επίσης, ο Chris Llewellyn, Πρόεδρος και CEO της Διεθνούς Ένωσης Περιοδικού Τύπου, διατράνωσε ότι «πάντοτε θα υπάρχει χώρος στην αγορά για το λανσάρισμα καλών περιοδικών», ενώ ο James Hewes, Head of International στη BBC Magazines, έδωσε χρήσιμες συμβουλές για την επόμενη μέρα του περιοδικού Τύπου. Στην καταληκτική ενότητα του εφετινού συνεδρίου, ο Νίκος Μπιλίρης, Διευθύνων Σύμβουλος του Πρακτορείου ¶ργος, τόνισε ότι «ο Τύπος είχε και θα έχει πάντοτε ειδικό βάρος» και ο Dr Daniel Biene, Publishing Director του γερμανικού κολοσσού Axel Springer, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «απώτερος στόχος μας είναι τα μισά έσοδα να προέρχονται από τις online δραστηριότητες».

Επίσης, ο Πάνος Τάγιος, Managing Director της Adstream Hellas, παρουσίασε την ενδιαφέρουσα νέα υπηρεσία της εταιρείας του «Quick Print», ενώ ο Μανόλης Παπαπολύζος, Αντιπρόεδρος της ΕΔΕΕ, κέντρισε το ενδιαφέρον του κοινού με τους 5 μύθους αναφορικά με τον Τύπο και την τηλεόραση και ολοκλήρωσε με τη φράση-προτροπή «ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε».

Τέλος, στο πάνελ του 4th Print Media Conference, καταπιάστηκαν με τις προκλήσεις και ευκαιρίες του Τύπου στην ελληνική διαφημιστική αγορά οι Βάσω Γραβιά, Εμπορική Διευθύντρια των Εκδόσεων Λυμπέρη, Γεωργία Μοσχογιάννη, Εμπορική Διευθύντρια του Ομίλου Αττικών Εκδόσεων, ο Νίκος Ροσσολάτος, Διευθυντής Διαφήμισης και ο Χρήστος Σταθόπουλος, Αναπληρωτής Εμπορικός Διευθυντής του ΔΟΛ.

(δελτίο τύπου)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ