Viva Numbers | Ένα σύντομο ιστορικό, τι λέει το μέλλον ;-)

Από neolaia.gr Team 20 Νοεμβρίου 2009

viva

52.300 εγγεγραμμένοι χρήστες, δεκάδες συνεργάτες και 18 διαφορετικές υπηρεσίες, σε 4 χρόνια. Αυτά είναι τα νούμερα του Viva. Όσοι από σας μας γνωρίσατε νωρίς, θα ζήσατε την πορεία του brand που άλλαξε τα δεδομένα στις τηλεπικοινωνίες από το 2005. Για όσους από σας μόλις μας μάθατε, ακολουθεί ένα σύντομο ιστορικό.

2005

Η Realize S.A., που δραστηριοποιείται στον χώρο του online marketing και web design & development αποφασίζει να μπει στον χώρο των τηλεπικοινωνιών. Ιδρύεται η Telecom Revolution, 100% θυγατρική, και διαλέγουμε -ευτυχώς- το κατάλληλο όνομα για το brand μας – Viva !

Η πρώτη μας υπηρεσία ήταν το Viva Extra Free Internet. Πήραμε το διαδεδομένο για την εποχή «Free Internet» (dialup πρόσβαση στο Internet χωρίς πάγια, κάρτες και συνδρομές) και το πήγαμε ένα βήμα παραπέρα: Οι χρήστες μας είχαν δωρεάν πρόσβαση στην μουσική μας βιβλιοθήκη για να κατεβάζουν τραγούδια, και δωρέαν Web SMS. Με την βοήθεια πολύτιμων συνεργατών (The Mall Athens, Ναυτεμπορική, Εκδόσεις Λυμπέρη, Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη, Λάμψη FM, Village FM, , Zoo.gr, Parea.gr, Athens Voice, και δεκάδες άλλους) το Viva Extra Free Internet έφτασε γρήγορα να είναι ο ηγέτης της αγοράς του Free Internet στην Ελλάδα – και ακόμα είναι! Μπορεί η αγορά αυτή να φθίνει τα τελευταία χρόνια λόγω της μαζικής διείσδυσης της ευρυζωνικότητας στην Ελληνική επικράτεια (ευτυχώς!), αλλά το Free Internet ήταν το ιδανικό εφαλτήριο για ότι ακολούθησε.

2006

Είναι η χρονιά που άλλαξε τα δεδομένα. Με μια πρωτοποριακή για την ελληνική αγορά υπηρεσία, το Viva 801 Phone, αλλάζουμε τον χάρτη στις τηλεπικοινωνίες. Με μια απλή κλήση στα 801 νούμερα (αστικής χρέωσης) του Viva, οποιοσδήποτε μπορεί να μιλήσει σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, με αστική χρέωση! Μέχρι σήμερα, πάνω από 300.000 νοικοκυριά έχουν χρησιμοποιήσει το Viva Phone, του οποίου η επιτυχία βασίζεται πάλι σε μεγάλο βαθμό στις ιδιαίτερα επιτυχημένες συνεργασίες (Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη, The Mall Athens, και άλλοι). Σήμερα η υπηρεσία έχει εξελιχθεί, και λειτουργεί από το εύκολο νούμερο 14801.

2009

Απρίλιος 2009. Αξιοποιώντας τις υποδομές του Viva Phone και την σημαντικότατη τεχνογνωσία στον τομέα του VoIP που έχει αποκτηθεί, αποφασίζουμε να δημιουργήσουμε μια νέα σειρά υπηρεσιών που απευθύνονται πλέον στο online κοινό: τα Viva Numbers. Πιστοί στην παράδοση να καινοτομούμε, τα Viva Numbers προσφέρουν υπηρεσίες που για πρώτη φορά εμφανίζονται στην Ελληνική αγορά. Οποιοσδήποτε έχει σύνδεση στο Internet, μπορεί πλέον να αποκτήσει δικό του τηλεφωνικό νούμερο σε ένα μόνο λεπτό μέσα από το Viva.gr, και με τιμές που ξεκινούν από €1/μήνα. Η μαγεία όμως είναι ότι μέσω ενός πολύ εύχρηστου interface ο χρήστης μπορεί να μετατρέψει το νούμερο του σε ότι θέλει αυτός! Μπορεί να το κάνει VoIP για να δέχεται και να πραγματοποιεί κλήσεις σε όλο τον κόσμο, μπορεί να το κάνει Fax2mail για να δέχεται fax στο email του και να στέλνει fax από τον υπολογιστή του, μπορεί να ορίζει ότι κάθε εισερχόμενη κλήση θα εκτρέπεται σε ένα ή πολλά τηλέφωνα του (σπίτι, κινητό, γραφείο, εξοχικό) ταυτόχρονα ή σειριακά, ή να το σετάρει στην υπηρεσία Voicemail (τηλεφωνητής) και να δέχεται όλα τα μηνύματα του τηλεφωνητή στο email του!

Ήδη τα Viva Numbers μετρούν πολλές χιλιάδες χρήστες, που βρήκαν τρόπο να καλύψουν βασικές ανάγκες τους απλά, εύκολα και φθηνά.

2010

Το μέλλον επιφυλάσσει εκπλήξεις! Παρότι δεν μπορούμε να τις αποκαλύψουμε όλες, μπορούμε να σας αποκαλύψουμε τις νέες υπηρεσίες μας που θα λανσαριστούν στο τέλος του 2009 και στις αρχές του 2010.

Phone Queue:
Με την υπηρεσία αυτή όποιος έχει Viva Number μπορεί να το μετατρέψει σε τηλεφωνικό κέντρο! Θα μπορεί να ορίσει το καλωσόρισμα που θα ακούν όσοι καλούν το νούμερο του, να ορίζει call agents στους οποίους θα δρομολογούνται οι κλήσεις, να βλέπει online πόσες κλήσεις είναι στην αναμονή, να ορίζει πότε θα απαντώνται οι κλήσεις από τηλεφωνητή, ποιό είναι το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού του κέντρου, ενώ κάθε call agent θα μπορεί είτε από το τηλέφωνο είτε online να ρυθμίζει διάφορες παραμέτρους που αφορούν την θέση εργασίας του. Φανταστείτε ένα πλήρες τηλεφωνικό κέντρο, χωρίς εξοπλισμό, και χωρίς κόστος! Όλα ρυθμίζονται online, γρήγορα και εύκολα!

IVR (Phone Menu):
Συμπληρωματικά στην υπηρεσία Phone Queue, το IVR δίνει την δυνατότητα στον κάτοχο του Viva Number να δημιουργήσει δικά του τηλεφωνικά «μενού» για τους πελάτες του: «Πατήστε 1 για λογιστήριο, 2 για πωλήσεις, 3 για τεχνική υποστήριξη, κ.ο.κ.». Πάλι, μέσω ενός απλού και εύχρηστου interface, όλα θα γίνονται με το πάτημα μερικών πλήκτρων!

Και ακόμα δεν αρχίσαμε! Καταγραφή κλήσεων, Digital receptionist, live feed, και πολλά ακόμα που θα αποκαλύψουμε στην συνέχεια διατηρούν το Viva στην πρώτη θέση των εξελίξεων στην τηλεπικοινωνιακή αγορά.

Πηγή από το Viva Blog

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ