Πρόκληση από εισπρακτική εταιρεία!

Από nmpardakis 6 Αυγούστου 2008

To διαβάσαμε σήμερα στο PrezaTV και δεν το πιστευαμε! Η εταιρεία «First Call» (firstcall.gr) όπως έγραψε και ο Ριζοσπάστης δείχνει τις συνθήκες Μεσαίωνα χωρίζοντας τον χρόνο εργασίας σε «παραγωγικό» και μή.

Σύμφωνα με καταγγελίες των εργαζομένων, «μη παραγωγικός» λογίζεται, ανάμεσα σε άλλα, η υπέρβαση του μέγιστου χρονικού ορίου που ορίζει η εταιρεία στις τηλεφωνικές συνδιαλέξεις των εργαζομένων με τους πελάτες! Δηλαδή, αν η εργοδοσία θέσει σαν όριο – για παράδειγμα – τα τρία λεπτά, στη διάρκεια των οποίων ο υπάλληλος θα πρέπει τηλεφωνικά να «πείσει» τον πελάτη να πληρώσει τις οφειλές του προς την τράπεζα και η συνομιλία τους διαρκέσει περισσότερο, τότε ο επιπλέον χρόνος θεωρείται «μη παραγωγικός» και θα πρέπει να αναπληρωθεί από τον εργαζόμενο ή να αφαιρεθεί από το μισθό του!

Με την ίδια λογική η παραπάνω εταιρεία μπορεί να ισχυριστεί ότι θέλει και να καθορισει η ίδια τα κριτήρα και να αυξήσει το απλήρωτο μέρος του χρόνου εργασίας όσο η ίδια θα ήθελε. Πάντως στο site τους προσφέρουν κατα τ’άλλα σταθερή αμοιβή.

[Πηγή: ΡιζοσπάστηςPrezaTV]

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ