Προσπάθεια εξαπάτησης πελατών μέσω ιντερνετ !!

Από nmpardakis 15 Ιανουαρίου 2008

Κλεισιματος των λογαριασμων και περιοριζοντας την προσβαση στο λογαριασμο. Ο λογαριασμος σας εχει Limited. Εμεις που αναθεωρηθηκε προσφατα στοιχεια της πιστωτικης σας καρτας, και φαινεται οτι χρησιμοποιειτε την ιδια πιστωτικη καρτα για 2 λογαριασμους. Οπως μπορειτε να διαβασετε και μας User Agreement (τμημα 2.13) δημιουργια πολλαπλων λογαριασμων ειναι αυστηρα απαγορευμενη. Ειστε τωρα καλειται να παρασχει πληροφοριες σχετικα με το λογαριασμο σας. CitiBank θα διερευνησει το θεμα γρηγορα και αν η ερευνα ειναι υπερ σας, θα αποκαταστησει το λογαριασμο σας. Καντε κλικ εδω για να επαναφερετε το λογαριασμο σας.

Αυτό ήταν το e-mail που κυκλοφόρησε σήμερα! To link σε πήγαινε σε μια οθόνη παρόμοια με το site της citibank, μόνο που δεν ήταν … το site της citibank! Mε μια γρήγορη ματιά νόμιζες όμως πως βρισκόσουν στο citibank.com (αυτός είναι ο επίσημος ιστοχώρος) αλλά αν παρατηρούσες το καλά που βρισκόσουν (το url) θα έβλεπες πως ήσουν έτοιμος να δώσεις το PIN της κάρτας σου αλλά και τον αριθμό της σε κάποιον τρίτο! Ελπίζω να μη τη πάτησε κάποιος, μόλις επικοινωνήσαμε και με την ίδια την τράπεζα και μας ενημέρωσε πως γνωρίζει για το περίεργο αυτό e-mail!

Update: Mόλις είδαμε και στο katagelies.gr την ανακοίνωση της τράπεζας. Κάνε κλικ εδώ!

[nmpardakis]

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ