O Gucci έκανε διαφημιστική καμπάνια με...memes!
Αν ο οίκος μόδας Gucci προσπαθούσε να μας εκπλήξει με την νέα του διαφημιστική καμπάνια, το κατάφερε.

watch

Αν ο οίκος μόδας Gucci προσπαθούσε να μας εκπλήξει με την νέα του διαφημιστική καμπάνια, το κατάφερε.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Gucci για την καινούρια συλλογή ρολογιών “Le Marché des Merveilles” είναι μια σειρά memes φιλοτεχνημένων από κορυφαίους καλλιτέχνες του Instagram.

Πως συγκροτήθηκε το όλο project; Κανονικές φωτογραφίες των ρολογιών, οι οποίες πέρασαν από την επιμέλεια του Alessandro Michele, και έπειτα δόθηκαν σε μια νέα γενιά καλλιτεχνών που τα επιμελήθηκαν με τον πιο ταιριαστό, για την εποχή μας, τρόπο.

Το θέμα των memes είναι το “Πως νιώθεις όταν..” και ταιριάζει τέλεια με τον σκοπό της καμπάνιας, παράγοντας ένα απίθανο αποτέλεσμα.

BREAKING: Gucci makes hilarious memes. Teaming up with your favourite Insta-stars (including @beigecardigan and @textsfromyourexistentialist), the house charged visual artists with the task of creating memes featuring a @gucci timepiece. The resulting creations are an absolute treat, exactly what you never knew you needed on a Friday afternoon. More on anothermag.com now ? . 1. Artist @egeislekel, meme creator @champagneemojis 2. Artist Less, meme creator @champagneemojis 3. Artist @amanda_charchian, meme creator @textsfromyourexistentialist 4. Paulina Olowska, meme creator @williamcult

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη AnOther Magazine (@anothermagazine) στις

#TFWGucci William Ndatila (@williamcult) has a darkly luxurious aesthetic. His addictive Instagram feed ranges from memes to videos of upcoming DJs and eerie images, curating a personal style from found digital material. For #TFWGucci and #LeMarchédesMerveilles timepiece, Ndatila found Italian Renaissance painter Agnolo Bronzino’s portrait of Eleonora di Toledo, created in 1560, and captioned it. This is an example of a reaction meme—an image a user reposts to express their own feelings. Here, Eleonora is disappointed in the quality of gifts from her potential suitor. — Text by @kchayka. Read more through link in bio.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

#TFWGucci Less (@less_photo) is a Korean artist who narrowed his focus to taking pictures because “moments which seemed difficult for me to experience were kept within photographs” — the image is a way to understand the world. Less’s aesthetic is frenetic and bright; the bodies he documents are always moving, caught in the midst of action. Less also shoots empty rooms and still life compositions, seen in the #TFWGucci #LeMarchédesMerveilles images. Two mugs seem to be holding hands around the timepiece, hinting at a living narrative. Derek Lucas (@champagneemojis) contributed the image’s caption. – Text by @helenh0lmes. Discover more through link in bio.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

#TFWGucci The work of LA-based artist @amanda_charchian is characterized by her uniquely female-focused approach to the Surrealist tradition. With mysterious, witchy characters—think a crystal-incrusted spider sculpture that trembles in the wind, or a circle of ginger women linked together by their braided hair—they’re impossible to forget. It’s no wonder that her career spans both the fine art and commercial fashion world, and has included both gallery shows and editorial commissions for Vogue Italia. Her collaborative memes for #TFWGucci with the hilarious @textsfromyourexistentialist create a feminine duo: sensual, funny, and unapologetic, with an underlying darkness from the eponymous philosophy. – Text by @tatianaberg. Discover more through link in bio.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

#TFWGucci Social networks are our everyday vernacular, creating endless archives of images that are entertaining, disturbing, or titillating. @meatwreck, a collaboration between artists Mitra Saboury and Derek Paul Boyle, enlivens the digital stream with their own blend of organic and surreal imagery. A foot sprouts plants, a piece of meat is framed, or a woman sleeps between mattresses instead of on top. Inspired by @beigecardigan, the duo pictures a #LeMarchédesMerveilles timepiece for #TFWGucci bursting out of the wearer’s suit. ‑ Text by @kchayka. Discover more through link in bio.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

Debuting #TFWGucci (That Feel When Gucci). The House’s new collaborative art project in the digital space is a lineup of memes featuring the new #LeMarchédesMerveilles collection of watches. Kicking off the collection of original memes is LA-based artist @amanda_charchian’s collaboration together with @textsfromyourexistentialist. Discover more through link in bio.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Επιστήμες

Μερική Απασχόληση

31-01-2024

Ξηροκρηνη

400

Υπηρεσίες Εστίασης

Πλήρης Απασχόληση

11-03-2024

Βουλιαγμένη Αττικής

950

⚽🏀 LIVE SCORES
28 Απρ. 2024
Ολυ
17:00
-
Λαμ
28 Απρ. 2024
ΠΑΟ
19:30
-
ΑΕΚ
25 Απρ. 2024
ΠΑΟ
21:15
-
ΜΑΚ
25 Απρ. 2024
Ρεάλ
ΗΜ
46 - 40
ΜΠΑ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;