Αν ο οίκος μόδας Gucci προσπαθούσε να μας εκπλήξει με την νέα του διαφημιστική καμπάνια, το κατάφερε.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Gucci για την καινούρια συλλογή ρολογιών “Le Marché des Merveilles” είναι μια σειρά memes φιλοτεχνημένων από κορυφαίους καλλιτέχνες του Instagram.
Πως συγκροτήθηκε το όλο project; Κανονικές φωτογραφίες των ρολογιών, οι οποίες πέρασαν από την επιμέλεια του Alessandro Michele, και έπειτα δόθηκαν σε μια νέα γενιά καλλιτεχνών που τα επιμελήθηκαν με τον πιο ταιριαστό, για την εποχή μας, τρόπο.
Το θέμα των memes είναι το “Πως νιώθεις όταν..” και ταιριάζει τέλεια με τον σκοπό της καμπάνιας, παράγοντας ένα απίθανο αποτέλεσμα.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Επιστήμες
Μερική Απασχόληση
31-01-2024
Ξηροκρηνη
400
Υπηρεσίες Εστίασης
Πλήρης Απασχόληση
11-03-2024
Βουλιαγμένη Αττικής
950